Gå til innhold

Har du navnesøstre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en i norge som heter akkurat det samme som oss, det fant vi ut med en kjip glipp. Fornavnet mitt er vanlig, ikke etternavnet mitt. Så når jeg fikk bev fra kriminalomsorgen st en person skulle ut på prøve ringte jeg de og de påsto fortsatt det var meg. Da måtte jeg frem med facebook og fant ut at det er en i nabo byen som heter det samme. Hun levde på sjult add så dette kom ikke frem da, men i samtaler etterpå. Hun er også noen få år ynge enn meg, men jeg lurer fortsatt på hvordan kriminalomsorgen fikk min add og mitt personnummer, for det var en ganske grov overtredelse. Hun tok saken videre, men var utroligglad for at jeg hadde engasjert meg slik at hun fikk den inormasjonen hun trengte. Ikke akkurat informasjon jeg bare puste ut med heller på facebook, så…

Har fått noen telefoner som sikkert skulle vært til henne siden, men de har bare vært hyggelige så ikke noe styr. 

Anonymkode: 63277...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ingen med samme navn tror jeg. Det ligger nesten ingenting om meg på nett. Får noen treffe på gamle skoleoppgaver, men det er alt.

Anonymkode: a9c59...9c0

Skrevet

Om jeg googler mitt fulle navn, er det ingen andre som heter akkurat det samme. Men om jeg bruker bare det ene navnet, er det mange som heter det samme, så da finner jeg mye forskjellig. Med hele navnet mitt er jeg en særdeles kjedelig person. Det står ikke mye om meg. Bare telefonkatalogen og et par småting jeg har svart på på en og annen offentlig side med mitt hele navn.

Anonymkode: f9e15...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...