Gå til innhold

Flere med ungdom som på død og liv skal gå ut å henge uansett vær?

Anbefalte innlegg

Vær 14 år gamle datter er ute så og si hver dag på ettermidagen. Er fint det at hun endelig har noen å være sammen med etter en litt traudig start i 8.klasse. Nå er det pissregn og 5 grader ute, skal møte ei venninne. Sier de kan jo være her, inne på rommet, se på film osv. Nei, det er så kjedelig det visst...

Flere som har ungdom som helst skal ut hele tiden?😅

Anonymkode: 5def2...0fa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Sånn var jeg og, når jeg smugrøkte...

Neida, ingen tar skade av å være ute i pissvær, så lenge de ikke henger med feil folk.

Anonymkode: 7eb60...010

Lukter absolutt ingenting, hun har kjæreste som snuser og waper (?) av og til, noe hun ikke liker, men jeg er ikke naiv heller altså😅

Nei, hun henger ikke med feil folk, kjenner venninnene hennes. Men så klart, man vet jo aldri 100% om hva de driver med. 

Nei, ingen skade å være ute i pissvær, skjønner bare ikke at de gidder. Så vidt hun gadd å lufte valpen fordi der regnet bittelitt i stad.

Hi

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Vær 14 år gamle datter er ute så og si hver dag på ettermidagen. Er fint det at hun endelig har noen å være sammen med etter en litt traudig start i 8.klasse. Nå er det pissregn og 5 grader ute, skal møte ei venninne. Sier de kan jo være her, inne på rommet, se på film osv. Nei, det er så kjedelig det visst...

Så flott! 🤩🤩 Er ikke noe å klage over mor. 😉

Anonymkode: f6474...211

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Så flott! 🤩🤩 Er ikke noe å klage over mor. 😉

Jeg veit, bare skjønner ikke at de skal stå ute å fryse😂

14 åringen min er likedan. Han og kompisene er ute og trasker uansett vær. Så kommer de inn og spiser her og varmer seg litt og så er det ut igjen. 😊

Anonymkode: 3c2d1...808

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

14 åringen min er likedan. Han og kompisene er ute og trasker uansett vær. Så kommer de inn og spiser her og varmer seg litt og så er det ut igjen. 😊

Anonymkode: 3c2d1...808

Godt å høre det er flere som er sånn😀

Verden lokker!! De skal ut og utforske alt utenfor hjemmet - litt regn kan jo ikke stoppe et så viktig prosjekt.

Min 12-åring er omtrent ikke utenfor døren i det hele tatt. Jeg håper han blir som din datter om et par år…

Anonymkode: 03c65...df2

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ungdommer og barn bryr seg ikke om være, bare gamliser hehe. 

Ungdommer går jo med bare ankler midt på vinteren, og driter i det. Brrr.. Husker mamma masa om at jeg skulle kle på meg. Hehe

Nå er jeg 40, og kler godt på meg. Sånn har det blitt. 

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ungdommer og barn bryr seg ikke om være, bare gamliser hehe. 

Ungdommer går jo med bare ankler midt på vinteren, og driter i det. Brrr.. Husker mamma masa om at jeg skulle kle på meg. Hehe

Nå er jeg 40, og kler godt på meg. Sånn har det blitt. 

Jeg veit, begynner å bli gammel (37)😂husker jo hvordan det var.

Sånn har visst 15 åringen min blitt og. Han er en ekstrem introvert type, som aldri har likt folk noe særlig. Men noe har skjedd nå, han har funnet sin greie, og igår gikk han tilgomed ut for å se en fotballkamp! Han driter i fotball, han hater å være ute, og han er egentlig en gamer som bare sitter inne. Men jaggu! "Stikker å ser kampen"... Åkey! Kan være noe hotte chicks der som skulle se den og, hvem veit :) Men er bare kos at han flyr ute, omsider! :)

Anonymkode: 6eef8...002

Annonse

Anonym bruker skrev (På 17.10.2022 den 18.46):

Lukter absolutt ingenting, hun har kjæreste som snuser og waper (?) av og til, noe hun ikke liker, men jeg er ikke naiv heller altså😅

Nei, hun henger ikke med feil folk, kjenner venninnene hennes. Men så klart, man vet jo aldri 100% om hva de driver med. 

Nei, ingen skade å være ute i pissvær, skjønner bare ikke at de gidder. Så vidt hun gadd å lufte valpen fordi der regnet bittelitt i stad.

Hi

Ikke sant? Hun gidder ikke gå ut med valpen, men ute med venner.... ville snakket med henne ja.

Anonymkode: 58142...e5d

Anonym bruker skrev (På 17.10.2022 den 18.33):

Har du møtt denne venninnen? Kanskje hun har fått kjæreste?

Anonymkode: 5bee5...66b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sånn har visst 15 åringen min blitt og. Han er en ekstrem introvert type, som aldri har likt folk noe særlig. Men noe har skjedd nå, han har funnet sin greie, og igår gikk han tilgomed ut for å se en fotballkamp! Han driter i fotball, han hater å være ute, og han er egentlig en gamer som bare sitter inne. Men jaggu! "Stikker å ser kampen"... Åkey! Kan være noe hotte chicks der som skulle se den og, hvem veit :) Men er bare kos at han flyr ute, omsider! :)

Han er nok betatt av noen 😉

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han er nok betatt av noen 😉

Ja, spørs det. Her en dag kom han litt for sent hjem fordi hun han fulgte hjem hadde «vimsa» så fælt. Særlig 😅 

On 10/17/2022 at 6:33 PM, Anonym bruker said:

støtter det 100 % også :) viktig med luft

Anonymkode: 14623...781

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har du møtt denne venninnen? Kanskje hun har fått kjæreste?

Ja, hun har vært her flere ganger, fin jente. Ja, hun har kjæreste, han trener mye, så ikke hver dag de er sammen. Har møtt han og. Vi ser på snap kart hvor hun befinner seg og😅

Hi

Ikke sant? Hun gidder ikke gå ut med valpen, men ute med venner.... ville snakket med henne ja.

Hva skal jeg ta opp? Hvis du tenker på at gidder hun å være ute i pissregn, så kan hun gå med valpen og, så har vi snakket om det.

Hi

Sjekk om hun lukter røyk eller har merkelige pupiller. Lukter litt ugler i mosen det der.

Lukter ikke røyk og har ikke merkelige pupiller. De bare henger nede ute ved skolen ved siden av butikken og kiosken, så folk vil se de hvis man går forbi..

Hi

Så herlig! Altfor mange tenåringer bruker altfor mye tid på å være hjemme hos "mor og far". Flott at de går ut i alle slags vær! Herlighet, da jeg var 14 var jeg mye mer ute enn hjemme, selv om jeg hadde et godt forhold til foreldrene mine. 

Anonymkode: 06dc8...84a

Anonym bruker skrev (På 17.10.2022 den 19.34):

Har glemt hvordan det var å være 14?

Anonymkode: 5cd3f...d19

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har glemt hvordan det var å være 14?

Anonymkode: 5cd3f...d19

Jeg var ikke sånn, var en veldig hjemmekjær og treig ungdom😂men ja, kledde vel ikke alltid skikkelig på meg da.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...