ostepop123 Skrevet 19. oktober 2022 #51 Del Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Selv om ikke alle er det, så er det fortsatt så pass mange at en kan generalisere. Det er det vi gjør når vi prater om menn og kvinner. Vi generaliserer. Anonymkode: c5e21...3cb For min del trenger vi absolutt ikke generalisere på dét nivået. Let me rephrase: «Hvordan (sic!) tenker du om folk som har sex med gifte folk? At ansvaret uansett ligger hos den som er gift?» Svaret er ja. Det finnes menn som er utro, og det finnes kvinner som er utro. Hverken alle menn eller alle kvinner er utro, selv om noen av dem har anledning til det. Den som er utro har ansvaret. Om han eller hun ikke føler seg generisk disponert for å være ærlig med sin partner bør vedkommende velge en ikke-monogam samlivsform. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostepop123 Skrevet 19. oktober 2022 #52 Del Skrevet 19. oktober 2022 Genetisk! Ikke generisk. Haha. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk Nilsen Skrevet 19. oktober 2022 #53 Del Skrevet 19. oktober 2022 ostepop123 skrev (2 minutter siden): Genetisk! Ikke generisk. Haha. Hva med geriatrisk? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #54 Del Skrevet 19. oktober 2022 ostepop123 skrev (23 minutter siden): For min del trenger vi absolutt ikke generalisere på dét nivået. Let me rephrase: «Hvordan (sic!) tenker du om folk som har sex med gifte folk? At ansvaret uansett ligger hos den som er gift?» Svaret er ja. Det finnes menn som er utro, og det finnes kvinner som er utro. Hverken alle menn eller alle kvinner er utro, selv om noen av dem har anledning til det. Den som er utro har ansvaret. Om han eller hun ikke føler seg generisk disponert for å være ærlig med sin partner bør vedkommende velge en ikke-monogam samlivsform. Ingen har skrevet "alle menn". Det er skrevet, "menn". Som i, "menn har penis". Det betyr ikke at alle menn har penis. Det finnes menn som har mistet penis på grunn av sykdom, uhell eller andre triste omstendigheter. Vi må likevel kunne diskutere generelt. Ellers må vi prate om bestemte personer. Det gjør ikke en gang du. Altså skjønner du poenget med å diskutere generelt. Dette med å henge seg opp i at, "når noen sier at menn har hår så tar de feil, ikke alle menn har hår", har ingenting på et debattforum å gjøre. Anonymkode: c5e21...3cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #55 Del Skrevet 19. oktober 2022 NotNaomi skrev (4 timer siden): Å være nr 2 i livet til en mann ville jeg aldri vært. Den som ble utnyttet og måtte være sammen på hans premisser. Det strider så mot min natur at det hadde jeg aldri godtatt. Jeg tror jo at det er kvinner som på en eller annen måte ikke får den de vil ha, og at de tar til takke med gifte menn ( som ofte ikke stiller noe som helst krav til den de er utro med ) Så er det de tilfellene hvor det har oppstått følelser fordi de har vært mye sammen ( som kollegaer ) fks. Da tenker jeg vel bare at det er synd for dem rett og slett. Hvorfor tenker så mange at damer som har sex med gifte menn blir «utnyttet», at det liksom er så synd på dem? Er det helt utenkelig at kvinner kan synes det er beleilig å ha sex med gifte menn nettopp fordi det er fritt for forpliktelser… eller bare rett og slett fordi de er kåte? Hvorfor må kvinner stakkarsliggjøres så innmari? Tenker du at stakkars mennene som som har sex med gifte kvinner blir utnyttet også? For øvrig er det jo litt interessant at jeg har lest utallige tråder her inne om slemme fristerinnene som forfører de stakkars, viljeløse mennene, men jeg har aldri lest sett noen diskutere moralen til menn som har sex med gifte kvinner… verken her eller andre steder. Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #56 Del Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): "Statistikk viser at 60 prosent menn og 45 prosent kvinner som er i ekteskap er utro." https://www.f-b.no/heterofil-mann-33-hvordan-vet-jeg-om-partneren-lyver-om-utroskap/s/5-59-2726167 Anonymkode: c5e21...3cb Det skal ikke mer enn en eneste dame eller mann for at noen skal være utro. Man trenger ikke å ha horder med kåte mennesker etter seg. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #57 Del Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tenker så mange at damer som har sex med gifte menn blir «utnyttet», at det liksom er så synd på dem? Er det helt utenkelig at kvinner kan synes det er beleilig å ha sex med gifte menn nettopp fordi det er fritt for forpliktelser… eller bare rett og slett fordi de er kåte? Hvorfor må kvinner stakkarsliggjøres så innmari? Tenker du at stakkars mennene som som har sex med gifte kvinner blir utnyttet også? For øvrig er det jo litt interessant at jeg har lest utallige tråder her inne om slemme fristerinnene som forfører de stakkars, viljeløse mennene, men jeg har aldri lest sett noen diskutere moralen til menn som har sex med gifte kvinner… verken her eller andre steder. Anonymkode: 603e9...35d De sikter sikkert til damer som går og venter på at mannen skal skille seg fra kona, mens livet går forbi. Ei venninne opplevde at mannen hadde ei på si i hele 12 år. Elskerinnen ventet og ventet på at mannen skulle gå fra kona. Til slutt gikk han. Og var tilbake hos kona to måneder senere. Den uforpliktende, spennende sexen var ikke lenger like spennende når den ble blandet med hverdagslivets mørke sider. Så elskerinnen satt igjen alene, 12 år eldre. Hun brukte mange år av sitt liv på å vente på denne mannen, mens flere gode muligheter bare gikk forbi. Jeg kan ikke si at hun ble utnyttet av "den slemme mannen". Hun lot seg utnytte ved å holde fast til drømmen om den fantastiske mannen som hun skulle dele livet sitt med, bare den teite kona ga slipp på ham. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #58 Del Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): De sikter sikkert til damer som går og venter på at mannen skal skille seg fra kona, mens livet går forbi. Ei venninne opplevde at mannen hadde ei på si i hele 12 år. Elskerinnen ventet og ventet på at mannen skulle gå fra kona. Til slutt gikk han. Og var tilbake hos kona to måneder senere. Den uforpliktende, spennende sexen var ikke lenger like spennende når den ble blandet med hverdagslivets mørke sider. Så elskerinnen satt igjen alene, 12 år eldre. Hun brukte mange år av sitt liv på å vente på denne mannen, mens flere gode muligheter bare gikk forbi. Jeg kan ikke si at hun ble utnyttet av "den slemme mannen". Hun lot seg utnytte ved å holde fast til drømmen om den fantastiske mannen som hun skulle dele livet sitt med, bare den teite kona ga slipp på ham. Anonymkode: 89e30...c9f … og i moralske solskinnshistorier som denne blir alltid kona fremstilt som den heldige vinner av denne eneren av en mann hun valgte å beholde, som presterte å ikke bare totalt svikte kvinnen han liksom skal elske, men også førte en annen kvinne bak lyset og risikerte at barna sine skulle bli skilsmissebarn fordi han ville knulle. Heldige konen altså! 😆 Det er ganske mange som konsekvent omtaler elskerinner som «stakkaren som blir utnytta». Selv om det finnes slike som blir flørt bak lyset, så betyr ikke det at ikke kvinner kan ha sex med gifte menn uten å bli utnytta. Blir alle menn som har sex med gifte kvinner utnytta? For øvrig litt av en drittsekk han mannen til venninna di, som holdt liv i håpet til ei som ble trofast hos ham i 12 år! Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 19. oktober 2022 #59 Del Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor tenker så mange at damer som har sex med gifte menn blir «utnyttet», at det liksom er så synd på dem? Er det helt utenkelig at kvinner kan synes det er beleilig å ha sex med gifte menn nettopp fordi det er fritt for forpliktelser… eller bare rett og slett fordi de er kåte? Hvorfor må kvinner stakkarsliggjøres så innmari? Tenker du at stakkars mennene som som har sex med gifte kvinner blir utnyttet også? For øvrig er det jo litt interessant at jeg har lest utallige tråder her inne om slemme fristerinnene som forfører de stakkars, viljeløse mennene, men jeg har aldri lest sett noen diskutere moralen til menn som har sex med gifte kvinner… verken her eller andre steder. Anonymkode: 603e9...35d Jeg skrev ikke noe om at det er synd på dem. De gjør det jo frivillig, men utnyttet blir de uansett fordi alt går på den som er gift sine premisser. Kravene kommer kun fra deres side fordi de som dem er utro med kan ikke stille noen krav. Det gjelder like mye kvinner som menn, men tråden handler om kvinner her. Det er ikke noe problem å ha sex med single menn uten forpliktelser, eller fordi de har lyst til å ha sex. Null problem! Og der er de mer likestilte også. Det siste avsnittet ditt har jeg ingen kommentar til, for det er ingenting jeg har skrevet noe sted. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #60 Del Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): … og i moralske solskinnshistorier som denne blir alltid kona fremstilt som den heldige vinner av denne eneren av en mann hun valgte å beholde, som presterte å ikke bare totalt svikte kvinnen han liksom skal elske, men også førte en annen kvinne bak lyset og risikerte at barna sine skulle bli skilsmissebarn fordi han ville knulle. Heldige konen altså! 