Gå til innhold

Hvordan tenker du om kvinner som har sex med gifte menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at ansvaret ligger hos mannen ja. Det er han som har forpliktelser overfor en partner. 

Kvinner som bevisst går etter gifte menn synes jeg virker desperate og tenker de må  mangle en god porsjon selvtillit. 

Endret av Sommerkroppen 2029
sug lut skrev (1 minutt siden):

Ja gjerne det også.

De kvinnene som ikke er gifte med dem, bør helst finne seg en singel mann å ha sex med. Om ikke den gifte mannen lever i et åpent forhold da selvsagt. 

Annonse

Sommerkroppen 2029 skrev (Akkurat nå):

De kvinnene som ikke er gifte med dem, bør helst finne seg en singel mann å ha sex med. Om ikke den gifte mannen lever i et åpent forhold da selvsagt. 

De som ikke er gift med dem kan ha sex med hvem som helst. De gifte mennene får sortere ut sine egne standarder.

sug lut skrev (2 minutter siden):

De som ikke er gift med dem kan ha sex med hvem som helst. De gifte mennene får sortere ut sine egne standarder.

Enig i det. Dog synes jeg kvinner som bevisst velger seg ut kun gifte menn, er lavmål. 

sug lut skrev (3 minutter siden):

Jeg tror vel ærlig talt ikke det er veldig mange i den kategorien.

Håper ikke det. Men de finnes jo. 

Endret av Sommerkroppen 2029

Annonse

Er ikke så lett å holde styr på sivilstatusen til de man ligger med i fylla, da. 

Jeg har en mann jeg innimellom ligger med. Han er gift, kommer ikke til å gå fra kona fordi han elsker henne, men de har ifølge han for lite sex. Syns det er helt greit jeg. Ikke min sak hva de gjør i sitt forhold. Når det har gått en stund og han ikke får seg noe hjemme så sender han melding til meg. Tipp topp, ingen forpliktelser

Anonymkode: 44bbe...626

Jeg kjenner en fyr som er gift, og er en rev etter andre damer. Han har flere forskjellige han bytter på, og tar dem med seg hjem når kona jobber kveldsvakter eller nattevakter. 

Anonymkode: 126e6...480

frk Nilsen skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skal man tenke noe om dem?

Det er mannen som velger å vifte rundt med tissen sin, det er mannen som velger å være utro.

Velger og velger, menn er jo genetisk programmert til å gjøre det. Menn er bare så trofaste som deres muligheter til å få ligget rundt er.

Anonymkode: c5e21...3cb

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Velger og velger, menn er jo genetisk programmert til å gjøre det. Menn er bare så trofaste som deres muligheter til å få ligget rundt er.

For noe kunnskapsløst tull.

Det er mannen som har forpliktet seg og som har ansvaret, men den andre kvinnen er medskyldig. Hun er ikke medskyldig i å ha brutt et løfte, men medskyldig i å såre andre mennesker. Verden blir en bedre plass om vi lar være å såre andre mennesker med viten og vilje.... 

Anonymkode: 1d3d9...d46

sug lut skrev (16 minutter siden):

For noe kunnskapsløst tull.

I en tråd om utro menn er det kunnskapsløst å hevde at menn ikke er utro. Menn er utro når de har muligheter til å være utro. Det kan et hvilket som helst julebord bevise. Selv kristne julebord.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

I en tråd om utro menn er det kunnskapsløst å hevde at menn ikke er utro. Menn er utro når de har muligheter til å være utro. Det kan et hvilket som helst julebord bevise. Selv kristne julebord.

Menn kan være utro. Kvinner kan være utro. Menn er ikke programmet til å ligge rundt. 

Endret av *Miss Marple*
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Kristne har vel aldri i historien hatt rett til å fremstå som noen spesielt moralske folk. 

Anonymkode: e8695...f94

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Og det reduserer dem til noen viljeløse fjols? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...