Gå til innhold

La meg spørre her da. Er det menn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir påstått. Men uten bevis da. Så i stedet for å spore av den tråden, spør jeg her. Er det virkelig noen menn som deltar i trådene her? Det virker bare så usannsynlig. I så fall burde man ikke se det reflektert i temaer og synspunkter? Og hvis det ikke synes, er det da  et poeng å påstå det?

Anonymkode: 087b1...64f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er én mann innimellom. Han der Pils- typen. 

Anonymkode: 6a009...c97

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Jeg tipper at det er en mann her ihvertfall. I måten han svarer meg på. Helt greit at kvinner kan bli provosert av forskjellige ytringer og at de også kan mislike kvinner med sterke meninger, men ingen så aggresive som visse menn. Jeg ser det på måten det svares på. 

Endret av NotNaomi
Skrevet
NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Jeg tipper at det er en mann her ihvertfall. I måten han svarer meg på. Helt greit at kvinner kan bli provosert av forskjellige ytringer og at de også misliker kvinner med sterke meninger, men ingen så aggresive som visse menn. Jeg ser det på måten det svares på. 

For noe vas😂

Anonymkode: 5919c...05b

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For noe vas😂

Nei, faktisk ikke. Så mye har jeg debattert med begge kjønn, at en viss type menn avslører jeg ganske lett. 

Skrevet
NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Nei, faktisk ikke. Så mye har jeg debattert med begge kjønn, at en viss type menn avslører jeg ganske lett. 

Det er jo lett å hive ut så lenge du aldri kan bevise det. Tull og vas. Du skal nå alltid være så spesiell. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo lett å hive ut så lenge du aldri kan bevise det. Tull og vas. Du skal nå alltid være så spesiell. 

Nei, jeg kan selvfølgelig ikke bevise det. Og nettopp derfor har jeg aldri nevnt det heller, selv om jeg har hatt lyst. Til han altså. Kvinner kan fint føle seg truet, men menn som føler seg truet av kvinner de oppfatter på en viss måte, de svarer på en gjenkjennelig måte.

Hva har dette med at jeg skal være så spesiell å gjøre?? 

Skrevet
NotNaomi skrev (3 timer siden):

Nei, jeg kan selvfølgelig ikke bevise det. Og nettopp derfor har jeg aldri nevnt det heller, selv om jeg har hatt lyst. Til han altså. Kvinner kan fint føle seg truet, men menn som føler seg truet av kvinner de oppfatter på en viss måte, de svarer på en gjenkjennelig måte.

Hva har dette med at jeg skal være så spesiell å gjøre?? 

Det bør du faktisk utdype. 

Skrevet
sug lut skrev (11 minutter siden):

Enig. Venter i spenning selv.

Skrevet
Ekspatt skrev (5 minutter siden):

Enig. Venter i spenning selv.

Jeg og.

Anonymkode: aabe5...54b

Gjest NotNaomi
Skrevet
sug lut skrev (21 minutter siden):

Hvorfor?? 

Skrevet
NotNaomi skrev (2 minutter siden):

Hvorfor?? 

Enten er du den magisk intuitive mannehviskeren og hører hjemme på sirkus, eller så må du jo kunne forklare hvordan mannlig tekst ser ut.

Gjest NotNaomi
Skrevet
sug lut skrev (4 minutter siden):

Enten er du den magisk intuitive mannehviskeren og hører hjemme på sirkus, eller så må du jo kunne forklare hvordan mannlig tekst ser ut.

Ok. Menn kritiserer eller hetser mer på grunn av intellekt. De går på ressonement og prøver å hevde seg ved å argumentere med intellektet, og når det ikke nytter, så er det mye mer aggresjon og arroganse i motsvar og ikke minst hersketeknikker som går på det samme. De blir jævli mye mer aggresive. 

Kvinner går mer på personlighet og føleri. De blir oftere usaklige og bruker personangrep som forsvar. Ofte blir de mer defensive og rett og slett...trassige. Når de ikke har argumenter. 

