Gå til innhold

Hva er moten blant de kule guttene på vgs nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som alle jentene vil ha og alle de andre guttene vil være?

Anonymkode: b2a11...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sneakers, hettegenser og varsity caps?

Anonymkode: 20d38...8ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Sneakers, hettegenser og varsity caps?

Anonymkode: 20d38...8ad

Samme som alltid altså?

Skrevet

Være snill, hyggelig, hjelpsom og smilende! 

Anonymkode: f9220...c26

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Dette er det helt sikkert lokale forskjeller på, tviler på at det samme gjelder på Oslo vestkant og på bygda?

Her jeg bor, et godt stykke fra Oslo, i en middels stor by, er ungdommen mye mindre opptatt av merker enn vi var da vi var på samme alder.

Har tre tenåringer selv, og de mest populære kan gå i klær fra HM og Jack & Jones, så vel som fra Carlings. Av dyre klær er Carlings, Session og slike streat wear butikker populære, også nettbutikker som Zalando og Boardshop. Men de mikser gjerne dyre og billige klær uten problemer, heldigvis.

Vans blir sett på som litt harry av eldstemann, men nest eldste vil gjerne ha sko av det merket, så litt forskjell der også, tre år mellom dem.

Anonymkode: b7d82...dfa

Skrevet

Her er det helt vanlig miks av HM, klær fra Carlings, og vanlige hettegensere som nike osv. eneste som er helt ut er visst smale bukser. 
Ellers er det en del grupper av gutter her som går i Armani, Cedrico og Gucci da, men det er ikke de fleste. 

Anonymkode: 6b55a...c4a

Skrevet

Tja, min yngste sønn er veldig populær på skolen (vg1), men det kommer ikke akkurat av klærne han bruker. Han går i mye fra Jack and Jones, hettegenser og jeans, helt vanlige joggesko. Han er lite opptatt av merker og mote generelt sett. 

Anonymkode: 16bdc...757

Skrevet

Så lenge du ikke bruker smale jeans er det greit. Bruker du det er du nemlig homo! Vet ikke om jeg skal le eller grine, men det er altså hva ungdommen min forteller andre i klassen sier. Utover det er det meste greit å bruke. 

Anonymkode: 6df7d...92f

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så lenge du ikke bruker smale jeans er det greit. Bruker du det er du nemlig homo! Vet ikke om jeg skal le eller grine, men det er altså hva ungdommen min forteller andre i klassen sier. Utover det er det meste greit å bruke. 

Det er så vittig.

Har en sønn på 21 år, og da han gikk på vgs så gikk alle i pintrange bukser. Jeg bemerket det flere ganger, at det så jo ikke behagelig ut engang...

Han studerer nå og var hjemme en tur forrige helg, i en skikkelig baggy bukse. Jeg fikk helt hakeslipp har aldri sett han i så vide bukser før, men sånn skulle det visst være nå ;)

18-åringen går i det jeg kaller vanlige jeans, rette ben, ikke veldig vide og ikke veldig smale. Har en 16 åring også, og der er det litt videre bukser, men ikke så vide som eldstemann kom hjem med.

Moten forandrer seg altså, ingen tvil om det, og det bare på få år.

Anonymkode: b7d82...dfa

Skrevet

Ser ut som alle har hvite Nike sko i allefall 

Anonymkode: eee16...1a5

Skrevet

90-tallsklær. Levis 501 er topp. Ellers er det ganske delt her. På skolen til eldste (vg3 sentralt i Oslo) er tydelige merker sett på som harry. Spesielt Gucci, LV, Supreme etc. andre steder skal det helst være flashy Gucci fra topp til tå. 

Anonymkode: b0f9b...9dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, dessverre 

Jobber som renholder på en vidergående skole og må si at mange har glemt folkeskikk..Spesielt når det kommer til om man kaster søppel, tyggis og snus på gulvet eller i søppel 

Anonymkode: da475...a83

Skrevet

Her er det klær med riktige merker, mende skal være kjøpt brukt. Har to svigersønner i den alderen og begge to sitter og titter på brukt sider på nett. Sitter de i stua her så gir de hverandre beskjed om hvor det er rett størrelse for den andre. Hadde aldri sett for meg at jeg ville oppleve dette, men jodda. Ene dattra ler seg skakk for moren har fått kjøpeforbud,han kan nemlig ikke ha noe nytt utenom undertøy for det er ut. Og de har nesten for mye penger, så ikke pga økonomien der heller. 

Jeg kjenner igjen endel av merkene, men er noen nye som har lært meg også. 

Anonymkode: f92fa...161

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Serr? Alle går jo med smale bukser. Det som er in. 

Anonymkode: bf347...414

Skrevet

Var en tur på tusenfryd I høstferien og 90 % av ungdommen hadde hvite Nikes,  svarte jeans, hettegenser og svart dunjakke.  Både gutter og jenter 🤷‍♀️

Anonymkode: 4d271...ba2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Neinei… det tar du feil. Det er ikke det som er inn. Ta et googlesøk på herremote 2022

Anonymkode: fa485...434

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

ED4C435B-3FAB-401A-9D1B-8F18A4DECFE4.png

Anonymkode: fa485...434

Skrevet

Baggy jeans og hettegenser 

Anonymkode: da475...a83

Skrevet

Hvite nike air force, hettegenser og olabukse.

Anonymkode: c30b6...3a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...