Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #101 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dette blir for dumt! Anonymkode: fdeba...ea0 Hvorfor det? På samme måte som vi ikke fråtser i kaker og godteri, kan vi godt ha kontroll på underlivene våre og ikke ligge med alt vi finner sexy. Dette gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #102 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor trenger du en mann å passe på deg? Jeg snakker om samhold og det å være to. Ikke for å ha en farsfigur som passer på deg, men for å ha et fellesskap. Det ER stusselig å sitte alene på sine gamle dager, og det meste er morsommere når du gjør det sammen med noen. Anonymkode: 89e30...c9f DU syns det er stusselig å sitte alene på sine gamle dager. Andre syns det å leve i utilfredsstillende forhold gjennom livet for å slippe å sitte alene er stusselig. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #103 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? På samme måte som vi ikke fråtser i kaker og godteri, kan vi godt ha kontroll på underlivene våre og ikke ligge med alt vi finner sexy. Dette gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 89e30...c9f Den du siterte antydet ingenting av det du dikter opp. Så ja, dumt! Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #104 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg tror ikke det at man på et tidspunkt i livet har hatt et forhold til en gift mann eller kvinne sannssynliggjør at man skal sitte stakkarslig og alene på sine eldre dager altså. Jeg tror heller ikke kvinner har som eneste og største mål i livet å gifte seg og bli trofast hos sin mann til man blir gammel og grå - tvert imot tror jeg de fleste kvinner i dag stiller skyhøye krav til en mann hvis de skal gidde å bli hos ham (det er stort sett kvinner som forlater ekteskapet), og jeg tror kvinner i dag er i full stand til å leve fullverdige, gode liv selv om de ikke har en mann til å passe på seg. Tanken om at en kvinne trenger en mann for å være lykkelig er en smule gammeldags. Anonymkode: 603e9...35d Et annet aspekt er også det å ha barn. Kvinner har en biologisk klokke som avgjør deres fruktbarhetstid. Det blir flere og flere som tar IVF, altså begynner de for sent med å prøve å få barn. Og en slik behandling har ikke bare positive sider ved seg: Kreftrisiko hos mor og barn etter fertilitetsbehandling | Tidsskrift for Den norske legeforening (tidsskriftet.no) Enda et aspekt er at man blir mer kynisk hvis man for eksempel har sex med flere gifte mennesker. Man kan miste troa på at mennesker kan være trofaste og slite med å etablere seg i et forhold med tillit senere. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #105 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men det at du mener det gjør det jo ikke til en sannhet? Og med den overbevisningen du har så umyndiggjør du jo absolutt kvinner iom at du tar fra dem selvbestemmelsesretten sin. Det er mange grunner til at kvinner har sex med opptatte menn, at de blir utnyttet er bare en av dem. Anonymkode: fdeba...ea0 Vel. Igjen så er det sånn at den som er gift er den som styrer når de kan møtes. Om den på utsiden vil møtes, og mannen skal i familieselskap, ha barna alene fordi kona skal jobbe, trene eller what ever, om en i familien har bursdag og det skal feires, om de har avtalt familiekveld, middag ute, ferie osv osv, som ofte skjer i ekteskap, så tar mannen i 99% av tilfellene valget om å bli med familien på slike ting og ta vare på barna. En som har familie har mange flere å ta hensyn til, det sier seg selv. Så premissene for "forholdet" til henne på utsiden ligger hos han. Hvilke *mange* grunner er det?? Den eneste grunnen jeg har lest i tråden, er at kvinnene slipper "føleri", hvilket jeg ikke forstår. Det er null problem å ha sex med single menn som ikke vil ha forpliktelser, og blir det "føleri" er det da verdens letteste sak å avslutte det. Eller?? Endret 20. oktober 2022 av NotNaomi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #106 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): DU syns det er stusselig å sitte alene på sine gamle dager. Andre syns det å leve i utilfredsstillende forhold gjennom livet for å slippe å sitte alene er stusselig. Anonymkode: fdeba...ea0 Så det er KUN de to