Gå til innhold

Har du kredittkort-gjeld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Jeg har de tre vanlige lånene (hus, bil, studie), men ikke kredittkort. Det ble prentet inn i meg fra jeg var liten at har man ikke penger, så kjøper man ikke heller. Spare først, kjøpe etterpå. Unntaket er da altså hus og bil.

Anonymkode: d1ebf...e40

Nei, bruker kreditt kort, men betaler alt hver måned . 
Har og lært fra barndommen, du skal ikke kjøpe noe du ikke har penger til. 
Er heldig og hadde en far som hadde vært gjennom trange tider, som lærte meg dette, dermed har jeg ikke havnet i den fellen

Anonymkode: 90e94...875

Teknisk sett ja, men jeg betaler alt til forfall, pengene står på regningskontoen. Nå gikk det litt sport i sparing og smarte valg her denne høsten, bruker kredittkort til alt jeg kjøper. Pga oppussing fikk jeg akkurat bonus på ett par tusen bare ved å bruke denne i stedet for visa 🥳

Anonymkode: ef590...8da

Annonse

Nei, har brukt kreditkort til bestilling av reiser pga. reiseforsikring, men betaler alltid alt med det samme. Én gang vi tabbet oss ut og kun betalte minstesummen som låg klar i nettbanken. Ble skikkelig grinete da vi oppdaget tabben. 😄

Annonse

Jeg handler helst på kreditt om jeg handler på nett, og bruker kredittkort til dagligvarer. Fordi vi helst bruker elbilen så går det ikke så mye diesel, men det blir også handlet på kreditt. Så ja, jeg har jo strengt tatt kredittgjeld pr i dag, men det blir jo betalt til forfall. Pr i dag har jeg utestående litt over 11500kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...