Gå til innhold

Noen som kan forklare meg ang snapchat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Da drister jeg meg til med et oppfølgingsspørsmål: Er jeg sær som ikke trykker "godta" på disse personene?

Anonymkode: f4880...62e

Du er ihvertfall ikke sær pga det nei. 

Jeg fikk forespørsel fra en jeg ikke vet hvem er. Han skrev til meg, noe svada. Svarte ikke,  og noen timer senere lurte han på om jeg var interessert i penger... Blokkerte og glad for det. 

Anonymkode: 8a147...288

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Da drister jeg meg til med et oppfølgingsspørsmål: Er jeg sær som ikke trykker "godta" på disse personene?

Nei herlighet, så lenge du ikke kjenner dem er det ingen grunn til å godta. Jeg får aldri sånne forespørsler, men vet mange får dem og da er det enten scam, eller en som har fått navnet via via. Spesielt utbredt hos feks min 18 år gamle datter. Der deles navn med alle over en lav sko

Anonymkode: 808c0...b95

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eh, jeg har kun familie og aller nærmeste venner på Snap, jeg godkjenner ikke en gang folk jeg vet hvem er fordi jeg ikke er interessert i å ha andre enn mine nærmeste på vennelisten. Dette styrer du helt selv, altså. 

Anonymkode: 2efe1...68f

Annonse

Jeg godtar heller ikke fremmede navn. Synes det er litt kjipt at man ikke kan finne ut noe om disse personene heller. Mitt nick på snap sier ingenting om hvem jeg er, så om jeg sender en forespørsel vil jeg jo fort bli avvist. Nå spør jeg vanligvis ikke så uventet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...