Gå til innhold

Kan jeg spørre han hva han tenker om at jeg snart er singel?

Anbefalte innlegg

Jeg er på vei ut av et forhold. Samtidig har jeg møtt et menneske jeg digger, og som jeg gjerne vil bli bedre kjent med når jeg er singel. Vi har god kontakt, snakker om dype temaer i livet, tuller og ler, og har en connection jeg ikke har hatt med mange gjennom livet. Jeg tror han føler det samme. Kan jeg spørre han om hva han tenker at jeg snart er singel? Eller kan det virke skremmende for han at jeg er så direkte?

Anonymkode: 4b53f...021

Fortsetter under...

Jeg gjorde det. Sa til flørten min at jeg snart var singel. Han fikk lettere panikk! Prøvde å skyve meg unna, fordi han nok tenke at jeg ikke var så "skummel" siden jeg var i et forhold. Når han skjønte jeg snart ikke var det mer var det som at jeg ikke var gøyal nok, på et vis. Skal sies at han bare ble skremt, tok seg sammen og vi ble gift. Men du kan nok med hell vente og se hvordan ting utarter seg uten å buse ut med at du snart er singel. 

Anonymkode: 81202...fd3

Nei. Det virker desperat. «Snart singel» høres ut som noe ungdommen sier. Enten er du i ett forhold, eller så er du singel. Du kan være i ett dødt forhold, men du er fortsatt i ett forhold. Jeg hadde følt det som at du ønsker å gå fra ett forhold til ett annet, å det hadde ikke vært positivt. Personlig hadde jeg blitt skremt å følt at du hadde hastverk å ville at jeg tok ett standpunkt, indirekte sagt.

Anonymkode: 571c2...78f

Okei. Da lar jeg det ligge. Ser argumentene deres, og ser også at han er typen til å få panikk. Jeg tror han er interessert, men må ta det i sitt tempo. Da passer det muligens han greit at jeg ikke er tilgjengelig enda.

HI

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg gjorde det. Sa til flørten min at jeg snart var singel. Han fikk lettere panikk! Prøvde å skyve meg unna, fordi han nok tenke at jeg ikke var så "skummel" siden jeg var i et forhold. Når han skjønte jeg snart ikke var det mer var det som at jeg ikke var gøyal nok, på et vis. Skal sies at han bare ble skremt, tok seg sammen og vi ble gift. Men du kan nok med hell vente og se hvordan ting utarter seg uten å buse ut med at du snart er singel. 

Anonymkode: 81202...fd3

Gøy det gikk så bra for dere til slutt! 
HI

Enig med de andre. Det kommer jo frem at du har blitt singel etter hvert, og da blir det en naturlig del av samtalen. Og det som skjer,, det skjer. 

Å fortelle at du snart blir singel kan mistolkes på flere måter. Han kan bli skremt. Han kan tenke at du er ei som kan dumpe han senere om du møter en annen som er interessant. Han kan tenke at det at du forteller mens du enda er i et forhold er det samme som at du er utro mot nåværende partner. 

Ikke fortell, ikke overlapp, og lykke til 😊

Anonymkode: 6bf62...7b0

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Enig med de andre. Det kommer jo frem at du har blitt singel etter hvert, og da blir det en naturlig del av samtalen. Og det som skjer,, det skjer. 

Å fortelle at du snart blir singel kan mistolkes på flere måter. Han kan bli skremt. Han kan tenke at du er ei som kan dumpe han senere om du møter en annen som er interessant. Han kan tenke at det at du forteller mens du enda er i et forhold er det samme som at du er utro mot nåværende partner. 

Ikke fortell, ikke overlapp, og lykke til 😊

Anonymkode: 6bf62...7b0

Takk. Godt jeg kan spørre her inne og få gode svar, så jeg ikke driter meg ut og ødelegger for meg selv. 😅

Det du sier er mye det jeg har tenkt. Og så vet han jo at jeg er på vei ut av et forhold. 

