Gå til innhold

Å nei, hakk i vasken!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har en mann som blir dritsur når uhell skjer i huset ( for jeg går ut fra at dette ikke er et villet hakk) så må du tenke på at du bør bytte mann. Bytt mann først og så kjøper du eventuelt ny vask etterpå om det er nødvendig. 

Det fins kitt du kan reparere den med, så lenge det er støpemarmor. Hvis du er usikker på om det er støpemarmor eller porselen, så ville en av sistnevnte fått sprekker eller knust mer. Du kan høre i div butikker som Clas Ohlson, Biltema eller de som selger slike ting, helst. Du må høre med produsenten hva slags fargenyanse det er. Det ordner seg sikkert! 

Anonymkode: 2218f...2e4

amandine skrev (3 timer siden):

Hvis du har en mann som blir dritsur når uhell skjer i huset ( for jeg går ut fra at dette ikke er et villet hakk) så må du tenke på at du bør bytte mann. Bytt mann først og så kjøper du eventuelt ny vask etterpå om det er nødvendig. 

Takk for innspill, greit å bli minna på at det faktisk ikke er krise selv om han ofte tror det🙈

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det fins kitt du kan reparere den med, så lenge det er støpemarmor. Hvis du er usikker på om det er støpemarmor eller porselen, så ville en av sistnevnte fått sprekker eller knust mer. Du kan høre i div butikker som Clas Ohlson, Biltema eller de som selger slike ting, helst. Du må høre med produsenten hva slags fargenyanse det er. Det ordner seg sikkert! 

Anonymkode: 2218f...2e4

Jeg er litt usikker på materiale, men det er foss bad. Så de vet sikkert både materiale og farge👍🏻 Takk for innspill 😅

Anonymkode: 6c0a6...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...