Skrevet
sug lut skrev (4 minutter siden):

Akkurat det lurer jeg på også. Som norsklektor hadde vi en periode hvor vi rettet alle heldagsprøvene på vg3 anonymt for å sikre at alle fikk rettferdig karakter (ønske fra elevorganisasjonen, helt til det gikk opp for dem at omtrent alle gikk ned i karakter med anonym retting, da ble det avskaffet igjen). Vi var flere som trodde vi lett ville gjenkjenne elevene likevel på skrivemåte ol., inkludert kjønn, men det viste seg å være utrolig vanskelig. Vi bommet faktisk på langt over halvparten, og dette var elever vi kjente godt. Jeg er derfor veldig skeptisk til at man kan finne ut av kjønn på noen bare ved å lese tilfeldige anonyme svar på et nettforum. Da må det en god forklaring til.

Anonymkode: ac9d9...b96

Skrevet
sug lut skrev (10 minutter siden):

mannehviskeren 🤣

Anonymkode: 93c77...180

Skrevet
NotNaomi skrev (30 minutter siden):

Ok. Menn kritiserer eller hetser mer på grunn av intellekt. De går på ressonement og prøver å hevde seg ved å argumentere med intellektet, og når det ikke nytter, så er det mye mer aggresjon og arroganse i motsvar og ikke minst hersketeknikker som går på det samme. De blir jævli mye mer aggresive. 

Kvinner går mer på personlighet og føleri. De blir oftere usaklige og bruker personangrep som forsvar. Ofte blir de mer defensive og rett og slett...trassige. Når de ikke har argumenter. 

Menn har aggresjon og logikk og kvinner barnslig føleri? Virkelig?

Gjest NotNaomi
Skrevet
sug lut skrev (1 minutt siden):

Ofte i debatter på forum. Ja. 

Skrevet
NotNaomi skrev (33 minutter siden):

Så du er mann med andre ord.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så du er mann med andre ord.

Takk. Men nei. Ingen regler uten unntak vet du. 

Skrevet
sug lut skrev (2 minutter siden):

Men hun har jo rett, på gruppenivå. Se på ungdomsskoleelever. Hos jenter utarter mobbing seg som baksnakking, bitchblikking og lignende. Gutter er mer direkte verbale og fysiske. Kvinner er også generelt mer emosjonelle og fintfølende enn menn. På gruppenivå. 

Anonymkode: 2755f...846

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men hun har jo rett, på gruppenivå. Se på ungdomsskoleelever. Hos jenter utarter mobbing seg som baksnakking, bitchblikking og lignende. Gutter er mer direkte verbale og fysiske. Kvinner er også generelt mer emosjonelle og fintfølende enn menn. På gruppenivå. 

Anonymkode: 2755f...846

Du kan godt gå videre fra ungdomsskolen faktisk. 

Skrevet
NotNaomi skrev (39 minutter siden):

Eller du havner i "feller "hvor du tror du får svar fra en mann, men så var det egentlig en maskulin kvinne, eller motsatt. Det er helt klart: Menn har dypere og kraftigere stemme enn kvinner har, dermed hører man mennene bedre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror det er én mann innimellom. Han der Pils- typen. 

Anonymkode: 6a009...c97

Ja, og han Lut-fyren. 

Anonymkode: f3b94...b55

Gjest NotNaomi
Skrevet
Mrs Remington skrev (6 minutter siden):

Eller du havner i "feller "hvor du tror du får svar fra en mann, men så var det egentlig en maskulin kvinne, eller motsatt. Det er helt klart: Menn har dypere og kraftigere stemme enn kvinner har, dermed hører man mennene bedre. 

På et forum? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

For noe vas😂

Nei, faktisk ikke. Er aldri enig med Naomi, men her har hun rett. I måten noen skriver på er veldig "mann". 

Anonymkode: f3b94...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...