Gå til innhold

Lysne håret

Anbefalte innlegg

Jeg har farga håret selv i alle år - blondert det, men merket jeg brukte endret pakke/sluttet å føre den jeg alltid hadde brukt og plutselig kunne jeg ikke lengre finne en god hårfarge/blondering.

Så prøvde jeg et nytt merke - blonderte det 8 nyanser (stod det på pakken) og håret begynte å brekke av ca 5 cm fra hodebunnen flere steder - der hårskillet gikk.

Etter det tør jeg nesten ikke gjøre noe med håret lengre. 

Noen som kan være så snill å tipse om en god hårlysning jeg kan gjøre hjemme som ikke vil brekke av håret, men gi meg ganske god lysning... og som ikke er tissegul.... 

Gikk til frisøren og endte opp med å betale rett under 2000 kr og det har jeg ikke råd til.... og i tillegg ble håret stripet, men nesten ikke synlig å se at det ble lysere i det hele tatt....

Kan du hjelpe med tips om god hårfarge/blondering????

Anonymkode: 5d309...4c4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435079-lysne-h%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Punkt nr 1 er å unngå overlapping på det tidligere lysnede håret, det er å be om trøbbel.... Bleking er skumle saker å holde på med, kan gjøre mye skade på håret.

Anonymkode: 0b7b5...38f

Har du tips til en hårfarge som lysner godt, men ikke bleker? 

Annonse

HI her.

Jeg har blonder håret mitt selv helt fra jeg var 15 år, og nå er jeg over 40.

I alle år har jeg fått masse positiv oppmerksomhet på det sunne, lange og fine håret mitt.

Så skjedde det noe både med håret og hårmiddelet jeg pleide å bruke.

Håret mitt er blitt tørrere pga av alderen, og pakken jeg pleide å bruke ble ikke solgt lengre.

Jeg vil veldig gjerne være blond videre. Trenger bare tips til en mer skånsom hårfarge som kan lysne håret feks 4-6 nyanser? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, men interessert. Kan du anbefale en farge?

Jeg husker ikke fargen nå, men mener det var nr 8 hvertfall som jeg brukte sist. Den lysnet mitt mørke hår veldig mye, helt uten å skade det. Korres selges på vita. Vet ikke med utvalget ellers, men her har de kun kalde farger. Mulig utvalget er større på nett. 

Anonymkode: f57f5...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...