Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #76 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Man blir da ikke utnytta fordi man har sex med en mann som et gift og som dermed må prioritere kona si! Man trenger da virkelig ikke å være tilgjengelig for elskeren sin hele tiden heller - som menneske står man faktisk helt fritt til å ta egne valg som gagner en selv! Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men de fleste kvinner i dag tar selvstendige valg og prioriterer de tingene de ønsker å prioritere. Merkelig det der: INGEN ville engang tenkt tanken at en mann som hadde jevnlig sex med en gift kvinne ble utnytta, tvert imot hadde de vel tenkt han var heldig som kunne ha uforpliktende sex. Men stakkars elskerinnen blir selvsagt utnyttet - som kvinne er hun dum, svak og blir lurt trill rundt. Anonymkode: 603e9...35d Jo jeg mener helt klart at de blir utnyttet. Når de er i "forhold" med gifte menn, så må de faktisk leve i en forbindelse med en annen som har andre ting han må sette først fordi han vil det. Det er ikke engang sånn at han selv alltid bestemmer når han vil møte andre, men kona og hva han må forholde seg til i forhold til henne. Når det engang er sånn, så er det å utnytte fordi ei som har forhold til en gift mann tar til takke med de gangene han har mulighet. Det er mønsteret i slike "forhold" Jeg tar selvstendige valg ja, og derfor ville jeg aldri satt meg i den posisjonen ved å innlede noe med en gift mann. Å være nr 2 strider helt mot min natur. Jeg ville også tenkt på kona faktisk, og å være med på å bidra til å holde et annet menneske for narr på den måten ville ikke min moral eller samvittighet tillat. Og ja, jeg vet det av erfaring. Jeg har også truffet gifte menn som vil mer, og jeg hadde også sex med en jeg ikke visste var gift. Da han fortalte det så avsluttet jeg, og han svarte at det gjorde jo ingenting at han var gift så lenge kona bodde i utlandet, hun ville aldri oppdage det. Jeg fikk jo ikke akkurat mindre sympati med henne av den grunn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #77 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men hva sitter hun igjen med av betydning? Eller mener du at sex er det viktigste i denne verden? Hva vil hun huske tilbake til når hun sitter der gammel og alene? Sex? Anonymkode: 89e30...c9f Altså, jeg vet ikke hva du forventet å sitte igjen med «av betydning» når du har hatt sex med noen, men jeg tror verken menn eller kvinner går rundt og tror at sex skal gi dem noe mer enn det der er - sex. Det er jo du som anser sex for å være det viktigste i verden hvis du tror at det å ha sex med noen liksom skal sette en retning for livet ditt videre. Jeg vet heller ikke hvorfor du tror venninna mi kommer til å sitte «gammel og alene»? Tror du folk som har sex med mennesker som er gift dør gamle og ensomme? Blir verdenen din litt mer rettferdig og trygg da, hvis du klarer å overbevise deg selv om at disse slemme elskerinnene blir straffet fra oven for sin umoral? Venninna mi har det forresten fint, hun har falt til ro, giftet seg med en flott mann og fått to nydelige barn 😀 Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #78 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Altså, jeg vet ikke hva du forventet å sitte igjen med «av betydning» når du har hatt sex med noen, men jeg tror verken menn eller kvinner går rundt og tror at sex skal gi dem noe mer enn det der er - sex. Det er jo du som anser sex for å være det viktigste i verden hvis du tror at det å ha sex med noen liksom skal sette en retning for livet ditt videre. Jeg vet heller ikke hvorfor du tror venninna mi kommer til å sitte «gammel og alene»? Tror du folk som har sex med mennesker som er gift dør gamle og ensomme? Blir verdenen din litt mer rettferdig og trygg da, hvis du klarer å overbevise deg selv om at disse slemme elskerinnene blir straffet fra oven for sin umoral? Venninna mi har det forresten fint, hun har falt