Gå til innhold

Hvem bestemmer en 15 åring eller 28 åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du er 15-åringen her, så tenker jeg det er flott at du har en på 28 år som setter grenser for deg siden din kunnskap og forståelse er begrenset.

Les deg opp på hva mangel på søvn og stadig forstyrret søvn gjør med en kropp og hjerne i utvikling - din kropp og din hjerne!

Dessuten, om mobilen hindrer deg fra å få nok søvn, så påvirker det din oppførsel negativt og det igjen vil gå utover de som ikke fortjener det, fordi du blir mer sliten, mer uopplagt, mer gretten, hjernen fungerer ikke som den skal. I tillegg vil det gå utover din skolegang. Og på toppen så risikerer du å varig skade søvnen din, som gjør at du kan komme til å slite store deler av livet, fordi hjenrnen din læret mens den var i utvikling at søvn skal være dårlig, forstyrret og for lite. Og det igjen vil skape problemer for deg i videre utdanning, jobb, relasjoner og ev. egen familie på sikt.

Anonymkode: 2ab39...770

Jeg er ikke det. Litt av en novelle du skrev, dette er allmennkunnskap! 

Anonymkode: 0949c...8ca

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke det. Litt av en novelle du skrev, dette er allmennkunnskap! 

Anonymkode: 0949c...8ca

Så dårlig og umodent som du formulerer deg gjennom tråden så tenker jeg det er best å overlate bestemmelsene til en som er mer moden enn hva du selv her gir uttrykk for å være.

Anonymkode: 2ab39...770

En stemor bør ikke ha noe å si på en femtenårings mobilbruk og leggetid, om det er det du indirekte spør om. Det får far styre. Jeg hadde klikka som femtenåring om pappa hadde dratt inn en mange år yngre kjæreste som mente hun skulle bestemme over meg. 

Anonymkode: 85ebe...635

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...