Gå til innhold

Dansekurs på kvelden etter Konisering,

Anbefalte innlegg

Skal gjennomføre en konisering om noen dager. På kvelden samme dag vil jeg gjerne på dansekurs. Jeg trener mye, og håper at dansingen ikke skal ha noe å si... noen som har tatt konisering? Er det ok med litt bevegelse? Eller er det sofa på kvelden? 

Anonymkode: dcf05...c59

Fortsetter under...

Jeg tenker du bør la være å danse den kvelden.

https://www.ahus.no/behandlinger/fjerning-av-livmortapp-konisering

Men dette bør du snakke med behandlende lege om, også om annen trening du driver med, slik at du ikke risikerer større blødninger den første tiden.

Anonymkode: 50cb4...56e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal gjennomføre en konisering om noen dager. På kvelden samme dag vil jeg gjerne på dansekurs. Jeg trener mye, og håper at dansingen ikke skal ha noe å si... noen som har tatt konisering? Er det ok med litt bevegelse? Eller er det sofa på kvelden? 

Jeg er konisert to ganger. Selve operasjonen var liten og jeg hadde ingen smerter og minimal blødning etterpå, så sånn sett kunne jeg fint ha danset eller trent samme kveld. Men operasjonen ble gjort i narkose og etter å ha fastet og vært i narkose og blitt intubert så er man gjerne litt sliten og susete etterpå.

Anonymkode: a8957...70f

Takk for svar alle sammen! Da er det 5 timer siden inngrepet. Har ingen smerter og ingen blødning. Legen sa jeg kan se det ann i kveld. Ingenting i veien for at jeg kan danse sålenge jeg ikke blør. Det er tydeligvis store forskjeller for både blødning og hvordan man føler seg. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...