til ro, giftet seg med en flott mann og fått to nydelige barn 😀 Anonymkode: 603e9...35d Hvor har du fra at jeg mener "slemme elskerinner" fortjener "straff"? Jeg anser ikke sex som det viktigste i verden, og nettopp derfor har jeg aldri lagt meg etter gifte menn eller menn med samboer. Men jeg har sett altfor mange kvinner gå og være "kule elskerinner" mens livet går forbi. Årene går, og det er en kjensgjerning av kvinners attraktivitet faller markant med alderen. En kvinne har færre muligheter til å finne seg noen når hun er 50, enn når hun er 30. Muligheten for å få barn blir også redusert med alderen. Din venninne hadde flaks. Mange andre har det ikke. Derfor spurte jeg hva disse mangeårige elskerinnene sitter igjen med etter disse årene med kun sex og venting på at mannen skal forlate kona - hva sitter de igjen med av betydning? Nettopp fordi sex ikke betyr så mye i det lange løp. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #79 Del Skrevet 20. oktober 2022 Noen, inkludert meg, syns det er digg å ha sex uten forpliktelser. Jeg har hatt noen jeg har det med, noen er gift, noen i forhold, andre single. Det er enklere å tenke at det kan være rom for mer hos de som er single. De som er i forhold er det ukomplisert med. Jeg blir ikke utnyttet. Jeg bestemmer hvem jeg vil ha sex med og når. Ofte holder det å sende en mld så er de klare. Det går ikke på andres premisser enn mine egne. Men de som sliter med det moralske oppi det her gidder jeg ikke forholde meg til. Hadde en sånn, han var min første store kjærlighet. Da jeg møtte han igjen hadde han dame og to barn, og alle følelsene fra den gang kom tilbake. Lå med han noen ganger, men det ble for vanskelig så jeg lot det være en stund. Så innså jeg at han er like douche som resten av dem, og at han valgte meg som sidesprang fordi han «var jo glad i meg en gang» og visste at sexen med meg var god. Nopp! Den dama gidder jeg ikke være Anonymkode: 44bbe...626 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #80 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Jo jeg mener helt klart at de blir utnyttet. Når de er i "forhold" med gifte menn, så må de faktisk leve i en forbindelse med en annen som har andre ting han må sette først fordi han vil det. Det er ikke engang sånn at han selv alltid bestemmer når han vil møte andre, men kona og hva han må forholde seg til i forhold til henne. Når det engang er sånn, så er det å utnytte fordi ei som har forhold til en gift mann tar til takke med de gangene han har mulighet. Det er mønsteret i slike "forhold" Jeg tar selvstendige valg ja, og derfor ville jeg aldri satt meg i den posisjonen ved å innlede noe med en gift mann. Å være nr 2 strider helt mot min natur. Jeg ville også tenkt på kona faktisk, og å være med på å bidra til å holde et annet menneske for narr på den måten ville ikke min moral eller samvittighet tillat. Og ja, jeg vet det av erfaring. Jeg har også truffet gifte menn som vil mer, og jeg hadde også sex med en jeg ikke visste var gift. Da han fortalte det så avsluttet jeg, og han svarte at det gjorde jo ingenting at han var gift så lenge kona bodde i utlandet, hun ville aldri oppdage det. Jeg fikk jo ikke akkurat mindre sympati med henne av den grunn. Men det er faktisk ikke du som avgjør hvorvidt en kvinne blir utnyttet eller ikke. Det er en voldsom umyndiggjøring av kvinner. Du antar at alle kvinner som har sex med gifte menn er som deg. Du antar at de synes det er problematisk at mennene ikke alltid kan prioritere dem, og du antar at disse elskerinnene alltid står på pinne for elskerne sine. I den virkelige verden er det ikke nødvendigvis sånn. Du fremstiller disse elskerinnene som fullstendig viljeløse der de liksom må ta til takke med" smulene elskerne aller nådigst beærer dem... Du har i det hele tatt lave tanker om dine medsøstre. Jeg tror de aller færreste kvinner i dag går inn i forhold med gifte menn med den naive troen på at mannen skal gå fra kona si og leve lykkelig med elskerinnen ever after. Så naive er ikke kvinner. Jeg tror også mange kvinner synes det er deilig å slippe forpliktelser. Det at mannen ikke alltid kan prioritere elskerinna betyr jo ikke at elskerinna må stå på pinne for å please mannen når han har mulighet, hun står fritt til å velge selv. Når man har gått med åpne øyne inn i et forhold med en gift mann og man vet hvilke betingelser som gjelder, da blir man faktisk ikke utnytta. Jeg spør deg IJGEN: Blir menn som har sex med gifte kvinner utnytta? Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #81 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men det er faktisk ikke du som avgjør hvorvidt en kvinne blir utnyttet eller ikke. Det er en voldsom umyndiggjøring av kvinner. Du antar at alle kvinner som har sex med gifte menn er som deg. Du antar at de synes det er problematisk at mennene ikke alltid kan prioritere dem, og du antar at disse elskerinnene alltid står på pinne for elskerne sine. I den virkelige verden er det ikke nødvendigvis sånn. Du fremstiller disse elskerinnene som fullstendig viljeløse der de liksom må ta til takke med" smulene elskerne aller nådigst beærer dem... Du har i det hele tatt lave tanker om dine medsøstre. Jeg tror de aller færreste kvinner i dag går inn i forhold med gifte menn med den naive troen på at mannen skal gå fra kona si og leve lykkelig med elskerinnen ever after. Så naive er ikke kvinner. Jeg tror også mange kvinner synes det er deilig å slippe forpliktelser. Det at mannen ikke alltid kan prioritere elskerinna betyr jo ikke at elskerinna må stå på pinne for å please mannen når han har mulighet, hun står fritt til å velge selv. Når man har gått med åpne øyne inn i et forhold med en gift mann og man vet hvilke betingelser som gjelder, da blir man faktisk ikke utnytta. Jeg spør deg IJGEN: Blir menn som har sex med gifte kvinner utnytta? Anonymkode: 603e9...35d Men hvorfor sidestiller du det å slippe forpliktelser med å velge en gift mann? Som sagt, de aller fleste single menn vil faktisk ikke ha noen forpliktelser. Det florerer av tråder på DiB og andre fora om menn som løper fra ansvaret, "lurer" kvinner til sengs ved å love dem forhold uten å ville forplikte seg, som bare vil ha sex, som dumper dem når de utvikler følelser og så videre. Det blir for søkt å si at man MÅ ha en gift mann for å slippe forpliktelser. Mange single menn er redd for å binde seg - hvorfor ikke velge dem? Fordi man ikke får følelsen av å "utkonkurrere en annen dame" med på kjøpet? Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #82 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvor har du fra at jeg mener "slemme elskerinner" fortjener "straff"? Jeg anser ikke sex som det viktigste i verden, og nettopp derfor har jeg aldri lagt meg etter gifte menn eller menn med samboer. Men jeg har sett altfor mange kvinner gå og være "kule elskerinner" mens livet går forbi. Årene går, og det er en kjensgjerning av kvinners attraktivitet faller markant med alderen. En kvinne har færre muligheter til å finne seg noen når hun er 50, enn når hun er 30. Muligheten for å få barn blir også redusert med alderen. Din venninne hadde flaks. Mange andre har det ikke. Derfor spurte jeg hva disse mangeårige elskerinnene sitter igjen med etter disse årene med kun sex og venting på at mannen skal forlate kona - hva sitter de igjen med av betydning? Nettopp fordi sex ikke betyr så mye i det lange løp. Anonymkode: 89e30...c9f Det er litt artig å se hvordan du lager en forestilling om disse elskerinnene som sitter ensomme og alene som gamle altså... Det er som om du tror kvinner som har sex med gifte menn er en egen art. At de er en bestemt gruppe kvinner hvis liv nærmest er skjebnebestemt. Men du: kvinner som har sex med gifte menn er like forskjellige som alle andre kvinner og menn. Jeg tror ikke det er så mange kvinner som har som eneste mål og mening i livet å ha sex med gifte menn - de fleste har vel tilfeldig havnet borti gifte menn av ulike grunner. Så jeg skjønner ikke helt hvem disse "mangeårige elskerinnene" er. Hvor mange er de? Og hvorfor mener du min venninne hadde flax? Mener du hun hadde mindre sjanse til å få seg mann og barn fordi hun en gang i livet hadde et forhold til en mann som var gift? Og tenker du at menn som på et eller annet tidspunkt har hatt seg med en gift kvinne nærmest er skjebnebestemt å sitte ensom og alene på sine eldre dager også? Det er tross alt flere menn enn kvinner som sitter barnløse etter de er fylt 40... Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #83 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (8 timer siden): Jeg skrev ikke noe om at det er synd på dem. De gjør det jo frivillig, men utnyttet blir de uansett fordi alt går på den som er gift sine premisser. Kravene kommer kun fra deres side fordi de som dem er utro med kan ikke stille noen krav. Det gjelder like mye kvinner som menn, men tråden handler om kvinner her. Det er ikke noe problem å ha sex med single menn uten forpliktelser, eller fordi de har lyst til å ha sex. Null problem! Og der er de mer likestilte også. Det siste avsnittet ditt har jeg ingen kommentar til, for det er ingenting jeg har skrevet noe sted. Man blir jo ikke utbyttet når begge er i forholdet av fri vilje og på sine egne premisser. Noen blir utnyttet i forhold med opptatte menn og noen blir utnyttet i forhold med menn som er ledige. Man kan ikke si at noen automatisk blir utnyttet basert på at partneren ikke er ledig. Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Men hva sitter hun igjen med av betydning? Eller mener du at sex er det viktigste i denne verden? Hva vil hun huske tilbake til når hun sitter der gammel og alene? Sex? Anonymkode: 89e30...c9f Hva sitter man igjen med etter et avsluttet forhold med en som ikke var gift da? Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Men du måtte fortsatt tilpasse deg timeplanen hans. Anonymkode: 89e30...c9f I et forhold må man jo alltid tilpasse seg hverandre? Jeg syns mange stakkarsliggjør kvinner her, altså. Klart, noen lever med forhåpning om å vinne ‘drømmeprinsen’, men like ofte så er det en gjensidig utnyttelse. Kvinner vil også ha uforpliktende sex. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #84 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men det er faktisk ikke du som avgjør hvorvidt en kvinne blir utnyttet eller ikke. Det er en voldsom umyndiggjøring av kvinner. Du antar at alle kvinner som har sex med gifte menn er som deg. Du antar at de synes det er problematisk at mennene ikke alltid kan prioritere dem, og du antar at disse elskerinnene alltid står på pinne for elskerne sine. I den virkelige verden er det ikke nødvendigvis sånn. Du fremstiller disse elskerinnene som fullstendig viljeløse der de liksom må ta til takke med" smulene elskerne aller nådigst beærer dem... Du har i det hele tatt lave tanker om dine medsøstre. Jeg tror de aller færreste kvinner i dag går inn i forhold med gifte menn med den naive troen på at mannen skal gå fra kona si og leve lykkelig med elskerinnen ever after. Så naive er ikke kvinner. Jeg tror også mange kvinner synes det er deilig å slippe forpliktelser. Det at mannen ikke alltid kan prioritere elskerinna betyr jo ikke at elskerinna må stå på pinne for å please mannen når han har mulighet, hun står fritt til å velge selv. Når man har gått med åpne øyne inn i et forhold med en gift mann og man vet hvilke betingelser som gjelder, da blir man faktisk ikke utnytta. Jeg spør deg IJGEN: Blir menn som har sex med gifte kvinner utnytta? Anonymkode: 603e9...35d Nei, jeg driver ikke med noen umyndigjøring av kvinner. Du skriver at det ikke "nødvendigvis" er sånn, og det skriver du fordi du også godt vet at det typiske er at kvinner i slike "forhold" må finne seg i å være på en 2.plass ift den viktigste kvinnen, og at de blir utnyttet fordi de er den som alltid må vente på anledningen mannen kan møte henne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #85 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er litt artig å se hvordan du lager en forestilling om disse elskerinnene som sitter ensomme og alene som gamle altså... Det er som om du tror kvinner som har sex med gifte menn er en egen art. At de er en bestemt gruppe kvinner hvis liv nærmest er skjebnebestemt. Men du: kvinner som har sex med gifte menn er like forskjellige som alle andre kvinner og menn. Jeg tror ikke det er så mange kvinner som har som eneste mål og mening i livet å ha sex med gifte menn - de fleste har vel tilfeldig havnet borti gifte menn av ulike grunner. Så jeg skjønner ikke helt hvem disse "mangeårige elskerinnene" er. Hvor mange er de? Og hvorfor mener du min venninne hadde flax? Mener du hun hadde mindre sjanse til å få seg mann og barn fordi hun en gang i livet hadde et forhold til en mann som var gift? Og tenker du at menn som på et eller annet tidspunkt har hatt seg med en gift kvinne nærmest er skjebnebestemt å sitte ensom og alene på sine eldre dager også? Det er tross alt flere menn enn kvinner som sitter barnløse etter de er fylt 40... Anonymkode: 603e9...35d Jeg snakket utelukkende om dem som aktivt går etter gifte menn for å slippe forpliktelser. Og når jeg snakker om flaks, så viser statistikken at kvinners attraktivitet synker med alderen. Jo eldre du er, desto flere menn er gift/samboere. Så da må du enten stjele andres mann eller få en av de få single menn interessert. Det er også riktig at flere menn enn kvinner som sitter barnløse etter fylte 40. Men det betyr ikke at alle kvinner med barn er i et forhold. Masse alenemødre rundt omkring. Barna flytter ut, og du sitter alene. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #86 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor sidestiller du det å slippe forpliktelser med å velge en gift mann? Som sagt, de aller fleste single menn vil faktisk ikke ha noen forpliktelser. Det florerer av tråder på DiB og andre fora om menn som løper fra ansvaret, "lurer" kvinner til sengs ved å love dem forhold uten å ville forplikte seg, som bare vil ha sex, som dumper dem når de utvikler følelser og så videre. Det blir for søkt å si at man MÅ ha en gift mann for å slippe forpliktelser. Mange single menn er redd for å binde seg - hvorfor ikke velge dem? Fordi man ikke får følelsen av å "utkonkurrere en annen dame" med på kjøpet? Anonymkode: 89e30...c9f Det kan jo rett og slett være så enkelt at man har mer lyst på sex med den mannen som er gift enn han single fordi man synes den gifte mannen er mer sexy? Kanskje den single mannen ikke har lyst på sex med deg, men den gifte mannen har det? Kanskje man tenker at det er mindre sannssynlig at den gifte mannen etterhvert blir masete og needy? Det kan jo være tusen grunner. Selv om man er ute etter uforplitende sex så har man jo ikke sex med hvem som helst, man skal jo ha sex med en man har LYST til å ha sex med. Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #87 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Man blir jo ikke utbyttet når begge er i forholdet av fri vilje og på sine egne premisser. Noen blir utnyttet i forhold med opptatte menn og noen blir utnyttet i forhold med menn som er ledige. Man kan ikke si at noen automatisk blir utnyttet basert på at partneren ikke er ledig. Hva sitter man igjen med etter et avsluttet forhold med en som ikke var gift da? I et forhold må man jo alltid tilpasse seg hverandre? Jeg syns mange stakkarsliggjør kvinner her, altså. Klart, noen lever med forhåpning om å vinne ‘drømmeprinsen’, men like ofte så er det en gjensidig utnyttelse. Kvinner vil også ha uforpliktende sex. Anonymkode: fdeba...ea0 Altså, skjønner du virkelig ikke hva man sitter igjen med etter avsluttet FORHOLD kontra uforpliktende sex? Skal vi se... Den gode samtalen, felles minner, kanskje felles barn, det å bygge hverandre opp og bygge livet sammen. Jeg mener forresten det samme om menn som går etter gifte kvinner i stedet for å finne seg en partner. De blir ikke mer attraktive med alderen, og risikerer å bruke sine beste år på ren pulings. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #88 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det kan jo rett og slett være så enkelt at man har mer lyst på sex med den mannen som er gift enn han single fordi man synes den gifte mannen er mer sexy? Kanskje den single mannen ikke har lyst på sex med deg, men den gifte mannen har det? Kanskje man tenker at det er mindre sannssynlig at den gifte mannen etterhvert blir masete og needy? Det kan jo være tusen grunner. Selv om man er ute etter uforplitende sex så har man jo ikke sex med hvem som helst, man skal jo ha sex med en man har LYST til å ha sex med. Anonymkode: 603e9...35d Det eksisterer altså EN singel mann og EN gift mann som man har lyst på? En veldig fin unnskyldning for å aktivt gå etter gifte menn, gitt Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #89 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Nei, jeg driver ikke med noen umyndigjøring av kvinner. Du skriver at det ikke "nødvendigvis" er sånn, og det skriver du fordi du også godt vet at det typiske er at kvinner i slike "forhold" må finne seg i å være på en 2.plass ift den viktigste kvinnen, og at de blir utnyttet fordi de er den som alltid må vente på anledningen mannen kan møte henne. Nei, jeg vet ikke at det er "typisk" at kvinner må finne seg i å være på den berømte andreplassen. Kanskje fordi jeg er omgitt av kvinner som tar egne valg og setter egne premisser for livene sine. Den kvinnen du skisserer finnes helt sikkert, men det er langt flere av de bevisste kvinnene som går inn i forhold med åpne øyne og som vet nøyaktig hva de vil ha og hva de kan forvente. Som hun andre sier: man blir ikke utnyttet når man er i et forhold av fri vilje og på egne premisser! Når du påstår at kvinner som har sex med gifte menn blir utnytta, så driver du nødvendigvis med umyndiggjøring og stakkarsliggjøring av kvinner, for du sier samtidig at kvinner ikke er i stand til å sette egne premisser for forholdene de er i. Hvorfor vil du ikke svare på om menn som har sex med gifte kvinner blir utnytta? Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #90 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Nei, jeg driver ikke med noen umyndigjøring av kvinner. Du skriver at det ikke "nødvendigvis" er sånn, og det skriver du fordi du også godt vet at det typiske er at kvinner i slike "forhold" må finne seg i å være på en 2.plass ift den viktigste kvinnen, og at de blir utnyttet fordi de er den som alltid må vente på anledningen mannen kan møte henne. Jo, du driver med umyndiggjøring av kvinner. Det nytter ikke at du sier nei når du beviselig gjør det i innlegg etter innlegg. Jeg savner også svaret på om menn som ligger med gifte kvinner blir utnyttet? Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Altså, skjønner du virkelig ikke hva man sitter igjen med etter avsluttet FORHOLD kontra uforpliktende sex? Skal vi se... Den gode samtalen, felles minner, kanskje felles barn, det å bygge hverandre opp og bygge livet sammen. Jeg mener forresten det samme om menn som går etter gifte kvinner i stedet for å finne seg en partner. De blir ikke mer attraktive med alderen, og risikerer å bruke sine beste år på ren pulings. Anonymkode: 89e30...c9f Man skal man sitter igjen med så mye alltid da? Holder det ikke å sitte igjen med minner om deilig sex og uforpliktende møter? Alle forhold mellom single mennesker gir ikke automatisk gode minner, altså. