Gå til innhold

Hvem tror vi blir ny statsminister i Storbritannia?

Hvem tror vi blir statsminister i Storbritannia?  

8 stemmer

1. 1. Merk at spørsmålet er hvem vi tror blir statsminister, ikke hvem vi håper blir det.

• Boris Johnson (igjen)
      1
    • Rishi Sunak (bedre lykke denne gang?)
      5
    • Penny Mordaunt (parlamentarisk leder)
      0
    • Jeremy Hunt (til tross for at han visstnok ikke vil)
      0
    • Keir Starmer (om de gir opp og utlyser valg med en gang)
      1
    • Noen helt andre (de har over 60 millioner innbyggere å ta av, en eller annen må de jo finne)
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er redd Rishi Sunak blir det, noe som er syk når man tenker på skatteunndragelsen de har stått i. 

Anonymkode: 3d3b8...222

Ja, det ser ut som de har en nesten endeløs rekke av dårlige kandidater lina opp. Penny Mordaunt vet jeg ikke så mye om, men jeg vil tro det er et eller annet med henne også.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er redd Rishi Sunak blir det, noe som er syk når man tenker på skatteunndragelsen de har stått i. 

Hvorfor er du redd for det? Jeg kjenner ikke noe til han.

Anonymkode: 40191...ee3

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er du redd for det? Jeg kjenner ikke noe til han.

Teknisk sett er det kona hans. Hun er milliard-arving (ingen overdrivelse), men er registrert som bosatt utenfor Storbritannia slik at hun ikke behøver å betale skatt. Dette er øyensynlig lovlig, men de fleste syns jo det er ganske tvilsomt.

Endret av Spurvugla
Skrivefeil
Spurvugla skrev (23 timer siden):

Teknisk sett er det kona hans. Hun er milliard-arving (ingen overdrivelse), men er registrert som bosatt utenfor Storbritannia slik at hun ikke behøver å betale skatt. Dette er øyensynlig lovlig, men de fleste syns jo det er ganske tvilsomt.

Nettopp og dette er veldig spesielt med tanke på at de har barn sammen og bor sammen så da er det tydelig at dette kun er for å ungå skatt. 

Annonse

Spurvugla skrev (På 21.10.2022 den 17.17):

Da ble det han da

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/KnngAy/rishi-sunak-blir-statsminister-i-storbritannia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...