Gå til innhold

Ta med mannen på filmen "Jentetur"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Dette er en film jeg verken ville ha tatt med mannen min eller meg selv. Men det er jo ikke det du spør om. Hvis dere begge vil se filmen ser jeg ikke noe rart i å gå sammen. 

Anonymkode: 782ca...c99

Det er en bra film altså.

Anonymkode: a80e8...347

Annonse

Gjest NotNaomi

Jeg har sett traileren og selv om jeg liker Janne Formoe som skuespiller og ser at hun kan bidra med noen morsomme dryss her, så vet jeg ikke hva med denne filmen som frister å se. Absolutt ingenting, og nei, ikke min date og ingen av eksene mine ville gått og sett denne heller. Hvis jeg hadde hørt eller sett et voksent heterofilt par som så denne så ville jeg tenkt at dama hadde overtalt eller presset mannen. 

Endret av NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er dette en film dere ville tatt med mannen deres på? Ville han blitt med? Hva ville dere tenkt om dere så et voksent par sammen på denne filmen?

Anonymkode: e5cf0...878

Nei. Det ville ikke vært en film vi så sammen. Jeg ville selvsagt ikke tenkt noe som helst om andre par som så filmen sammen. Det er ikke rarere enn når en jente er med på en typisk guttefilm. 

Gjest NotNaomi
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Nei. Det ville ikke vært en film vi så sammen. Jeg ville selvsagt ikke tenkt noe som helst om andre par som så filmen sammen. Det er ikke rarere enn når en jente er med på en typisk guttefilm. 

Kan du komme med et eksempel på typisk guttefilm? Jeg prøvde selv her nemlig, men kom ikke på noen. Men jeg er ikke så inne i filmer heller, men bare lurer...

NotNaomi skrev (4 minutter siden):

Kan du komme med et eksempel på typisk guttefilm? Jeg prøvde selv her nemlig, men kom ikke på noen. Men jeg er ikke så inne i filmer heller, men bare lurer...

Min mann er veldig glad i action, fantasy og krigsfilmer. Svigerfar elsker gamle western filmer. Selvsagt betyr ikke det at ikke jenter kan like sånt. 

Gutter kan for ordens skyld også like typiske jentefilmer. 

Gjest NotNaomi
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Min mann er veldig glad i action, fantasy og krigsfilmer. Svigerfar elsker gamle western filmer. Selvsagt betyr ikke det at ikke jenter kan like sånt. 

Gutter kan for ordens skyld også like typiske jentefilmer. 

Ok. Kan ihvertfall se det med krigsfilmer, og tildels western. Ja, jeg tror menn kan like det, men jeg tror bare de er mindre interessert i såkalte jentefilmer enn omvendt. Og særlig voksne menn... 

Nei, det er veldig langt fra hans smak. Jeg ville ikke sett den selv engang, fordi jeg ikke liker den typen filmer. Vi deler filmsmak, og her går det i fantasy, sci-fi, historiske filmer etc, og denne her er nok ikke i hverken min manns eller min gate 😅

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...