Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #51 Skrevet 22. oktober 2022 Havhesten2017 skrev (1 time siden): Oslo har fått nytt Munch-museum og nytt nasjonalmuseum i gangavstand. Gå dit! Men det er jo de samme gamle bildene Anonymkode: 7b989...c3d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #52 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men det er jo de samme gamle bildene Anonymkode: 7b989...c3d Og der ser vi at du totalt mangler den minste kulturelle sensibilitet eller kunnskap. Anonymkode: 28185...17b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #53 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men det er jo de samme gamle bildene Anonymkode: 7b989...c3d Hvis du ikke liker Munch kan du ta turen til Nasjonalmuseet i stedet. Det er blitt veldig flott, med utstillinger gjennom flere tidsepoker og kulturer. Det er ikke «bare» billedkunst, men også blant annet mote, interiør og brukskunst. Det er morsomt å gå der og kjenne igjen ting fra barndommen. Alt er nydelig utstilt, men ha på gode sko. Det er mye å se på, og gulvet er hardt. Anonymkode: bebcb...592
frk Nilsen Skrevet 22. oktober 2022 #54 Skrevet 22. oktober 2022 Få med deg en gjeng fra kurset og lei dere en badstue. https://oslobadstuforening.no https://koknorge.no/ Dra på nye biblioteket, spis på Barcode streetfood eller rusle forbi Akershus festning og spis på Vippa.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #55 Skrevet 22. oktober 2022 Ut fra svarene dine tolker jeg egentlig at du ikke liker mye mennesker og steder det der er mange. Så mitt tips er å finne ett sted å spise som kommer svært dårlig ut på TripAdvisor, da kan du sitte i ro og fred 👍🏻 Anonymkode: d55e2...3a7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #56 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Og der ser vi at du totalt mangler den minste kulturelle sensibilitet eller kunnskap. Anonymkode: 28185...17b Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvis du ikke liker Munch kan du ta turen til Nasjonalmuseet i stedet. Det er blitt veldig flott, med utstillinger gjennom flere tidsepoker og kulturer. Det er ikke «bare» billedkunst, men også blant annet mote, interiør og brukskunst. Det er morsomt å gå der og kjenne igjen ting fra barndommen. Alt er nydelig utstilt, men ha på gode sko. Det er mye å se på, og gulvet er hardt. Anonymkode: bebcb...592 Jeg er ikke hi, jeg henviste bare til et tidligere svar fra henne. Anonymkode: 7b989...c3d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #57 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jada. Men typisk Oslo likevel Eller på Anonymkode: 9975b...7f7 Nei det heter ikke på Vika, du er heller ikke på Oslo eller på Sarpsborg, Paris , Ski, Anonymkode: 3f221...8e3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #58 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei det heter ikke på Vika, du er heller ikke på Oslo eller på Sarpsborg, Paris , Ski, Anonymkode: 3f221...8e3 Men det heter på Grünerløkka, på Asker og på Hamar for eksempel. Anonymkode: 899c3...7e4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #59 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men det heter på Grünerløkka, på Asker og på Hamar for eksempel. Anonymkode: 899c3...7e4 Ja? Anonymkode: 7b989...c3d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #60 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Men det heter på Grünerløkka, på Asker og på Hamar for eksempel. Anonymkode: 899c3...7e4 Heter det ikke i Asker? Anonymkode: bebcb...592
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #61 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Heter det ikke i Asker? Anonymkode: bebcb...592 I Asker kommune, på Asker sentrum. (Men det er haugevis av innflyttere her som ikke har tatt seg bryet med å lære seg det. Anonymkode: 899c3...7e4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #62 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Ja? Anonymkode: 7b989...c3d "I" eller "på" er vanskelig i denne sammenhengen. Anonymkode: 899c3...7e4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #63 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har det ultimate forslag, helt utypisk Oslotur: Gå rett opp på hotellrommet og bli der til du må på kurset. Ikke gå utfor døra, be om å få frokost på rommet. Som voksen gjør man jo av og til ting som ikke er sååå gøy, men vi overlever. Du skal være noen få timer av et langt liv i Oslo, tipper det går helt fint. En annen ting jeg tipper er at innlegget ditt er skrevet bare for å få sagt hvor mye du har imot Oslofolk og Oslo, for SÅ stygg er nå faktisk ikke byen. Man overlever greit en uke eller to på langt styggere steder. Anonymkode: 75e1c...cdf
