Gå til innhold

Hva er ca pris på rideskole for barn?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Unnskyld, men hvor bor dere???

Jeg bor i en bydel i Bergen, og vi betaler 1200 kr for et semester på fotball, og 700 kr for svømming. Ene går på gitarkurs i regi av kommunen, det koster 500 kr for 10 timer (á 1 klokketime). Det du beskriver er jo helt hinsides. 

Anonymkode: 7577b...4cb

Det ..81d beskriver er slett ikke uvanlig.  Vi betaler 2800 i treningsavgift + 1000 kr i medlemsavgift på fotball. Da betaler vi i tillegg alt av cuper, turer og avslutninger osv i tillegg. laget får ikke en krone av klubben til sosiale tiltak.

mine har tidligere gått på turn - før pandemien. Da betalte vi 3800 i treningsavgift, 500 i medlemsavgift og 500 i linsens pr halvår. 

Anonymkode: 688ce...6e8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De red på tur hver gang? Da lærer man jo ikke riding skikkelig.

Anonymkode: c5bad...b5a

De som var på det kurset måtte ha erfaring fra før. 4 elever. Føler ungen lærte mer der enn vanlig kurs. Har gått det også.

Anonymkode: a9b93...afd

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

De som var på det kurset måtte ha erfaring fra før. 4 elever. Føler ungen lærte mer der enn vanlig kurs. Har gått det også.

Anonymkode: a9b93...afd

Hmm ok. Jeg har selv ridd i 15 år, og kan ikke helt se hvordan de lærer grunnleggende dressurferdigheter på tur. Turridning er jo det enkleste. Men greit nok, dette var et sidespor.

Anonymkode: c5bad...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...