Gå til innhold

Hvor raskt blekner arr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de ferdig bleknet når det har gått nesten 2 år?

Har to operasjonsarr som er mørkerød/blålilla nesten. Er det håp for disse? Noe jeg kan gjøre for å blekne dem?

Anonymkode: d6795...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen blir aldri helt bleke, og noen bruker lang tid på det. Er nok ingenting du kan gjøre, dette avhenger av hudtype dessverre. 

Skrevet
Optatium skrev (Akkurat nå):

Noen blir aldri helt bleke, og noen bruker lang tid på det. Er nok ingenting du kan gjøre, dette avhenger av hudtype dessverre. 

Men det er litt rart for jeg har operert på nesten samme sted, da jeg var mye yngre, og de fikk aldri slik mørk farge. Gikk fra rødt ferskt, til rosa og så nærmest borte. Disse er også "harde" nesten så de er fortykket litt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men det er litt rart for jeg har operert på nesten samme sted, da jeg var mye yngre, og de fikk aldri slik mørk farge. Gikk fra rødt ferskt, til rosa og så nærmest borte. Disse er også "harde" nesten så de er fortykket litt. 

Du kan ha vært uheldig og at arret ikke ble stramt nok sydd feks, det kan skape mer arrvev. Det er nok likevel lite å gjøre med det. De fleste av mine arr er ganske hvite og diskre, men jeg har ett stort på magen der deler av det er større og mer farget. Litt tilfeldig kanskje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...