Gå til innhold

Hvilken utdannelse har folk her?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

2 år på høyskole tatt over mange år, så egentlig ikke ingenting. Men, jeg hører jo til den eldre garde her inne, har jobbet meg opp og har en god jobb med ca 1 mill i årslønn.

Anonymkode: e6fee...909

Hva jobber du som? God lønn til ikke å ha noe særlig utdannelse etter vgs. Litt misunnelig 🙈

Anonymkode: 6f938...477

Fortsetter under...

Ikke basert på denne tråden, men jeg har inntrykk av at mange her er høyt utdannet. Ingen er ekspert på alt, men man finner relativt ofte svar som bærer preg av at de er skrevet av noen som er ekspert på emnet.

Anonymkode: c3440...1e1

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ikke basert på denne tråden, men jeg har inntrykk av at mange her er høyt utdannet. Ingen er ekspert på alt, men man finner relativt ofte svar som bærer preg av at de er skrevet av noen som er ekspert på emnet.

Enig.

Det er alle varianter, men definitivt mange som har høy utdannelse.

Anonymkode: 7e7af...742

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Det er jeg enig i. Det er ofte kloke og varme svar her inne, men det er også en del sure og kunnskapsløse svar. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...