Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2022 #1 Del Skrevet 14. oktober 2022 Noen mennesker er jo sånn. Men mange av disse har barn. Og de som heller ikke klarer å holde på kjærester spesielt lenge, og samtidig ikke klarer å være single, når kan man gi beskjed? Jeg har en venninne. På 3 år hadde hun presentert ikke mindre enn 5 kjærester for barna sine. De skal inn så fort som mulig. Far til barna mine også. Barna mine har møtt 4 kjærester etter bruddet for 7 år siden. I tillegg har de møtt mange damer som er presentert som venninner. Som sniker seg ut av rommet til far om morgenen. Om barna til venninnen min reagerer mye på dette aner jeg ikke, men mine barn har reagert på alle damene til far. De er lei seg hver gang en forsvinner, for de rekker jo å like dem. De er ikke lei seg for at de kommer inn, men at de går ut. Og ene barnet har kontakt med flere av dem en god stund etter bruddene for at det skal bli lettere overgang enn at de plutselig ikke er der. Men spørsmålet: er det innafor å si fra at en forelder kan vente med å dra inn ny partner etter 2 uker i forhold? Hvis barna reagerer? Anonymkode: aa80d...90b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434814-om-det-%C3%A5-ikke-klare-%C3%A5-v%C3%A6re-singel-og-ikke-klare-%C3%A5-ha-lange-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2022 #2 Del Skrevet 14. oktober 2022 Kommer an på forholdet mellom deg og eksen. Hvis dere samarbeider godt, kan du si til ham at barna har fortalt deg at de knytter bånd til damene, og blir lei seg hver gang de lister en de ser på som en omsorgsperson. Og så kan han jo tenke litt på det. Det er ikke sikkert de sier det like eksplisitt til ham som de gjør til deg, så det kan jo hende han har nytte av informasjonen. Hvis forholdet mellom dere er surt, kommer det bare til å høres ut som enda en ting du misliker, han lukker øra, forholdet blir enda litt surere. Uten at han kommer til å endre noe. Man er to om å få barn. Når man ikke lenger er sammen, er det dessverre en hel del man må akseptere at den andre gjør med/mot barna. Anonymkode: 4b957...593 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434814-om-det-%C3%A5-ikke-klare-%C3%A5-v%C3%A6re-singel-og-ikke-klare-%C3%A5-ha-lange-forhold/#findComment-149855104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå