Gå til innhold

"Det siste jeg vil ha er ei feit dame"

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er vel det samme som damer, de vil jo ikke ha en feit mann🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 78fc9...b1d

Men de som har litt mellom ørene, evner å formidle på litt annet vis. De fleste lukker ørene når setningen starter med «jeg vil ikke ha en feit»… 

Jeg ønsker å beholde mannen så lenge som mulig, overvekt eller fedme er ikke akkurat gullkantet for å leve lenge. 

Anonymkode: d7e7a...66d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Synes du? Jeg er ikke overrasket i det hele tatt over at det kom fra han, han er jo ubehøvla overlegen type.

Anonymkode: 0b3d7...11d

Enig med du. Han sier mye "rett ut", som ofte er over streken. Noen ganger er det bra, men mange ganger er han for lite fintfølende.

Anonymkode: 79dea...f53

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Men de som har litt mellom ørene, evner å formidle på litt annet vis. De fleste lukker ørene når setningen starter med «jeg vil ikke ha en feit»… 

Jeg ønsker å beholde mannen så lenge som mulig, overvekt eller fedme er ikke akkurat gullkantet for å leve lenge. 

Nettopp. Det går an å si "jeg foretrekker normalvektige/slanke damer" eller "jeg er aktiv og sporty og vil ha ditto partner". Ved å si "det siste jeg vil ha, et feit dame" sier han jo at han foretrekker å ha en voldelig dame, en alkoholisert dame, en narkoman dame eller en kriminell dame fremfor en overvektig dame. Fyren har altså null gangsyn. Jeg er litt usikker, men jeg mener at han aldri har vært gift, og at han heller ikke har barn? Da er det jo ikke så rart han uttaler seg på den måten - han vet jo ingenting om kjærlighetsforhold.

Endret av Luksusdyret
Luksusdyret skrev (7 minutter siden):

Nettopp. Det går an å si "jeg foretrekker normalvektige/slanke damer" eller "jeg er aktiv og sporty og vil ha ditto partner". Ved å si "det siste jeg vil ha, et feit dame" sier han jo at han foretrekker å ha en voldelig dame, en alkoholisert dame, en narkoman dame eller en kriminell dame fremfor en overvektig dame. Fyren har altså null gangsyn. Jeg er litt usikker, men jeg mener at han aldri har vært gift, og at han heller ikke har barn? Da er det jo ikke så rart han uttaler seg på den måten - han vet jo ingenting om kjærlighetsforhold.

Han bor sammen med ei dame, hun har et barn fra før. 

Anonymkode: d2f1b...28c

Luksusdyret skrev (6 minutter siden):

Han har vært gift og er nå samboer med en som er rundt 30 år yngre. Det er jo uansett en merkelig ting å hevde at han ikke vet noe om kjærlighetsforhold, han er en vellykket eldre mann, at han aldri skulle vært i forhold er en merkelig ting å hevde.  

Anonymkode: 3d7bf...940

Annonse

Luksusdyret skrev (16 minutter siden):

. Jeg er litt usikker, men jeg mener at han aldri har vært gift, og at han heller ikke har barn? Da er det jo ikke så rart han uttaler seg på den måten - han vet jo ingenting om kjærlighetsforhold.

Der tar du helt feil.

Luksusdyret skrev (31 minutter siden):

Enig der. Han er ikke akkurat godteri å se på selv, tross alt. 

Husker sjefen til mannen min uttalte seg om kvinner, da gikk jeg gravid med nr to, heldig nok fikk jeg bare en trivelig, liten mage. Muligens fordelen med å være høy og bred ellers. «Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner blir så fete i svangerskapet». Jeg fikk lyst til å svare «skjønner ikke hvorfor du er så kort og tjukk uten noen som helst grunn». Det er ikke sjarmerende mannfolk som kommer med den type utsagn. Ekte mannfolk serverer deg oppskåret frukt til frokost når morgenkvalmen tar deg og spiser middagen med grønnsaker når du lager den til fordel for helsa. De trenger ikke trykke ned kvinner for å rette på egen dårlig selvfølelse. 

Helt ok å ha preferanser. Alle har det. Men å si det slik høyt forteller meg at han mangler antenner, og jeg kunne faktisk aldri datet en sosialt tilbakestående mann som han. Jeg sier det ikke høyt da, men jeg kan ikke tenke meg noe mer frastøtende enn mennesker som ikke skjønner at det er ikke alle tanker man trenger å prate om. 

Anonymkode: fac08...def

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Der tar du helt feil.

Jeg skrev jo at jeg var usikker. Så da er det feil, det riktige er at han er barnløs. For øvrig, hvis han er sammen med ei som er 30 (!) år yngre, så er utseendet virkelig den eneste faktoren som betyr noe for ham. Utrolig overfladisk og naivt å tro at ei dame som er 30 år yngre vil forbli med ham livet ut. Men hver sin smak.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Enig der. Han er ikke akkurat godteri å se på selv, tross alt. 

Husker sjefen til mannen min uttalte seg om kvinner, da gikk jeg gravid med nr to, heldig nok fikk jeg bare en trivelig, liten mage. Muligens fordelen med å være høy og bred ellers. «Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner blir så fete i svangerskapet». Jeg fikk lyst til å svare «skjønner ikke hvorfor du er så kort og tjukk uten noen som helst grunn». Det er ikke sjarmerende mannfolk som kommer med den type utsagn. Ekte mannfolk serverer deg oppskåret frukt til frokost når morgenkvalmen tar deg og spiser middagen med grønnsaker når du lager den til fordel for helsa. De trenger ikke trykke ned kvinner for å rette på egen dårlig selvfølelse. 

Det trenger ikke å være selvfølelse. Noen ganger har de så stort ego at de mener de er Guds gave til kvinnen og fortjener kun det aller beste. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Helt ok å ha preferanser. Alle har det. Men å si det slik høyt forteller meg at han mangler antenner, og jeg kunne faktisk aldri datet en sosialt tilbakestående mann som han. Jeg sier det ikke høyt da, men jeg kan ikke tenke meg noe mer frastøtende enn mennesker som ikke skjønner at det er ikke alle tanker man trenger å prate om. 

Anonymkode: fac08...def

Det er mulig at han bare har et stort ego og tenker at pga statusen han har, så kan han tillate seg å si slike ting. Nå har jeg som nevnt aldri likt fyren, men den uttalelsen overasket selv meg. Jeg trodde ikke at han var så..harry på en dårlig måte. Live Nelvik som var dama hans spurte også kamera om det var greit å si sånt. Han er jo ikke akkurat den slankeste selv.  Sa hun altså 🙂

Luksusdyret skrev (51 minutter siden):

Det trenger ikke å være selvfølelse. Noen ganger har de så stort ego at de mener de er Guds gave til kvinnen og fortjener kun det aller beste. 

Sant det 😅 Lykke til, sier jeg. 

Annonse

Luksusdyret skrev (55 minutter siden):

Jeg skrev jo at jeg var usikker. Så da er det feil, det riktige er at han er barnløs. For øvrig, hvis han er sammen med ei som er 30 (!) år yngre, så er utseendet virkelig den eneste faktoren som betyr noe for ham. Utrolig overfladisk og naivt å tro at ei dame som er 30 år yngre vil forbli med ham livet ut. Men hver sin smak.

Jeg tror det er du som er overfladisk og naiv her, og som ikke skjønner at kjærlighet kommer i all slags alder og fasong. Han vil ikke ha tykk kjærest, mens damen hans syns det er greit å ha en gammel og tykk mann. Hvem er du til å dømme deres kjærlighet? 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror det er du som er overfladisk og naiv her, og som ikke skjønner at kjærlighet kommer i all slags alder og fasong. Han vil ikke ha tykk kjærest, mens damen hans syns det er greit å ha en gammel og tykk mann. Hvem er du til å dømme deres kjærlighet? 

Fordi som regel er det ikke kjærlighet, særlig når mannen er så fokusert på utseende. Ja, jeg innrømmer at jeg dømmer slike menn. Hadde han vært sammen med mye yngre dame og samtidig snakket respektfullt om kvinner generelt, ville jeg ikke ha reagert. Vi har jo sett forhold der mannen er mye eldre, som har holdt i masse år. For eksempel, Michael Douglas og Catherine Zeta-Jones. Men jeg kan ikke huske at Douglas noen gang kalte damer "feite" og sa at det var den verste sorten. 

Hvis du smaker litt på setningen "det siste jeg vil ha er en feit dame", ser du jo hvor overfladisk dette er. Som sagt, da er narkomane, psykotiske, alkoholiserte og voldelige damer bedre enn overvektige damer. Hvor overfladisk er ikke dette?

Luksusdyret skrev (13 minutter siden):

Fordi som regel er det ikke kjærlighet, særlig når mannen er så fokusert på utseende. Ja, jeg innrømmer at jeg dømmer slike menn. Hadde han vært sammen med mye yngre dame og samtidig snakket respektfullt om kvinner generelt, ville jeg ikke ha reagert. Vi har jo sett forhold der mannen er mye eldre, som har holdt i masse år. For eksempel, Michael Douglas og Catherine Zeta-Jones. Men jeg kan ikke huske at Douglas noen gang kalte damer "feite" og sa at det var den verste sorten. 

Hvis du smaker litt på setningen "det siste jeg vil ha er en feit dame", ser du jo hvor overfladisk dette er. Som sagt, da er narkomane, psykotiske, alkoholiserte og voldelige damer bedre enn overvektige damer. Hvor overfladisk er ikke dette?

Overfladisk, ja. Men å dømme på den måten du gjør her er jo minst like overfladisk. Og ikke minst utrolig respektløst ovenfor kjæresten hans! 

NotNaomi skrev (5 timer siden):

Hva tenker dere om en mann som sier dette? 

Er det forskjell på om han sier det kun til deg privat, eller om han sier det så mange hører det? 

Jeg tenker at det ville ha vært bedre om han sa det slik at alle hørte det samme.

Samtidig, hadde jeg nok bestemt meg for å slanke meg, for så å bli peneste jenta i gata. Man må uansett kaste menn som ikke liker det dem har, samme hva det er.

• 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nå sjekket jeg faktisk ut hvem som er dama til Hellstrøm. Og hun er faktis overvektig. Så det vil si at han mener dama hans er verst? :D :D 

Anonymkode: b1cd6...b0b

Hvordan vet du at hun er overvektig?

NotNaomi skrev (53 minutter siden):

Nå handler tråden om hans uttalelser og ikke hvordan samboeren hans ser ut! Å snakke på den måten om henne gjør ingen her bedre enn han. 

Men det han sier er jo komplett ulogisk. Han sier at "feite damer er det verste", så er han selv sammen med en samboer med BMI over normalvekt. Så da mener han at hans egen dame er den verste?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men det han sier er jo komplett ulogisk. Han sier at "feite damer er det verste", så er han selv sammen med en samboer med BMI over normalvekt. Så da mener han at hans egen dame er den verste?

Det vet du jo ikke om hun er, slutt å spre gørra di rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...