alternativene som er mulig? For øvrig øker ensomhet blant eldre, og det blir ansett som et folkehelseproblem. Hvis du mener det er så utrolig festlig å sitte alene som gammel, hvorfor blir det ansett som et folkehelseproblem da? Ensomhet blant eldre | Sykepleie i Nord Prop. 64 L (2019–2020) - regjeringen.no Kvinner er også mer ensomme enn menn statistisk sett: Hvem er de ensomme? - SSB Røde Kors etterlyser flere besøksvenner på grunn av økt ensomhet blant eldre – NRK Rogaland – Lokale nyheter, TV og radio Besøksvenn - Røde Kors (rodekors.no) Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #107 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Men altså, selv om du møter menn du finner attraktive, så trenger du jo ikke å ha sex med dem alle sammen? Kan du forestille deg hvilket kaos det blir hvis vi skal ha sex med alle vi møter på som vi finner attraktive? Du spiser vel ikke kake hver dag, selv om du går forbi kakedisken i butikken, der det ligger kaker du har lyst på? Anonymkode: 89e30...c9f Hvem sier at man TRENGER å ha sex med alle sammen? Det har da ingen sagt? Min påstand er at kvinner som har sex med gifte menn ikke nødvendigvis blir utnyttet. Det har ingenting å gjøre med at man må ha sex med alle man finner attraktive eller at man MÅ spise kake. Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #108 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Et annet aspekt er også det å ha barn. Kvinner har en biologisk klokke som avgjør deres fruktbarhetstid. Det blir flere og flere som tar IVF, altså begynner de for sent med å prøve å få barn. Og en slik behandling har ikke bare positive sider ved seg: Kreftrisiko hos mor og barn etter fertilitetsbehandling | Tidsskrift for Den norske legeforening (tidsskriftet.no) Enda et aspekt er at man blir mer kynisk hvis man for eksempel har sex med flere gifte mennesker. Man kan miste troa på at mennesker kan være trofaste og slite med å etablere seg i et forhold med tillit senere. Anonymkode: 89e30...c9f På hvilken måte korrelerer det å ha sex med gifte menn/kvinner med biologisk klokke og fertilitetsbehandling? Finnes det statistikker som tilsier at kvinner som på et eller flere tidspunkt i livet sitt har hatt sex med en gift mann senere i livet trenger fertilitetsbehandling? Snakk om å overdramatisere! Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 20. oktober 2022 #109 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men du måtte fortsatt tilpasse deg timeplanen hans. Anonymkode: 89e30...c9f Tror du virkelig så lite om kvinners egne liv og autonomi over egen seksualitet? Da har du kanskje et trangt og grått lite liv, men det er ikke slik for alle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostepop123 Skrevet 20. oktober 2022 #110 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ingen har skrevet "alle menn". Det er skrevet, "menn". Som i, "menn har penis". Det betyr ikke at alle menn har penis. Det finnes menn som har mistet penis på grunn av sykdom, uhell eller andre triste omstendigheter. Vi må likevel kunne diskutere generelt. Ellers må vi prate om bestemte personer. Det gjør ikke en gang du. Altså skjønner du poenget med å diskutere generelt. Dette med å henge seg opp i at, "når noen sier at menn har hår så tar de feil, ikke alle menn har hår", har ingenting på et debattforum å gjøre. Anonymkode: c5e21...3cb Men da betyr det at vi er enige? Du hevdet jo at utroskap skyldes menns genetiske disposisjon, og skrev dessuten bombastisk at "Menn er utro når de har muligheter til å være utro". Ja, selv jeg skjønner at du ikke mener absolutt alle menn, men du får tilgi meg for å ha tolket dette i retning av "de fleste" eller "mange". Det er jo også teknisk mulig å generalisere noe mer nyansert. for eksempel ved å skrive "noen menn er utro når de har muligheter til være utro". Man kan jo også hevde at såpass unyanserte påstander som du kom med ikke har noe på et debattforum å gjøre, men tatt i betraktning de tidvis bisarre diskusjonene som foregår her inne tenker jeg at vi kan være rause nok til å romme både det ene og det andre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #111 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): På hvilken måte korrelerer det å ha sex med gifte menn/kvinner med biologisk klokke og fertilitetsbehandling? Finnes det statistikker som tilsier at kvinner som på et eller flere tidspunkt i livet sitt har hatt sex med en gift mann senere i livet trenger fertilitetsbehandling? Snakk om å overdramatisere! Anonymkode: 603e9...35d Jeg snakker, som jeg allerede har sagt flere ganger, om kvinner som går etter gifte eller samboende menn og venter på dem. Livet skjer mens de venter, og vips, er de over 40 år og barnløse. Hvorfor tror du at antall IVF-behandlinger har økt masse de siste årene? Blant annet fordi man begynner med seriøse forhold og barn for sent. