Gå til innhold

Lighter🔥

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere om dere finner en lighter på 11,snart 12 år gammel jente sitt rom?Jeg ser hun har brent noe og lagt i vann.

Vi har familie som har mistet alt i brann og jeg har forklart henne «ørten» ganger farer ved bruk av ild der man ikke skal bruke det.Jeg er så forsiktig selv, tar alltid ut kontakter som ladere,kaffetrakter og slike ting før jeg drar på jobb….

Tips?🙏

Anonymkode: d38ed...8fe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434973-lighter%F0%9F%94%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde tatt fra henne lighteren og lagt den der du oppbevarer slikt. Ingen trenger en lighter på rommet sitt.

Anonymkode: 140a8...336

Har tatt den, vi bruker ikke lightere her i huset så den har hun ikke fått herifra heller…

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Har tatt den, vi bruker ikke lightere her i huset så den har hun ikke fått herifra heller…

Ok, trodde alle hadde lighter eller fyrstikker i hus. Vi bruker det til å fyre i peisen eller tenbe telys, kubbelys ol.  Hvor har hun fått sin fra da?

Anonymkode: 140a8...336

Annonse

Jeg hadde snakket med henne for å finne ut hva hun faktisk har brent, hvorfor og hva tanken bak var. Ettersom det lå i en skål med vann har hun tydeligvis tenkt at det da ikke er noe farlig, så jeg hadde, uansett snart på de første spørsmålene, forklart at man alltid kan miste kontroll over ild fordi når man ikke har forutsett kan skje og at det derfor kan bli farlig uansett. Hvor lighteren kommet fra hadde jeg ikke brydd meg noe om, den kan hun ha kjøpt i butikken (men jeg hadde ikke latt henne ha den på rommet).

Anonymkode: becb7...34f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...