Da var det bare å ta tiden til hjelp da. Være tålmodig. Ikke min sterkeste side…

HI

Han vet allerede at du er på vei ut av forholdet du er i. Det er nok så lenge han ikke har sagt noe selv.

Det kan jo være han er av den ryddige typen som ønsker at ting skal skje i riktig rekkefølge, at dere ikke skal være utro mot din nåværende mann.

Anonymkode: 6237f...a93

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Takk. Godt jeg kan spørre her inne og få gode svar, så jeg ikke driter meg ut og ødelegger for meg selv. 😅

Det du sier er mye det jeg har tenkt. Og så vet han jo at jeg er på vei ut av et forhold. 

Da var det bare å ta tiden til hjelp da. Være tålmodig. Ikke min sterkeste side…

HI

Sier seg selv at tålmodighet ikke er din sterkeste side når du holder på slik du gjør. 

Anonymkode: 6977e...8d3

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sier seg selv at tålmodighet ikke er din sterkeste side når du holder på slik du gjør. 

Anonymkode: 6977e...8d3

Hva har jeg gjort galt?

HI

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hva har jeg gjort galt?

HI

Ikke bry deg med henne, hun surmuler bare litt ;)

Alle kan vel forstå at man blir utålmodig når man står i en stor livsendrende situasjon og man i tillegg har møtt en man liker ekstra godt, så rimelig unødvendig å kicke på at du innrømmer at du er utålmodig ;)

Ha litt is i magen til du faktisk er singel - lykke til :)

Annonse

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ikke bry deg med henne, hun surmuler bare litt ;)

Alle kan vel forstå at man blir utålmodig når man står i en stor livsendrende situasjon og man i tillegg har møtt en man liker ekstra godt, så rimelig unødvendig å kicke på at du innrømmer at du er utålmodig ;)

Ha litt is i magen til du faktisk er singel - lykke til :)

Takk for støttende ord. 
Ja, det er slitsomt nå. Skulle ønske jeg kunne spolt et halvt år fram i tid, til april neste år eller noe. Da tror jeg ting ser helt annerledes ut. 
Forhåpentligvis, hvis jeg har litt flaks, er han andre en tålmodig sjel som trenger denne tiden til å tilpasse seg situasjonen. Jeg må bare spille kortene mine rett. 🥰

HI

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

HI

Håper du ikke går fra mannen din for han her? 

Er ikke sikkert at det blir dere to selvom du blir singel. ❤️Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 66131...999

Hva mener du med snart singel?
Er det egentlig slutt mellom deg og din kjæreste/samboer/mann, men ikke flyttet fra hverandre enda, eller har du ikke fortalt han enda at det er slutt.

Dersom dere bare ikke har flyttet fra hverandre enda så er du singel nå.

Hva med å planlegge en inndrikningsfest, og invitere han sammen med vennene dine.
(Utdrikning har man jo når man skal gifte seg, så hvorfor ikke inndrikning når man blir singel :P )

Anonymkode: b8d84...c3a

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Håper du ikke går fra mannen din for han her? 

Er ikke sikkert at det blir dere to selvom du blir singel. ❤️Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 66131...999

Samboer og jeg går i fra hverandre uansett. Men det ikke til å stikke under en stol at jeg håper på noe mer etter hvert med han andre. 
Gikk du fra mannen din pga en annen, og så ble det ikke dere to?

HI

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva mener du med snart singel?
Er det egentlig slutt mellom deg og din kjæreste/samboer/mann, men ikke flyttet fra hverandre enda, eller har du ikke fortalt han enda at det er slutt.

Dersom dere bare ikke har flyttet fra hverandre enda så er du singel nå.

Hva med å planlegge en inndrikningsfest, og invitere han sammen med vennene dine.
(Utdrikning har man jo når man skal gifte seg, så hvorfor ikke inndrikning når man blir singel :P )

Anonymkode: b8d84...c3a

Det er ikke slutt enda, men det går mot brudd. Samboer må bare innse det. Jeg har sagt jeg er ferdig, men han er ikke helt der enda. Det må få synke inn. 

God ide med fest! Det skal jeg jammen gjøre! 🥳

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...