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #112 Del Skrevet 20. oktober 2022 sug lut skrev (Akkurat nå): Tror du virkelig så lite om kvinners egne liv og autonomi over egen seksualitet? Da har du kanskje et trangt og grått lite liv, men det er ikke slik for alle. Du er gift, er du ikke? Hvorfor har du et så grått lite liv da? I stedet for å være singel og pule rundt på hvem du vil? Har du ingen autonomi over egen seksualitet? Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #113 Del Skrevet 20. oktober 2022 ostepop123 skrev (1 minutt siden): Men da betyr det at vi er enige? Du hevdet jo at utroskap skyldes menns genetiske disposisjon, og skrev dessuten bombastisk at "Menn er utro når de har muligheter til å være utro". Ja, selv jeg skjønner at du ikke mener absolutt alle menn, men du får tilgi meg for å ha tolket dette i retning av "de fleste" eller "mange". Det er jo også teknisk mulig å generalisere noe mer nyansert. for eksempel ved å skrive "noen menn er utro når de har muligheter til være utro". Man kan jo også hevde at såpass unyanserte påstander som du kom med ikke har noe på et debattforum å gjøre, men tatt i betraktning de tidvis bisarre diskusjonene som foregår her inne tenker jeg at vi kan være rause nok til å romme både det ene og det andre. Nettopp. Å si at alle menn er utro blir det samme som å si at alle menn er voldelige, alle utlendinger er kriminelle eller alle kvinne er golddiggere. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #114 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (12 minutter siden): Vel. Igjen så er det sånn at den som er gift er den som styrer når de kan møtes. Om den på utsiden vil møtes, og mannen skal i familieselskap, ha barna alene fordi kona skal jobbe, trene eller what ever, om en i familien har bursdag og det skal feires, om de har avtalt familiekveld, middag ute, ferie osv osv, som ofte skjer i ekteskap, så tar mannen i 99% av tilfellene valget om å bli med familien på slike ting og ta vare på barna. En som har familie har mange flere å ta hensyn til, det sier seg selv. Så premissene for "forholdet" til henne på utsiden ligger hos han. Hvilke *mange* grunner er det?? Den eneste grunnen jeg har lest i tråden, er at kvinnene slipper "føleri", hvilket jeg ikke forstår. Det er null problem å ha sex med single menn som ikke vil ha forpliktelser, og blir det "føleri" er det da verdens letteste sak å avslutte det. Eller?? Man at du ikke forstår noe betyr ikke at det er feil. Det er nok ikke så mange som planlegger livet slik at de skal innlede forhold med opptatte menn, men ting skjer og følelser oppstår. Ikke alle har behov for at partneren/ elskeren skal være tilgjengelig hele tiden. Ting som jobb, annen familie og andre forpliktelser er også ting som må tas hensyn til, gift eller ikke. Noen kvinner er så selvstendige at de kun trenger en mann til sex, resten fikser de helt fint selv. Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Så det er KUN de to alternativene som er mulig? For øvrig øker ensomhet blant eldre, og det blir ansett som et folkehelseproblem. Hvis du mener det er så utrolig festlig å sitte alene som gammel, hvorfor blir det ansett som et folkehelseproblem da? Ensomhet blant eldre | Sykepleie i Nord Prop. 64 L (2019–2020) - regjeringen.no Kvinner er også mer ensomme enn menn statistisk sett: Hvem er de ensomme? - SSB Røde Kors etterlyser flere besøksvenner på grunn av økt ensomhet blant eldre – NRK Rogaland – Lokale nyheter, TV og radio Besøksvenn - Røde Kors (rodekors.no) Anonymkode: 89e30...c9f Jeg tror at det blir skjeldnere at mennesker lever i utilfredsstillende forhold for å slippe å sitte alene på sine eldre dager. Det er i hvert fall ingen grunn til å unngå stunder med glede og god sex fordi det muligens fører til at man blir ensom som åttiåring. Hva vil du med linkene dine? Tror du at de ensomme menneskene har ligget rundt med gifte menn? Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 20. oktober 2022 #115 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du er gift, er du ikke? Hvorfor har du et så grått lite liv da? I stedet for å være singel og pule rundt på hvem du vil? Har du ingen autonomi over egen seksualitet? Anonymkode: 89e30...c9f Logikken her må du forklare bedre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #116 Del Skrevet 20. oktober 2022 sug lut skrev (1 minutt siden): Logikken her må du forklare bedre. Skal jeg forklare logikken i dritten DU slengte til meg, som jeg så slengte tilbake til deg? Det smaker ikke så veldig godt å få det i retur, gjør det? Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #117 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man at du ikke forstår noe betyr ikke at det er feil. Det er nok ikke så mange som planlegger livet slik at de skal innlede forhold med opptatte menn, men ting skjer og følelser oppstår. Ikke alle har behov for at partneren/ elskeren skal være tilgjengelig hele tiden. Ting som jobb, annen familie og andre forpliktelser er også ting som må tas hensyn til, gift eller ikke. Noen kvinner er så selvstendige at de kun trenger en mann til sex, resten fikser de helt fint selv. Jeg tror at det blir skjeldnere at mennesker lever i utilfredsstillende forhold for å slippe å sitte alene på sine eldre dager. Det er i hvert fall ingen grunn til å unngå stunder med glede og god sex fordi det muligens fører til at man blir ensom som åttiåring. Hva vil du med linkene dine? Tror du at de ensomme menneskene har ligget rundt med gifte menn? Anonymkode: fdeba...ea0 Men HVORFOR er det alltid valget mellom å ha seg med en gift mann og å være i utilfredsstillende forhold? Hvis du har kun disse to valgene, så er det jo deg det er noe galt med - du er ikke i stand til å bygge opp et tilfredsstillende forhold. Da bør du heller jobbe med deg selv i stedet for å legge deg etter enda en gift mann for å "slippe drama". For det er nettopp det man ikke gjør - man får mer drama i form av den bedratte partneren, fordømmelsen fra andre og så videre. Og med "du" mener jeg her ikke deg konkret, men en hypotetisk dame. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #118 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man at du ikke forstår noe betyr ikke at det er feil. Det er nok ikke så mange som planlegger livet slik at de skal innlede forhold med opptatte menn, men ting skjer og følelser oppstår. Ikke alle har behov for at partneren/ elskeren skal være tilgjengelig hele tiden. Ting som jobb, annen familie og andre forpliktelser er også ting som må tas hensyn til, gift eller ikke. Noen kvinner er så selvstendige at de kun trenger en mann til sex, resten fikser de helt fint selv. Jeg tror at det blir skjeldnere at mennesker lever i utilfredsstillende forhold for å slippe å sitte alene på sine eldre dager. Det er i hvert fall ingen grunn til å unngå stunder med glede og god sex fordi det muligens fører til at man blir ensom som åttiåring. Hva vil du med linkene dine? Tror du at de ensomme menneskene har ligget rundt med gifte menn? Anonymkode: fdeba...ea0 *sjeldnere - ikke skjeldnere, det gir meg frysninger. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostepop123 Skrevet 20. oktober 2022 #119 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg snakker, som jeg allerede har sagt flere ganger, om kvinner som går etter gifte eller samboende menn og venter på dem. Livet skjer mens de venter, og vips, er de over 40 år og barnløse. Hvorfor tror du at antall IVF-behandlinger har økt masse de siste årene? Blant annet fordi man begynner med seriøse forhold og barn for sent. Anonymkode: 89e30...c9f Jøye meg. Tror du antall IVF-behandlinger har økt fordi en mengde damer i 20-30-åra har brukt tidlig voksenliv på å ligge med gifte menn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #120 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Man at du ikke forstår noe betyr ikke at det er feil. Det er nok ikke så mange som planlegger livet slik at de skal innlede forhold med opptatte menn, men ting skjer og følelser oppstår. Ikke alle har behov for at partneren/ elskeren skal være tilgjengelig hele tiden. Ting som jobb, annen familie og andre forpliktelser er også ting som må tas hensyn til, gift eller ikke. Noen kvinner er så selvstendige at de kun trenger en mann til sex, resten fikser de helt fint selv. Jeg tror at det blir skjeldnere at mennesker lever i utilfredsstillende forhold for å slippe å sitte alene på sine eldre dager. Det er i hvert fall ingen grunn til å unngå stunder med glede og god sex fordi det muligens fører til at man blir ensom som åttiåring. Hva vil du med linkene dine? Tror du at de ensomme menneskene har ligget rundt med gifte menn? Anonymkode: fdeba...ea0 Følelser oppstår? Og da vil de kun ha sex med en som styrer forholdet fordi han ikke kan møtes når hun vil, kun for sex? Dette blir jo bare mer irrasjonelt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #121 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Skal jeg forklare logikken i dritten DU slengte til meg, som jeg så slengte tilbake til deg? Det smaker ikke så veldig godt å få det i retur, gjør det? Anonymkode: 89e30...c9f Kommentaren din henger ikke på greip. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #122 Del Skrevet 20. oktober 2022 ostepop123 skrev (1 minutt siden): Jøye meg. Tror du antall IVF-behandlinger har økt fordi en mengde damer i 20-30-åra har brukt tidlig voksenliv på å ligge med gifte menn? Nei. Igjen. Fordi mange venter for lenge - dette gjelder både kvinner og menn. De har seg rundt og så plutselig skal de ha forhold og barn når de bikker 40. Hvis de i stedet for å kaste bort sine fruktbare år på å ligge rundt (både med single og gifte) heller jobbet med å verdsette andre ting enn tilfeldig sex, ville det ikke ha vært behov for så mye assistert befruktning. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #123 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men HVORFOR er det alltid valget mellom å ha seg med en gift mann og å være i utilfredsstillende forhold? Hvis du har kun disse to valgene, så er det jo deg det er noe galt med - du er ikke i stand til å bygge opp et tilfredsstillende forhold. Da bør du heller jobbe med deg selv i stedet for å legge deg etter enda en gift mann for å "slippe drama". For det er nettopp det man ikke gjør - man får mer drama i form av den bedratte partneren, fordømmelsen fra andre og så videre. Og med "du" mener jeg her ikke deg konkret, men en hypotetisk dame. Anonymkode: 89e30...c9f Det er ingen som sier at det kun er de to valgene? Men diskusjonen gikk på at om man lever i et elskerinneforhold så blir man utbyttet og har kun et forferdelig liv og en alderdom i ensomhet å se frem til. Det er feil. Man kan være lykkelig, sterk og selvstendig selv om man har et forhold til en opptatt mann. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #124 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen som sier at det kun er de to valgene? Men diskusjonen gikk på at om man lever i et elskerinneforhold så blir man utbyttet og har kun et forferdelig liv og en alderdom i ensomhet å se frem til. Det er feil. Man kan være lykkelig, sterk og selvstendig selv om man har et forhold til en opptatt mann. Anonymkode: fdeba...ea0 Er en virkelig så lykkelig når en går etter gifte menn? Selv om en vet at ens handlinger bidrar til at en familie med barn kan gå i oppløsning? Statistisk sett utvikler kvinner følelser for dem de ligger med mye oftere enn menn. Det er statistikk og kjønn, ingenting personlig. Derfor er det større fare for en kvinne som ligger med en opptatt mann å utvikle følelser og bli skuffet, enn for en mann som ligger med en opptatt dame. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #125 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Følelser oppstår? Og da vil de kun ha sex med en som styrer forholdet fordi han ikke kan møtes når hun vil, kun for sex? Dette blir jo bare mer irrasjonelt. Ja, følelser oppstår. Nei, de vil ha sex med en person fordi de liker det, de liker personen, de liker spenningen, de liker sexen, de liker det uforpliktende og ja, noen forelsker seg og håper at mannen forlater konen. Det finnes mange grunner og bare en av dem resulterer i at de blir utnyttet. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/5/#findComment-149857774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå