Gå til innhold

Hva synes dere om dette serviset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Jeg hadde ikke tenkt til å gå inn på denne tråden da serviser ikke akkurat er min store interesse. Men det der er jo skikkelig fint! 

Likte at det var uten for mye mønster og dekor. Pent og stilig det som er. 

Endret av NotNaomi

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fant flere deler av det på en bruktbutikk til en slikk og ingenting. Endte med at jeg gikk tomhendt ut av butikken, men nå er jeg usikker. Er det litt stilig? Det er Egersund flint.

FA9EB06F-0375-4439-9356-604B5637B716.jpeg

Anonymkode: 5fcd0...1c7

Noe av det vakreste jeg har sett på lenge. For et funn! 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Fant flere deler av det på en bruktbutikk til en slikk og ingenting. Endte med at jeg gikk tomhendt ut av butikken, men nå er jeg usikker. Er det litt stilig? Det er Egersund flint.

FA9EB06F-0375-4439-9356-604B5637B716.jpeg

Anonymkode: 5fcd0...1c7

Det var helt nydelig!!! 

Anonymkode: 2c84d...683

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det hadde du vel sagt til alt.. 

Anonymkode: 2c84d...683

Tror det var Sigmund Freud som hadde noen teorier om at mange rom, kriker og kroker, ting og tang, betydde et friskt menneskesinn?

I dag er moten helt minimalistisk, store firkantede rom uten noe utsmykning eller farge, og det er mer psykisk sykdom enn noen gang.

Jeg er sikker på at vi som liker gamle ting, farger og utskjæringer, vi har det bedre mentalt enn de som bare liker grå, sorte og minimalistiske ting ;)

Anonymkode: d933e...5d0

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tror det var Sigmund Freud som hadde noen teorier om at mange rom, kriker og kroker, ting og tang, betydde et friskt menneskesinn?

I dag er moten helt minimalistisk, store firkantede rom uten noe utsmykning eller farge, og det er mer psykisk sykdom enn noen gang.

Jeg er sikker på at vi som liker gamle ting, farger og utskjæringer, vi har det bedre mentalt enn de som bare liker grå, sorte og minimalistiske ting ;)

Freud, seriøst?  

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Enig, sykehuspreg. Det ble vist en reportasje en stund tilbake, mener den handlet om hvite vegger (blir som snø), så aldri reportasjen selv, men det ble konkludert med liknende det du sier. Øynene har ingenting å feste blikket på, i slike rom. 

Jeg elsker også farger og har mye å feste øynene mine på, i hjemmet mitt. Ting som kan studeres og hvor man kan drømme seg bort, som i en bok 🥰

Enig med nesten alle over her, kjøp dette vakre serviset og som kostet en slikk og ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...