Gå til innhold

Stein Erik Hagen forlovet med 39 år yngre mann

Anbefalte innlegg

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/forlovet-meget-rort/77535066

Den yngste fridde. Får bare håpe for dem at begge er lykkelig og forblir det.

Men må si jeg blir skeptisk til en så stor aldersforskjell, uansett om det er homofile eller heterofile par med så stor aldersforskjell.

Anonymkode: f09ce...838

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Så stor aldersforskjell kan ha sine utfordringer. De har ikke samme historie mtp at den ene har opplevd nesten 40 år med minner om verden og samfunn den andre ikke har, og mest sannsynlig har den ene svigerforeldre mens den andre mangler det. Ofte har man ulike preferanser på musikk, filmer og idealer også, men så kan man ha det viktigste felles som verdier, noen interesser og ikke minst humor og kommunikasjon. Da får de det til, når de er så glade i hverandre 🙂

Endret av NotNaomi
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Men må si jeg blir skeptisk til en så stor aldersforskjell, uansett om det er homofile eller heterofile par med så stor aldersforskjell.

Hagen er rik da.

Anonymkode: 4e64b...9b3

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ugg, det er for mye. 

Anonymkode: 54fc4...54b

Jeg synes det samme. Den yngste kunne jo vært barnebarn til den eldste, og det synes jeg er like ille enten den yngste er kvinne eller mann. Her var det jo den yngste som fridde, hadde jeg vært den med penger ville jeg blitt skeptisk.

Men, får bare håpe at dette er oppriktig ment fra begges side, selv om jeg har vanskelig for å forstå det.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men altså, hvem er du til å være skeptisk til det? Så lenge det er lovlig, så er det vel lov å elske den man vil, uten at tilfeldige personer trenger å ha noen mening om det!

Anonymkode: 27188...3be

Kan umulig være kjærlighet 

Money talks !

Anonymkode: b6828...13d

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

De er begge voksne menn, så gratulerer sier jeg. Lenge leve kjærligheten 🌈

Anonymkode: 556a9...7d1

Hadde ikke Hagen vært rik, så hadde ikke 27 åringen kikket to ganger på han engang.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hadde ikke Hagen vært rik, så hadde ikke 27 åringen kikket to ganger på han engang.

Ok. Det kan godt være, det vet verken du eller jeg. Men nå er de sammen, og det får vi regne med er bra for dem. 

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Men altså, hvem er du til å være skeptisk til det? Så lenge det er lovlig, så er det vel lov å elske den man vil, uten at tilfeldige personer trenger å ha noen mening om det!

Anonymkode: 27188...3be

Disse velger selv å være i media og involvere "alle" i sitt kjærlighetsliv.

Jeg skriver jo at jeg håper for begges del at det er kjærlighet.

Men generelt sett er det sjelden ekte kjærlighet i forhold hvor aldersforskjellen er så stor som det er her. Hagen virker lykkelig, så jeg håper for hans del at dette er ekte kjærlighet, at det ikke er en som er ute etter pengene og statusen hans.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Disse velger selv å være i media og involvere "alle" i sitt kjærlighetsliv.

Jeg skriver jo at jeg håper for begges del at det er kjærlighet.

Men generelt sett er det sjelden ekte kjærlighet i forhold hvor aldersforskjellen er så stor som det er her. Hagen virker lykkelig, så jeg håper for hans del at dette er ekte kjærlighet, at det ikke er en som er ute etter pengene og statusen hans.

Han har nok ikke kommet dit han er ved å være naiv og godtroende, så han er nok veldig klar over risikoen ved å innlede noe som helst kjærlighetsforhold. 

Annonse

Gjest NotNaomi

Dere som snakker penger her. Det er jo deres tanker dere avslører. Alle er da ikke som dere.

Jeg skjønner utmerket godt at man kan bli forelsket uavhengig av alder og status. Altså? Å få det til å fungere kan dog kreve sitt. 

Men uansett bakgrunn, forgrunn, fattigdom, rikdom eller what ever. Det er deres sak uansett 🙂

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er kvalmende. 

Anonymkode: bb3cc...b37

NotNaomi skrev (6 timer siden):

Dere som snakker penger her. Det er jo deres tanker dere avslører. Alle er da ikke som dere.

Jeg skjønner utmerket godt at man kan bli forelsket uavhengig av alder og status. Altså? Å få det til å fungere kan dog kreve sitt. 

Men uansett bakgrunn, forgrunn, fattigdom, rikdom eller what ever. Det er deres sak uansett 🙂

Diskusjon, du vet hva det er? Merkelig argument du kommer med. 

Anonymkode: 7984a...8d5

Så lenge begge parter er voksne og rasjonelle,  tenker jeg det meste som innebærer gjensidig samtykke er opp til de det gjelder. Deres personlige agenda har jeg ingen anelse om, så da er det deres valg, om det er av økonomisk interesse eller ekte kjærlighet, spiller egentlig ingen rolle for meg. 

Anonymkode: 8acb9...fd2

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Det er bare flaut for begge !

Anonymkode: b6828...13d

Nei, det er deilig for begge. Jeg går ut fra at den yngre liker å få prostataen sin massert og den eldre liker å få... ja. Så win-win! Hva skal de være flaue for? At de er to av samme kjønn?

Anonymkode: bd24d...2c1

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er deilig for begge. Jeg går ut fra at den yngre liker å få prostataen sin massert og den eldre liker å få... ja. Så win-win! Hva skal de være flaue for? At de er to av samme kjønn?

Hadde du skrevet slik om det var en kvinne?  Den yngre liker å få klitoris massert? 

"Bendig er et gudfryktig og skjønt menneske, som alle mine venner og familie har tatt meget vel imot."

Gudfryktig faktisk. Han prøver heldigvis ikke å late som om at han er yngre 😄

Anonymkode: 54fc4...54b

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hadde du skrevet slik om det var en kvinne?  Den yngre liker å få klitoris massert? 

Hvis den eldre var en kvinne og den yngre en mann, tja, hvorfor ikke? Men nå var det noen som tydelig reagerte på at to menn er sammen. Da for det en liten f-en i meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...