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #64 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): En annen ting jeg tipper er at innlegget ditt er skrevet bare for å få sagt hvor mye du har imot Oslofolk og Oslo, for SÅ stygg er nå faktisk ikke byen. Man overlever greit en uke eller to på langt styggere steder. Anonymkode: 75e1c...cdf Jeg tenkte litt det samme. Oslo er det stedet i Norge med mest mangfold av muligheter, og til hovedstad å være er naturen veldig nær. Var nylig på jobbreise til Elverum. Ikke like mye å velge i der på ettermiddagen kvelden, men kunne ikke falt meg inn å skrive et lignende innlegg om Elverum eller andre lignende steder. Anonymkode: bebcb...592
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #65 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Jeg tenkte litt det samme. Oslo er det stedet i Norge med mest mangfold av muligheter, og til hovedstad å være er naturen veldig nær. Var nylig på jobbreise til Elverum. Ikke like mye å velge i der på ettermiddagen kvelden, men kunne ikke falt meg inn å skrive et lignende innlegg om Elverum eller andre lignende steder. Anonymkode: bebcb...592 Jeg bor selv i Tromsø, og trives greit her, er oppvokst i nærheten og har familie og venner her. For meg er min by beste sted på jord. MEN det betyr jo ikke at jeg ikke syns andre steder er fine, som Oslo f eks! Jeg reiser til Oslo noen ganger i året, jobbrelatert eller bare for kos. Og jeg ELSKER Oslo, med alt mangfoldet du snakker om, alle severdigheter, teater, butikker, nye kafeer og restauranter. Selv om vi har mange av de samme tilbudene her i Tromsø, er det da stas å komme til en ny by! Jeg elsker også Bergen, Kristiansand, Trondheim....av samme grunner. Jeg har vært på steder som ikke er særlig pene eller med særlige kulturtilbud f eks, men jeg klarer meg jo greit noen dager. Konstaterer at der kunne ikke jeg ha bodd, men går en tur å ser på omgivelsene. Helt uten å skrive noe sted om hvor stygt det er. Hvem er interessert i hva jeg mener om det, liksom? Anonymkode: 75e1c...cdf
the amazing spidermamma Skrevet 22. oktober 2022 #66 Skrevet 22. oktober 2022 Ta båten til Hovedøya (den går fortsatt, men jeg vet jo ikke når du skal på jobbtur). Da får du kultur med klosterruinene og natur. Fredelig er det også.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2022 #67 Skrevet 22. oktober 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har det ultimate forslag, helt utypisk Oslotur: Gå rett opp på hotellrommet og bli der til du må på kurset. Ikke gå utfor døra, be om å få frokost på rommet. Som voksen gjør man jo av og til ting som ikke er sååå gøy, men vi overlever. Du skal være noen få timer av et langt liv i Oslo, tipper det går helt fint. En annen ting jeg tipper er at innlegget ditt er skrevet bare for å få sagt hvor mye du har imot Oslofolk og Oslo, for SÅ stygg er nå faktisk ikke byen. Man overlever greit en uke eller to på langt styggere steder. Anonymkode: 75e1c...cdf Nettopp. Selv om mitt hjerte henger igjen i København hvis jeg skal peke på en storby jeg liker, så klarer jeg fint å slå i hjel noen timer i Oslo. Det er virkelig ikke noe problem for en kveld. Sist jeg var der på studiesamling i Oslo, kjøpte jeg varm suppe to go, ei flaske vin og satt på hotellrommet i kosebuksa mens jeg spiste godteri i senga og leste morgendagens forelesning. Hvis du trives i eget selskap, har du det helt greit overalt. Du trenger ikke slå i hjel timer, ikke engang på flyplassen mens du venter på gaten skal åpne. Anonymkode: d55e2...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå