Gå til innhold

Mulig å få tak i alkohol nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke kjøpe i butikk og ta med hjem, det er det for sent til.
Trenger du alkohol nå har du 3 valg:

1. Dra på en restaurant/bar

2. Ringe en venn og spørre om vennen har noe du kan få/kjøpe

3. Sette deg ned å tenke gjennom hvorfor du absolutt må ha det nå

Anonymkode: b4faf...cf5

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke er jeg stelt eller har dusjet. Vil egentlig bare drikke. 

Anonymkode: 3caa3...7ec

Da bør du nok ikke❤️Prøv å finn på noe annet denne fine lørdagskvelden. Se en god film? 

Anonymkode: b561a...a5e

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du kan jo bare ta deg en dusj og dra på deg noe klær. Trenger ikke å pynte deg for å gå på brun pub. Der kan du være akkurat som du er, og føler du deg miserabel, så gjør det ingenting, og ingen vil moralisere eller be deg gå til psykolog 🙂 du kan få en pause der. Men greit å passe på inntaket da. 

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Du kan jo bare ta deg en dusj og dra på deg noe klær. Trenger ikke å pynte deg for å gå på brun pub. Der kan du være akkurat som du er, og føler du deg miserabel, så gjør det ingenting, og ingen vil moralisere eller be deg gå til psykolog 🙂 du kan få en pause der. Men greit å passe på inntaket da. 

Det er jo et skikkelig bra råd til ei som sliter med alkohol.....

Anonymkode: 94f57...992

NotNaomi skrev (11 minutter siden):

Synes det er sent og orker ikke møte folk, men takk for tips 😊 Har aldri gått på pub alene. 

Annonse

NotNaomi skrev (10 minutter siden):

Okay 🙂 da vet jeg ikke andre råd. 

Hadde jeg bodd med gangavstand og lett å komme seg til og fra hadde det vært annerledes. Så blir vel ikke noe alkohol her i dag da.

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Så bra❤️Hvilke film ser du? Jeg har sett Kongen befaler, jeg syns det er morsomt. 

Anonymkode: b561a...a5e

Ser slutten av Lovesick her nå sesong 3. fin serie ❤️ Kanskje prøve meg på den. 

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Litt sent å svare, men til neste gang. Ta deg en god dusj, en kopp te, last ned boken bare ett glass til og tenk på hvor god morgenkaffen blir når du ikke tuller til søvnen (noe alkohol gjør) og du møter søndagen uthvilt og med litt mer kroner på kontoen enn om du dro ut. Søndag nyter du kaffe, tar på deg sko og jakke, får litt frisk luft. 

Anonymkode: 66e96...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...