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #91 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det eksisterer altså EN singel mann og EN gift mann som man har lyst på? En veldig fin unnskyldning for å aktivt gå etter gifte menn, gitt Anonymkode: 89e30...c9f Nei? Hvorfor må du fordumme diskusjonen så veldig? Selvfølgelig finnes det mer enn én singel mann og én gift mann man kan ha lyst på. Selv møter jeg en mann jeg kunne hatt lyst på sex med sjeldnere enn en gang i skuddåret (heldigvis er jeg gift), men det finnes sikkert kvinner som ofte møter flere menn hun kunne tenkt seg å ha sex med. Hvorfor de velger den gifte fremfor den single er det sikkert like mange grunner til som det finnes kvinner, men det er da fullt og helt opp til kvinnene selv hvem av dem de velger å ha sex med. Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #92 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg vet ikke at det er "typisk" at kvinner må finne seg i å være på den berømte andreplassen. Kanskje fordi jeg er omgitt av kvinner som tar egne valg og setter egne premisser for livene sine. Den kvinnen du skisserer finnes helt sikkert, men det er langt flere av de bevisste kvinnene som går inn i forhold med åpne øyne og som vet nøyaktig hva de vil ha og hva de kan forvente. Som hun andre sier: man blir ikke utnyttet når man er i et forhold av fri vilje og på egne premisser! Når du påstår at kvinner som har sex med gifte menn blir utnytta, så driver du nødvendigvis med umyndiggjøring og stakkarsliggjøring av kvinner, for du sier samtidig at kvinner ikke er i stand til å sette egne premisser for forholdene de er i. Hvorfor vil du ikke svare på om menn som har sex med gifte kvinner blir utnytta? Anonymkode: 603e9...35d Da må du forklare hvorfor du brukte uttrykket "nødvendigvis ikke", for det hentyder at det er unntakene du peker på. Så ok, du er omgitt av kvinner som tar egne valg og setter premisser for livene sine. Og dermed er resten av verden og kvinner utenfor din boble helt ukjent for deg? Og nei, de kan ikke sette noe særlig med premisser når det er andre som avgjør når de kan treffe den mannen som er utro med dem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #93 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jo, du driver med umyndiggjøring av kvinner. Det nytter ikke at du sier nei når du beviselig gjør det i innlegg etter innlegg. Jeg savner også svaret på om menn som ligger med gifte kvinner blir utnyttet? Man skal man sitter igjen med så mye alltid da? Holder det ikke å sitte igjen med minner om deilig sex og uforpliktende møter? Alle forhold mellom single mennesker gir ikke automatisk gode minner, altså. Anonymkode: fdeba...ea0 Du må nesten forklare hvordan jeg umyndigjør dem? Siden du kommer med den påstanden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #94 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg snakket utelukkende om dem som aktivt går etter gifte menn for å slippe forpliktelser. Og når jeg snakker om flaks, så viser statistikken at kvinners attraktivitet synker med alderen. Jo eldre du er, desto flere menn er gift/samboere. Så da må du enten stjele andres mann eller få en av de få single menn interessert. Det er også riktig at flere menn enn kvinner som sitter barnløse etter fylte 40. Men det betyr ikke at alle kvinner med barn er i et forhold. Masse alenemødre rundt omkring. Barna flytter ut, og du sitter alene. Anonymkode: 89e30...c9f Jeg tror ikke det at man på et tidspunkt i livet har hatt et forhold til en gift mann eller kvinne sannssynliggjør at man skal sitte stakkarslig og alene på sine eldre dager altså. Jeg tror heller ikke kvinner har som eneste og største mål i livet å gifte seg og bli trofast hos sin mann til man blir gammel og grå - tvert imot tror jeg de fleste kvinner i dag stiller skyhøye krav til en mann hvis de skal gidde å bli hos ham (det er stort sett kvinner som forlater ekteskapet), og jeg tror kvinner i dag er i full stand til å leve fullverdige, gode liv selv om de ikke har en mann til å passe på seg. Tanken om at en kvinne trenger en mann for å være lykkelig er en smule gammeldags. Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #95 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (6 minutter siden): Du må nesten forklare hvordan jeg umyndigjør dem? Siden du kommer med den påstanden. Du påstår jo at alle kvinner (hva med mennene???) som ligger med gifte menn blir utnyttet i flere innlegg her. Husker du ikke hva du selv skriver? Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #96 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du påstår jo at alle kvinner (hva med mennene???) som ligger med gifte menn blir utnyttet i flere innlegg her. Husker du ikke hva du selv skriver? Anonymkode: fdeba...ea0 Ja og jeg har gang på gang forklart hvordan de blir utnyttet. Hvorfor gjør du dette til en kjønnsgreie? Jeg forholder meg jo til saken her, overskriften og HI. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #97 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Ja og jeg har gang på gang forklart hvordan de blir utnyttet. Hvorfor gjør du dette til en kjønnsgreie? Jeg forholder meg jo til saken her, overskriften og HI. Men det at du mener det gjør det jo ikke til en sannhet? Og med den overbevisningen du har så umyndiggjør du jo absolutt kvinner iom at du tar fra dem selvbestemmelsesretten sin. Det er mange grunner til at kvinner har sex med opptatte menn, at de blir utnyttet er bare en av dem. Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #98 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Nei? Hvorfor må du fordumme diskusjonen så veldig? Selvfølgelig finnes det mer enn én singel mann og én gift mann man kan ha lyst på. Selv møter jeg en mann jeg kunne hatt lyst på sex med sjeldnere enn en gang i skuddåret (heldigvis er jeg gift), men det finnes sikkert kvinner som ofte møter flere menn hun kunne tenkt seg å ha sex med. Hvorfor de velger den gifte fremfor den single er det sikkert like mange grunner til som det finnes kvinner, men det er da fullt og helt opp til kvinnene selv hvem av dem de velger å ha sex med. Anonymkode: 603e9...35d Men altså, selv om du møter menn du finner attraktive, så trenger du jo ikke å ha sex med dem alle sammen? Kan du forestille deg hvilket kaos det blir hvis vi skal ha sex med alle vi møter på som vi finner attraktive? Du spiser vel ikke kake hver dag, selv om du går forbi kakedisken i butikken, der det ligger kaker du har lyst på? Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #99 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men altså, selv om du møter menn du finner attraktive, så trenger du jo ikke å ha sex med dem alle sammen? Kan du forestille deg hvilket kaos det blir hvis vi skal ha sex med alle vi møter på som vi finner attraktive? Du spiser vel ikke kake hver dag, selv om du går forbi kakedisken i butikken, der det ligger kaker du har lyst på? Anonymkode: 89e30...c9f Dette blir for dumt! Anonymkode: fdeba...ea0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #100 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke det at man på et tidspunkt i livet har hatt et forhold til en gift mann eller kvinne sannssynliggjør at man skal sitte stakkarslig og alene på sine eldre dager altså. Jeg tror heller ikke kvinner har som eneste og største mål i livet å gifte seg og bli trofast hos sin mann til man blir gammel og grå - tvert imot tror jeg de fleste kvinner i dag stiller skyhøye krav til en mann hvis de skal gidde å bli hos ham (det er stort sett kvinner som forlater ekteskapet), og jeg tror kvinner i dag er i full stand til å leve fullverdige, gode liv selv om de ikke har en mann til å passe på seg. Tanken om at en kvinne trenger en mann for å være lykkelig er en smule gammeldags. Anonymkode: 603e9...35d Hvorfor trenger du en mann å passe på deg? Jeg snakker om samhold og det å være to. Ikke for å ha en farsfigur som passer på deg, men for å ha et fellesskap. Det ER stusselig å sitte alene på sine gamle dager, og det meste er morsommere når du gjør det sammen med noen. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/4/#findComment-149857733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå