GÃ¥ til innhold

Hvorfor blir alle som heter Ronny narkomane?🌸

Anbefalte innlegg

Ikke riktig alle så klart, men vet om så mange Ronny som alle er narkomane unntatt en. Dette via jobb også. Snakk om belastet navn. Det finnes andre navn som er belastet også, men heter du Ronny er fremtiden din avgjort. 

Anonymkode: 3c73f...cec

Fortsetter under...

Hvor mange narkomane er det med andre navn?

Jeg kjenner både Ronny'er og Roy'er som aldri har vært borti rus, som er snille og gode ektemenn og fedre, med gode jobber, stiller opp i lokalsamfunnet.

Anonymkode: bc361...3bb

Jeg kjenner flere Ronnyer, ingen av dem har rusproblemer. Aller er i full jobb og har helt ordinære familieliv. En av dem har til og med en mastergrad 😱

Hvorfor er det sånn at alle som heter Ronny er vanlige folk?

Anonymkode: 1f259...ddf

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Neste generasjons narkomane er alle som heter Maximilian

Anonymkode: 77c35...587

Eller Lukas…

Navnestatistikkene forteller oss hva fremtidens narkomane kommer til å hete.

Anonymkode: 69042...5c7

Problemet er vel forska på og konkludert med at det er «typiske» navn som ble gitt av foreldre uten særlig utdannelse eller høy økonomi. Sånt går ofte i arv. 

Anonymkode: b0692...296

Noen navn blir veldig populære, og derfor finnes det mange av dem i belastede miljøer.

Noen navn blir veldig populære i visse kretser, og da blir det mange av dem i belastede miljøer.

Det er forsket på dette, bare google så finner du. Det et mange navn som "går igjen" i fengsel f.eks

Alle mine tre barn har hatt en rabagast/uromoment i klassen som heter Sander 😉

Anonymkode: 2e527...eb2

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Noen navn blir veldig populære, og derfor finnes det mange av dem i belastede miljøer.

Noen navn blir veldig populære i visse kretser, og da blir det mange av dem i belastede miljøer.

Det er forsket på dette, bare google så finner du. Det et mange navn som "går igjen" i fengsel f.eks

Alle mine tre barn har hatt en rabagast/uromoment i klassen som heter Sander 😉

Anonymkode: 2e527...eb2

Ronny Dal blir gatenarkis, Preben von Adelsten starter hver morgen på kontoret  sitt i Bjørvika med ei stripe kokain 😆

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke riktig alle så klart, men vet om så mange Ronny som alle er narkomane unntatt en. Dette via jobb også. Snakk om belastet navn. Det finnes andre navn som er belastet også, men heter du Ronny er fremtiden din avgjort. 

Du er inne på noe😂

Anonymkode: 6c78f...44d

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Eller Lukas…

Navnestatistikkene forteller oss hva fremtidens narkomane kommer til å hete.

Lucas og Noah kommer til å slite. Samme med Emma, Eah og Zavannah.

Anonymkode: 7c39e...3a5

Over dobbelt så mange gutter som jenter dør av narkotika i Norge.

Gutter (også Ronny) faller fra allerede på barneskolen. Det er en feministisk vrangforestilling at våre sønner som vokser opp nå er priviligerte. De er taperne i samfunnet og topper alle negative statistikker, ikke bare Ronny.

Anonymkode: 9d68a...153

I min generasjon har jeg følelsen av mange badass/småkriminelle/uhøflige/slackers heter noe med Kim. Mulig jeg bare lever opp til egne bias når jeg legger merke til det...

Ellers finnes det alltid en del kriminelle med de mest vanlige navnene, rett og slett fordi det er navn som forekommer ofte. Så navn som Jan blant godt voksne menn, og det vil nok bli en del Lucas og Sander blant den oppvoksende generasjon. 

Anonymkode: 544ef...f5a

On 10/21/2022 at 3:30 PM, Anonym bruker said:

kjenner 5 Ronny, ingen av de er narkomane,så alle er ikke det

Anonymkode: 4ba86...12e

Anonym bruker skrev (PÃ¥ 21.10.2022 den 17.04):

Problemet er vel forska på og konkludert med at det er «typiske» navn som ble gitt av foreldre uten særlig utdannelse eller høy økonomi. Sånt går ofte i arv. 

Jepp. Enkelt forklart, så er dette mekanismen. 

Selvfølgelig ingen regel unntak, dette er jo på generelt og statistisk nivå. 

Anonymkode: 130f4...8b3

Anonym bruker skrev (PÃ¥ 21.10.2022 den 20.06):

Over dobbelt så mange gutter som jenter dør av narkotika i Norge.

Gutter (også Ronny) faller fra allerede på barneskolen. Det er en feministisk vrangforestilling at våre sønner som vokser opp nå er priviligerte. De er taperne i samfunnet og topper alle negative statistikker, ikke bare Ronny.

Anonymkode: 9d68a...153

Da er det jaggu bra at kvinnene tar over i høyere utdanning og inntar styrer og offentlige toppjobber i Norge. De siste 1000 år har menn brukt på å kjøre verden i dass, kanskje kvinnene kan snu trenden de neste 1000? 

Om det blir for vondt for deg foreslår jeg at du tar sekken og topplue di og flytter til  nasjoner der patriakiet fremdeles står sterkt. Russland og Iran tar sikkert godt i mot deg. Si fra om du vil ha sponset en flybillett.

Anonymkode: 04f3e...26a

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jepp. Enkelt forklart, så er dette mekanismen. 

Selvfølgelig ingen regel unntak, dette er jo på generelt og statistisk nivå. 

Anonymkode: 130f4...8b3

Ja absolutt. Min eksmann heter Ronny og både han, foreldre og søsken er høyt utdanna. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...