Gå til innhold

Hvorfor fån man alltid for lite poser i butikken?

Anbefalte innlegg

Har de som sitter i kassa på butikken fått beskjed om å alltid gi få poser? Jeg må alltid spør om flere, hver gang, i alle butikker. Er det en grunn til at de som sitter i kassa ikke evner å se hvor mange poser man egentlig trenger? 

Anonymkode: 87080...bbc

Fortsetter under...

Det er da vår egen oppgave å fortelle hvor mange poser vi skal ha da. På samme måte som hvor mange bananer du velger å kjøpe. 😅 

Ekspeditøren spør jo først om du vil ha poser. Svarer du ja, så spør hun hvor mange vil du ha, da må du jo se selv om du trenger 2 eller 8. Jeg har med meg poser selv jeg nå da etter at posene økte i pris til 3 kroner.

Anonymkode: 10fa9...31f

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har de som sitter i kassa på butikken fått beskjed om å alltid gi få poser? Jeg må alltid spør om flere, hver gang, i alle butikker. Er det en grunn til at de som sitter i kassa ikke evner å se hvor mange poser man egentlig trenger? 

Det er du som bestemmer hvor mange poser du vil betale for.  Altså, det er du som tar feil hvis det er feil antall poser.

Anonymkode: 12cb2...d73

Annonse

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Så si hvor mange du vil ha da vel, problem solved.

Anonymkode: 0563d...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...