Gå til innhold

Inspirert når står du opp i helgene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dere som våker 12 føler ikke dere at dere går glipp av mye? Halve dagen har jo gått når dere har spist frukost og stelt dere. Hvordan har dere tid å sove så lenge?

Anonymkode: 51678...e09

Hva er det å gå glipp av?

Anonymkode: 4e87c...4bd

Anonym bruker skrev (På 15.10.2022 den 15.47):

Dere som våker 12 føler ikke dere at dere går glipp av mye? Halve dagen har jo gått når dere har spist frukost og stelt dere. Hvordan har dere tid å sove så lenge?

Nei overhodet ikke! Jeg sover til 12-13 å dagen har forsatt mange timer igjen. Legger meg rundt 3 om natten. Elsker å legge meg sent å stå opp sent,luksusfølese for en alenemamma. Gjør det selvsagt bare annenhver helg når jeg har barnefri.

Anonymkode: e721c...e02

Anonym bruker skrev (På 15.10.2022 den 15.47):

De som sover lenge legger seg sikkert senere enn deg. Den tiden du har om morran mens de sover har de om kvelden/natta når du sover.

Hvis man legger seg klokka 3 om natta så har ikke halve dagen fått kokka 12 om formiddagen.

Anonymkode: b7911...f16

Mannen står stort sett opp med babyen i seks-tiden, og kommer opp med han igjen for første dupp i åttetiden. Da sover jeg med han til han våkner og så står vi opp. Han sover mellom en halv til halvannen time. Jeg tar meg av nettene, så det er egentlig den tiden jeg sover best, for da får jeg bortimot to timer med sammenhengende søvn.

Anonymkode: fb04e...0d2

Annonse

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

De som sover lenge legger seg sikkert senere enn deg. Den tiden du har om morran mens de sover har de om kvelden/natta når du sover.

Hvis man legger seg klokka 3 om natta så har ikke halve dagen fått kokka 12 om formiddagen.

Anonymkode: b7911...f16

Visste at det svaret skulle komme. Men hallo…. 🙄. Akkurat DET kan jeg regne ut selv! At de legger seg senere enn meg.

Hva slags ting er det man gjør kl 02 om natta? Ute i friske luften og driver med hagearbeid, ute på tur, handler, pusser opp, er på stranda, er på treningsstudio? Man går glipp av dagen da livet pågår. Det er fortsatt sånn ar samfunnet er åpent på dag og kveldstid, ikke på natta.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Visste at det svaret skulle komme. Men hallo…. 🙄. Akkurat DET kan jeg regne ut selv! At de legger seg senere enn meg.

Hva slags ting er det man gjør kl 02 om natta? Ute i friske luften og driver med hagearbeid, ute på tur, handler, pusser opp, er på stranda, er på treningsstudio? Man går glipp av dagen da livet pågår. Det er fortsatt sånn ar samfunnet er åpent på dag og kveldstid, ikke på natta.

Jeg sitter å ser på film,eller leser bok,eller rydder og vasker. Jeg er litt rart skrudd sammen så etter tolv om natten så får jeg veldig energi til å vaske og rydde.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg sitter å ser på film,eller leser bok,eller rydder og vasker. Jeg er litt rart skrudd sammen så etter tolv om natten så får jeg veldig energi til å vaske og rydde.

Samme her 👍😅 

Når natta kommer, våkner jeg til liv og er hypereffektiv. Gjør masse papirarbeid om natta (annenhver helg), skriver dikt og sanger (tekster), rydder i skuffer og skap, vasker. 

Er faktisk vanskelig å legge seg alle andre dager. Kunne jeg hatt nattjobb, hadde det passet meg perfekt. 

Annenhver helg legger jeg meg rundt kl 4 og står opp i 10-11 tiden. 

Anonymkode: ae7f7...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...