Gå til innhold

Hvilken adventstjerne har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
sug lut skrev (2 minutter siden):

God ide! Det må jeg tenke på. Det er deilig å lage også.

Den er virkelig et smykke på benken. Diger og pleier å la den få hedersplass på benken. Vi har åpen løsning og da ser vi den fra hele stuen og kjøkkenet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte ny i fjor med stor sorg da den som har fulgt meg i mange år ugjenkallelig døde, men neimen om jeg husker hvordan den ser ut. Det blir spennende å pakke den ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg pleier å ha sånne i papp. Er så lei av de. Googlet en på Jernia, litt sånn retro. Men, den er litt liten da.

Screenshot_20221025-090017_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 6f7f8...1b7

Fineste 🤩blir så fint spill av det. 

Anonymkode: ffa17...2a5

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Den er virkelig et smykke på benken. Diger og pleier å la den få hedersplass på benken. Vi har åpen løsning og da ser vi den fra hele stuen og kjøkkenet. 

Har du lagd den selv? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg pleier å ha sånne i papp. Er så lei av de. Googlet en på Jernia, litt sånn retro. Men, den er litt liten da.

Screenshot_20221025-090017_Samsung Internet.jpg

Jeg har en slik. Fikk den i adventskalenderen min for kanskje 35 år siden av besteforeldrene mine. Den  hang først på barnerommet mitt og siden har den vært med meg alle steder jeg har bodd. Veldig glad i den! 

Anonymkode: 27c39...239

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har du lagd den selv? 

Min sønn har lagd den. Fikk litt hjelp av sin bestefar med ståltråd og slikt, men ellers lagd helt selv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har to av disse og er superfornøyd 🙂 

https://feel.no/Produkt/SEARCH/168576/Jul-Adventsstjerne-H66

De kommer ofte på 50 til 70% rabatt nærmere jul. 

Anonymkode: ad601...8b7

Vi har også denne, kjøpte den da jeg og mannen flyttet sammen like før jul. Husker vi syns den var dyr, og at det var galskap å kjøpe stjerne når vi manglet tusen andre ting. Er 20 år siden nå, og vi tar fortsatt stjernen frem med andakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...