Gå til innhold

Inspirert: Har du noen i din nærhet som gir helt snodige julegaver?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg sier ikke at det er en billig presang. Men det er jo som å gi røykvarsler eller brannslukningsapparat til noen som ikke har ønsket seg det. Og det synes jeg er en veldig rar julepresang!

Anonymkode: 3dc41...fb5

Er premisset for gaver at mottakeren må ønske seg det? l sammenligning med andre gaver i tråden så håper jeg du ser at denne framstår som ganske ok.

Anonymkode: 02433...1ed

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Haha, alle dere som synes brannteppe var genialt 🙈. Vi har tydeligvis veldig ulik oppfatning av hva en julegave er. For det første er det lurt å tenke at det skal være noe en person faktisk ønsker seg. En totalt praktisk og ukoselig ting som feks en dobørste, et pakke med spiker eller vaskepulver er alle nyttige ting. Men jeg vil jo ikke ha det i julegave! Folk skaffer seg slike ting selv. 

Også er det sikkert noen som faktisk ønsker seg det. Da er det noe annet.

En gave bør være noe mottakeren ønsker seg eller trenger og som hn kanskje ikke kjøper seg selv. Et brannteppe var en god gave. 

Anonymkode: 1818e...33f

Kom på at jeg og søstera mi som ungdommer fikk lekkert blondeundertøy av farfar til jul. Brukte det aldri. Han skulle kanskje være kul, aner ikke. Ellers fikk vi bare fine gaver som traff. 

Anonymkode: c04f3...77a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

En gave bør være noe mottakeren ønsker seg eller trenger og som hn kanskje ikke kjøper seg selv. Et brannteppe var en god gave. 

Det hadde vært en god gave for deg. Jeg ønsket meg det ikke.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det hadde vært en god gave for deg. Jeg ønsket meg det ikke.

Men du fortjente det. Jeg håper du får en geit i år. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg skal jaggu kjøpe brannteppe til mange til jul. Takk for tipset, du sure og utakknemlige. 

Anonymkode: 3d8f1...967

Jeg gav bort brannteppe ett år til alle svogere. Skulle gjerne fått et slikt i gave selv.

Anonymkode: ee5e1...2a0

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Haha, alle dere som synes brannteppe var genialt 🙈. Vi har tydeligvis veldig ulik oppfatning av hva en julegave er. For det første er det lurt å tenke at det skal være noe en person faktisk ønsker seg. En totalt praktisk og ukoselig ting som feks en dobørste, et pakke med spiker eller vaskepulver er alle nyttige ting. Men jeg vil jo ikke ha det i julegave! Folk skaffer seg slike ting selv. 

Også er det sikkert noen som faktisk ønsker seg det. Da er det noe annet.

Dobørste og spiker kjøper folk selv. Mens brannteppe er kanskje noe folk glemmer, eller ikke tar seg råd til. Derfor er det en lur og fin gave. 

3 minutes ago, Kathrine. said:

Dobørste og spiker kjøper folk selv. Mens brannteppe er kanskje noe folk glemmer, eller ikke tar seg råd til. Derfor er det en lur og fin gave. 

Hehe, vi er jammen forskjellige. Å få brannslukkingsutstyr i gave ville vært veldig komisk synes jeg. 

Om noe hadde jeg i såfall ønsket meg gavekort på å refylle brannslokkingsapparatet. Det gjør ingen 😄

Anonymkode: 4957f...012

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hehe, vi er jammen forskjellige. Å få brannslukkingsutstyr i gave ville vært veldig komisk synes jeg. 

Om noe hadde jeg i såfall ønsket meg gavekort på å refylle brannslokkingsapparatet. Det gjør ingen 😄

Anonymkode: 4957f...012

Takk, endelig en som forstår greien! 

Og nei- jeg er ikke sur og utakknemlig. Jeg synes det var en rar gave, og skrev det her da det er det tråden handler om. Hvorfor er det utakknemlig, når det er lov å drite ut folk som har brukt timevis på hjemmelagde gaver? Skjønner ikke logikken der altså.

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg skal jaggu kjøpe brannteppe til mange til jul. Takk for tipset, du sure og utakknemlige. 

Anonymkode: 3d8f1...967

Jeg hadde blitt glad for det 🙂, vi har ikke brannteppe, men det er jo veldig greit å ha, kommer liksom aldri på og kjøpe det selv. 

Anonymkode: 6077f...254

Kathrine. skrev (8 timer siden):

Det koster en hundrelapp. 

Anonymkode: 68398...32e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...