Gå til innhold

«Går det bra med deg?»

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobb i dag merket jeg at vi var tom på tampong-lageret på badet. Hun som har kjøpt inn har sluttet, så jeg skulle dra bort for å kjøpe inn. En kollega spør om jeg kan kjøpe med en six-pack med øl som skal være gave til en kollega som snart har bursdag og ei annen spurte om jeg kunn kjøpe med ei pakke røyk til henne. 
Ved kassen i butikken spør ekspeditøren «går det bra med deg?» Jeg tenkte det var et merkelig spørsmål, men svarte «jada!» med et smil. Så ned og tenkte så at det ikke var spesielt rart hun spurte der jeg hadde kjøpt inn tamponger, røyk og øl klokken 09.00 på en onsdag…

Kom på episoden i helt perfekt der Gjertsen kjøper banan eller agurk og babyolje…

Hvilke kombinasjoner av artig art har du handlet?

Anonymkode: 81dad...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sært at du forteller om at deres felles tamponglager er tomt til oss. 

Så sært at noen ber deg om å kjøpe øl i bursdagsgave (!) flere dager i forveien. 

Så sært at butikkansatte spør slik. Det er da ikke merkelig å kjøpe de varene 

Anonymkode: ed26d...3bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

På jobb i dag merket jeg at vi var tom på tampong-lageret på badet. Hun som har kjøpt inn har sluttet, så jeg skulle dra bort for å kjøpe inn. En kollega spør om jeg kan kjøpe med en six-pack med øl som skal være gave til en kollega som snart har bursdag og ei annen spurte om jeg kunn kjøpe med ei pakke røyk til henne. 
Ved kassen i butikken spør ekspeditøren «går det bra med deg?» Jeg tenkte det var et merkelig spørsmål, men svarte «jada!» med et smil. Så ned og tenkte så at det ikke var spesielt rart hun spurte der jeg hadde kjøpt inn tamponger, røyk og øl klokken 09.00 på en onsdag…

Kom på episoden i helt perfekt der Gjertsen kjøper banan eller agurk og babyolje…

Hvilke kombinasjoner av artig art har du handlet?

Anonymkode: 81dad...7f6

Hva var rart med å kjøpe det klokka 09.00 på en onsdag, kan man ikke ha mensen eller røyke på morgenen. Og må man drikke ølen klokka 09.00 selv om man lkjøper den klokka 09.00. For en merkelig kommentar fra ansatt ville jeg heller sagt.

Anonymkode: a2bf5...fd6

Gjest NotNaomi
Skrevet

Stilig gave til kollega. En sixpack øl. Hvor er det du jobber? 

Tror også det er litt spesielle butikker i nærheten av der du jobber hvor butikkansatte bryr seg høylydt om hva kunder kjøper. 

Troll bedre a 🙂

Skrevet

Høres ut som en oppkonstruert "morsom" historie.

Anonymkode: ec42b...a25

Skrevet

Cola, snus og ibux er en klassiker 😁, jeg flirer alltid litt for meg selv av den der. Helaften!😁

Dere over her som ikke ser humoren, drit i å torpedert da.

Anonymkode: cf966...403

Skrevet

Da sønnen min skulle begynne på folkehøgskole manglet vi litt fra den ekstremt lange listen han fikk, samt vi var tom for bobleplast til å pakke rundt en pc-skjerm han skulle ha med. Vi bestemte oss for Jula, og på vei ut døren roper mannen etter meg om jeg kan ta med en spade.

Dermed kom jeg inn på Jula og spurte etter spade, bobleplast, tau, refleksvest og hansker. Dette ble mottatt av et løftet øyebryn og "ehhh, ja... det var jo en spennende kombinasjon" fra mannen bak disken. 

Anonymkode: ec7c3...91c

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Da sønnen min skulle begynne på folkehøgskole manglet vi litt fra den ekstremt lange listen han fikk, samt vi var tom for bobleplast til å pakke rundt en pc-skjerm han skulle ha med. Vi bestemte oss for Jula, og på vei ut døren roper mannen etter meg om jeg kan ta med en spade.

Dermed kom jeg inn på Jula og spurte etter spade, bobleplast, tau, refleksvest og hansker. Dette ble mottatt av et løftet øyebryn og "ehhh, ja... det var jo en spennende kombinasjon" fra mannen bak disken. 

He-he ;)

Jeg bodde et lite sted hvor jeg var en litt synlig person i lokalmiljøet, så jeg ønsket akkurat da ikke å kjøpe graviditetstest på det lokale apoteket fordi jeg visste at hun ene som jobbet der ikke greide å holde kjeft. En venninne av meg tilbød seg å kjøpe i nabobygda som hun skulle til. På apoteket spurte hun hvor graviditetstestene var, den ansatte så rart på henne, og enda rarere når min venninne insisterte på at hun skulle ha en 2-pakk. Fikk spørsmål om hun virkelig trengte det og min venninne svarte at "ja, det gjør jeg". Hun var på det tidspunktet høygravid selv :D 

Anonymkode: 510ec...8b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

He-he ;)

Jeg bodde et lite sted hvor jeg var en litt synlig person i lokalmiljøet, så jeg ønsket akkurat da ikke å kjøpe graviditetstest på det lokale apoteket fordi jeg visste at hun ene som jobbet der ikke greide å holde kjeft. En venninne av meg tilbød seg å kjøpe i nabobygda som hun skulle til. På apoteket spurte hun hvor graviditetstestene var, den ansatte så rart på henne, og enda rarere når min venninne insisterte på at hun skulle ha en 2-pakk. Fikk spørsmål om hun virkelig trengte det og min venninne svarte at "ja, det gjør jeg". Hun var på det tidspunktet høygravid selv :D 

Anonymkode: 510ec...8b5

Strålende 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Morder, hahaha!

Skrevet

En gang når mannen kjøpte gladplast, Doktor Greve såpe, tørkerull og sjokoladeis sa han i kassa; kos deg!! Mannen så litt rart på han i kassa og tror mannen i kassa ble litt flau og fortet seg å si; eh , isen assa ! Den er veldig god!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...