Gå til innhold

Hvordan er du som person?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Jeg heier alltid på de som er seg selv og som sier hva de mener uansett hvor kontroversielt det er. De som føler seg som outcast og som sliter med ting uten å ta det ut på andre. Jeg heier også på uredde som tar plass, alle som tror på noe og kjemper for det. Alle som viser fingeren til spissborgerlighet, selvgodhet og smålighet. 

Og det sier vel det meste om meg tenker jeg. 

NotNaomi skrev (1 time siden):

Jeg heier alltid på de som er seg selv og som sier hva de mener uansett hvor kontroversielt det er. De som føler seg som outcast og som sliter med ting uten å ta det ut på andre. Jeg heier også på uredde som tar plass, alle som tror på noe og kjemper for det. Alle som viser fingeren til spissborgerlighet, selvgodhet og smålighet. 

Og det sier vel det meste om meg tenker jeg. 

Nei. Det sier noe om hvordan du ønsker å være. Du viser oss hver dag at du ikke er i nærheten av å være den personen. 

Jeg er snill, lat, omtenksom, ikke flink med penger, har få ambisjoner og er et menneske som gjør menneskene rundt meg litt gladere. 

Anonymkode: dbbb0...d2c

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Tåler at folk er forskjellige. Aldri missunnelig. Oppriktig heier på andre. Lytter, uten å snakke om meg og mitt. Rettferdig. 

Jobber med å være min beste venn. Har begynt å bli glad i meg selv. 

Anonymkode: 1f724...bf4

Likte å lese dette. 

Anonymkode: 43fc0...cf0

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...