😆 Det er ganske mange som konsekvent omtaler elskerinner som «stakkaren som blir utnytta». Selv om det finnes slike som blir flørt bak lyset, så betyr ikke det at ikke kvinner kan ha sex med gifte menn uten å bli utnytta. Blir alle menn som har sex med gifte kvinner utnytta? For øvrig litt av en drittsekk han mannen til venninna di, som holdt liv i håpet til ei som ble trofast hos ham i 12 år! Anonymkode: 603e9...35d Altså, kona skilte seg fra ham nesten rett etter han kom tilbake. En sånn taper ville hun ikke ha. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2022 #61 Del Skrevet 19. oktober 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): At ansvaret uansett ligger hos mannen? Anonymkode: 19df2...8c2 Ansvaret ligger først og fremst hos mannen. Når det er sagt, hvis elskerinnen vet at han er godt, burde hun holde seg unna. Jeg pleier ikke se ned på andre mennesker. Dømmer vanligvis ingen. Men de som er utro bak ryggen til folk, tenker jeg dårlig om. Feigt. Anonymkode: d4b62...05b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #62 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (7 timer siden): utnyttet blir de uansett fordi alt går på den som er gift sine premisser. Kravene kommer kun fra deres side fordi de som dem er utro med kan ikke stille noen krav. Men dette stemmer jo ikke nødvendigvis! Man blir jo ikke «utnyttet» når man med åpne øyne går inn i en seksuell relasjon der man vet mannen eller kvinnen man har sex med har andre forpliktelser! For en stakkarsliggjøring av kvinner du driver med. Venninna mi hadde et forhold til en gift mann, og det var hun som var den sterke i det forholdet. Mannen var på knærne etter henne og i en skikkelig skvis. Han gjorde alt i sin makt når det gjaldt å please henne. Ble hun utnyttet? Var det bare han som satte premissene når hun hadde klare krav som han gjorde alt i sin makt for å innfri - selv når det innebar å juge for sin egen kone? Igjen: Blir menn som har sex med gifte kvinner utnyttet? Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #63 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Men dette stemmer jo ikke nødvendigvis! Man blir jo ikke «utnyttet» når man med åpne øyne går inn i en seksuell relasjon der man vet mannen eller kvinnen man har sex med har andre forpliktelser! For en stakkarsliggjøring av kvinner du driver med. Venninna mi hadde et forhold til en gift mann, og det var hun som var den sterke i det forholdet. Mannen var på knærne etter henne og i en skikkelig skvis. Han gjorde alt i sin makt når det gjaldt å please henne. Ble hun utnyttet? Var det bare han som satte premissene når hun hadde klare krav som han gjorde alt i sin makt for å innfri - selv når det innebar å juge for sin egen kone? Igjen: Blir menn som har sex med gifte kvinner utnyttet? Anonymkode: 603e9...35d Og hva sitter din venninne igjen med? Ingen verdens ting. Mange elskerinner tror de er sååå kule, attraktive og uimotståelige. Sannheten er oftest at akkurat hun var der da mannen kjedet seg i ekteskapet og var kåt. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #64 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (7 timer siden): Jeg skrev ikke noe om at det er synd på dem. De gjør det jo frivillig, men utnyttet blir de uansett fordi alt går på den som er gift sine premisser. Kravene kommer kun fra deres side fordi de som dem er utro med kan ikke stille noen krav. Det gjelder like mye kvinner som menn, men tråden handler om kvinner her. Det er ikke noe problem å ha sex med single menn uten forpliktelser, eller fordi de har lyst til å ha sex. Null problem! Og der er de mer likestilte også. Det siste avsnittet ditt har jeg ingen kommentar til, for det er ingenting jeg har skrevet noe sted. Utnyttet uansett? På hans premisser? Han jeg hadde sex med var gift, og det var praktisk for meg. Jeg slapp alt føleri og fikk meg litt. God deal. Jeg visste at han ikke ville gå fra kona. Også god deal. Vi traff hverandre når begge hadde tid, på begges premisser. Anonymkode: a399f...6b5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #65 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Utnyttet uansett? På hans premisser? Han jeg hadde sex med var gift, og det var praktisk for meg. Jeg slapp alt føleri og fikk meg litt. God deal. Jeg visste at han ikke ville gå fra kona. Også god deal. Vi traff hverandre når begge hadde tid, på begges premisser. Anonymkode: a399f...6b5 Og hva satt du igjen med etter at dere har avsluttet? Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #66 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Men dette stemmer jo ikke nødvendigvis! Man blir jo ikke «utnyttet» når man med åpne øyne går inn i en seksuell relasjon der man vet mannen eller kvinnen man har sex med har andre forpliktelser! For en stakkarsliggjøring av kvinner du driver med. Venninna mi hadde et forhold til en gift mann, og det var hun som var den sterke i det forholdet. Mannen var på knærne etter henne og i en skikkelig skvis. Han gjorde alt i sin makt når det gjaldt å please henne. Ble hun utnyttet? Var det bare han som satte premissene når hun hadde klare krav som han gjorde alt i sin makt for å innfri - selv når det innebar å juge for sin egen kone? Igjen: Blir menn som har sex med gifte kvinner utnyttet? Anonymkode: 603e9...35d Jeg stakkarsligjør ingen. Som du selv skriver, så gjør de det frivillig, men de setter seg i en situasjon hvor de er nr 2, og vil bli utnyttet uansett. "Forholdet" vil bli på mannens premisser så lenge han velger å være gift, for forholdet til kona vil alltid komme først med mindre de skiller seg. Og vi har hørt historien tusen ganger før hvor han skylder på at han ikke vil på grunn av barna, pga forpliktelser han har og på grunn av at han tross alt elsker kona. Eller i motsatt fall bor med henne av "praktiske årsaker" og at de ikke har noe intimt samliv lenger. Hvilket oftest er blank løgn for å holde den han er utro med for narr. Jeg vet ikke hvordan han som var utro med din venninne "pleaset" henne, og hvordan hun hadde all makt. Du kommer beleilig nok ikke med ett eneste eksempel på det. Å lyve for kona er noe han gjør uansett så lenge han er utro. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 20. oktober 2022 #67 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Utnyttet uansett? På hans premisser? Han jeg hadde sex med var gift, og det var praktisk for meg. Jeg slapp alt føleri og fikk meg litt. God deal. Jeg visste at han ikke ville gå fra kona. Også god deal. Vi traff hverandre når begge hadde tid, på begges premisser. Anonymkode: a399f...6b5 Du var tilgjengelig hele tiden. En mann som er gift er ikke det. Kanskje du var opptatt iblant...Men du kunne valgt å prioritere han. En gift mann kan ikke det. Du kunne selvfølgelig fint ha funnet en mann som er single og likevel sluppet "føleri" Det er null problem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #68 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Og hva sitter din venninne igjen med? Ingen verdens ting. Mange elskerinner tror de er sååå kule, attraktive og uimotståelige. Sannheten er oftest at akkurat hun var der da mannen kjedet seg i ekteskapet og var kåt. Anonymkode: 89e30...c9f Hva hun sitter igjen med…? Skal man nødvendigvis sitte igjen med så mye når man har hatt sex med folk? Hva sitter DU igjen med etter sexen du har hatt? De fleste har vel sex for å nyte der og da, tror ikke de forventer stort mer enn det, altså… I min venninnes tilfelle så valgte mannen å gå fra kona si, han var helt hodestups forelsket i min venninne. Venninna mi fikk noia da elskeren ble for intens og needy, så hun avslutta forholdet med ham. Så det hun «sitter igjen med» (ettersom det åpenbart er så viktig) er masse erfaringer fra deilig sex, samt erfaring med en elsker som tok forholdet for alvorlig. Tror du menn som har sex med gifte kvinner forventer å sitte igjen med så veldig mye etterpå…? Som hva da? Forestillingen om at kvinner bare har sex for relasjoners del og egen vinning (i form av å endelig få en mann ♥️♥️♥️) lever i beste velgående ser jeg. For enkelte kvinner synes det helt umulig at noen kvinner har sex utelukkende for sexens del - de skal liksom oppnå noe med å ha sex. Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #69 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (14 minutter siden): Du var tilgjengelig hele tiden. En mann som er gift er ikke det. Kanskje du var opptatt iblant...Men du kunne valgt å prioritere han. En gift mann kan ikke det. Du kunne selvfølgelig fint ha funnet en mann som er single og likevel sluppet "føleri" Det er null problem. Dette. Svært mange menn vil bare ha sex, så man trenger ikke å gå etter gifte menn for å slippe forhold. Da jeg var singel, opplevde jeg nettopp at altfor mange menn bare ville pule. Og det var snakk om single menn. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #70 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (9 minutter siden): Du var tilgjengelig hele tiden. En mann som er gift er ikke det. Kanskje du var opptatt iblant...Men du kunne valgt å prioritere han. En gift mann kan ikke det. Du kunne selvfølgelig fint ha funnet en mann som er single og likevel sluppet "føleri" Det er null problem. Man blir da ikke utnytta fordi man har sex med en mann som et gift og som dermed må prioritere kona si! Man trenger da virkelig ikke å være tilgjengelig for elskeren sin hele tiden heller - som menneske står man faktisk helt fritt til å ta egne valg som gagner en selv! Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men de fleste kvinner i dag tar selvstendige valg og prioriterer de tingene de ønsker å prioritere. Merkelig det der: INGEN ville engang tenkt tanken at en mann som hadde jevnlig sex med en gift kvinne ble utnytta, tvert imot hadde de vel tenkt han var heldig som kunne ha uforpliktende sex. Men stakkars elskerinnen blir selvsagt utnyttet - som kvinne er hun dum, svak og blir lurt trill rundt. Anonymkode: 603e9...35d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #71 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva hun sitter igjen med…? Skal man nødvendigvis sitte igjen med så mye når man har hatt sex med folk? Hva sitter DU igjen med etter sexen du har hatt? De fleste har vel sex for å nyte der og da, tror ikke de forventer stort mer enn det, altså… I min venninnes tilfelle så valgte mannen å gå fra kona si, han var helt hodestups forelsket i min venninne. Venninna mi fikk noia da elskeren ble for intens og needy, så hun avslutta forholdet med ham. Så det hun «sitter igjen med» (ettersom det åpenbart er så viktig) er masse erfaringer fra deilig sex, samt erfaring med en elsker som tok forholdet for alvorlig. Tror du menn som har sex med gifte kvinner forventer å sitte igjen med så veldig mye etterpå…? Som hva da? Forestillingen om at kvinner bare har sex for relasjoners del og egen vinning (i form av å endelig få en mann ♥️♥️♥️) lever i beste velgående ser jeg. For enkelte kvinner synes det helt umulig at noen kvinner har sex utelukkende for sexens del - de skal liksom oppnå noe med å ha sex. Anonymkode: 603e9...35d Men hva sitter hun igjen med av betydning? Eller mener du at sex er det viktigste i denne verden? Hva vil hun huske tilbake til når hun sitter der gammel og alene? Sex? Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #72 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Man blir da ikke utnytta fordi man har sex med en mann som et gift og som dermed må prioritere kona si! Man trenger da virkelig ikke å være tilgjengelig for elskeren sin hele tiden heller - som menneske står man faktisk helt fritt til å ta egne valg som gagner en selv! Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men de fleste kvinner i dag tar selvstendige valg og prioriterer de tingene de ønsker å prioritere. Merkelig det der: INGEN ville engang tenkt tanken at en mann som hadde jevnlig sex med en gift kvinne ble utnytta, tvert imot hadde de vel tenkt han var heldig som kunne ha uforpliktende sex. Men stakkars elskerinnen blir selvsagt utnyttet - som kvinne er hun dum, svak og blir lurt trill rundt. Anonymkode: 603e9...35d Men det er fortsatt den gifte part som styrer. Møtene må tilpasses den giftes liv og timeplan. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #73 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Og hva satt du igjen med etter at dere har avsluttet? Anonymkode: 89e30...c9f Akkurat det jeg ville. Ferdig ferdig, ikke noe mer enn det. Anonymkode: a399f...6b5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #74 Del Skrevet 20. oktober 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Du var tilgjengelig hele tiden. En mann som er gift er ikke det. Kanskje du var opptatt iblant...Men du kunne valgt å prioritere han. En gift mann kan ikke det. Du kunne selvfølgelig fint ha funnet en mann som er single og likevel sluppet "føleri" Det er null problem. Jeg valgte å prioritere han når jeg hadde lyst. Ikke når han hadde lyst. Det har aldri vært null problem å ha en singel mann til sex. De ender opp med å ønske et forhold. Alltid Anonymkode: a399f...6b5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2022 #75 Del Skrevet 20. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg valgte å prioritere han når jeg hadde lyst. Ikke når han hadde lyst. Det har aldri vært null problem å ha en singel mann til sex. De ender opp med å ønske et forhold. Alltid Anonymkode: a399f...6b5 Men du måtte fortsatt tilpasse deg timeplanen hans. Anonymkode: 89e30...c9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434951-hvordan-tenker-du-om-kvinner-som-har-sex-med-gifte-menn/page/3/#findComment-149857682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå