Gå til innhold

Hvilket peanøttsmør er mykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt Mills sitt peanøttsmør, og vil gjerne ha noe mykere. Noen med tips?

Anonymkode: dd517...4b4

Skrevet

Av de som faktisk er peanøttsmør, synes jeg plantego er best. Men den blir som alt annet veldig hard om du setter den i kjøleskapet. 

Anonymkode: be495...33f

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Av de som faktisk er peanøttsmør, synes jeg plantego er best. Men den blir som alt annet veldig hard om du setter den i kjøleskapet. 

Anonymkode: be495...33f

Jeg trodde åpnet peanøttsmør måtte stå i kjøleskap, men det trenger kanskje ikke det?

Hi

Skrevet

Änglamark smooth. Også har Meny en amerikansk type som er helt nydelig. Husker ikke merket, men er bilde av en peanøtt med sinnafjes el.

Anonymkode: 9685a...1ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Änglamark smooth. Også har Meny en amerikansk type som er helt nydelig. Husker ikke merket, men er bilde av en peanøtt med sinnafjes el.

Anonymkode: 9685a...1ab

Mener du en av de her?

https://meny.no/sok/?query=peanøttsmør sticky fingers

Hi

Skrevet

Peanøttsmøret de har på Normal. Vet ikke navnet. Er gjennomsiktig med grønn merking. Den er myk med olje på toppen. Det er et kvalitetstegn. Litt vanskelig å blande i begynnelsen, men det er verdt det. Trenger ikke å stå i kjøleskap. 

Skippy peanøttsmør inneholder sukker og andre vegetabilske oljer. Den fra Normal er 100% peanøtter uten sukker. 

Anonymkode: 81341...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...