Gå til innhold

Hvem kjøper slikt på nett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var fin, men jeg innbiller meg at folk som kjøper så dyre klær ville fått dem tilpasset deres kropp. 

Modellen så ut som en reklame for Voltaren. "Jeg hadde ofte vondt i nakken mens jeg var på ball og kunne ikke kose meg, men etter at jeg prøvde Voltaren så kan jeg danse og smile!". Nytt bilde

Anonymkode: 0c09c...8b3

Gjest NotNaomi

Vet ikke hvem som kjøper slike kjoler, men regner med at de bruker dem i settinger der de blir avbildet av noen som offentliggjør bildene. Det blir jo solgt digitale klær man kan vise på Instagram fks til omtrent samme pris. Uansett er det ikke en kjole man kan bruke mer enn én gang eller to, og da blir de nok solgt til en pris ikke så langt under den orginale prisen igjen. 

Veldig fin da, det var den. Selv om jeg syns den var litt vel dramatisk og heller ville hatt den i lys blå. 

Annonse

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hvem som kjøper slike kjoler, men regner med at de bruker dem i settinger der de blir avbildet av noen som offentliggjør bildene. Det blir jo solgt digitale klær man kan vise på Instagram fks til omtrent samme pris. Uansett er det ikke en kjole man kan bruke mer enn én gang eller to, og da blir de nok solgt til en pris ikke så langt under den orginale prisen igjen. 

Veldig fin da, det var den. Selv om jeg syns den var litt vel dramatisk og heller ville hatt den i lys blå. 

Hva mener du med at det blir solgt digitale klær man kan vise på Instagram?

Poenget mitt var ikke at folk kjøper så dyre kjoler, men at jeg regnet med at de kjøper slike på en fysisk butikk hvor man kan få den tilpasset. Å betale over 100’ på Klarna er litt absurd. 

Anonymkode: b640a...28c

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med at det blir solgt digitale klær man kan vise på Instagram?

Poenget mitt var ikke at folk kjøper så dyre kjoler, men at jeg regnet med at de kjøper slike på en fysisk butikk hvor man kan få den tilpasset. Å betale over 100’ på Klarna er litt absurd. 

Jeg får ikke lagt ut linker på denne telefonen, men google opp "digitale antrekk"

Jeg regner med at de får dem tilpasset uansett, av andre i så fall.

Endret av NotNaomi
NotNaomi skrev (26 minutter siden):

Jeg får ikke lagt ut linker på denne telefonen, men google opp "digitale antrekk"

Jeg regner med at de får dem tilpasset uansett, av andre i så fall.

Det var nytt for meg, men har jo ingen relevans til å nettshoppe så dyre kjoler. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Den var fin, men jeg innbiller meg at folk som kjøper så dyre klær ville fått dem tilpasset deres kropp. 

Modellen så ut som en reklame for Voltaren. "Jeg hadde ofte vondt i nakken mens jeg var på ball og kunne ikke kose meg, men etter at jeg prøvde Voltaren så kan jeg danse og smile!". Nytt bilde

Anonymkode: 0c09c...8b3

Det er ikke ofte jeg har behov for å tilpasse klær etter min kropp. Dersom jeg skulle ha behov for det, får jeg jo bare en ekstern fagperson til å fikse det? 

Anonymkode: 8a653...cac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...