Gå til innhold

Du som jobber i skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere sosiale? Finner dere på ting på fritiden innimellom sammen?

Skal begynne å jobbe på skole og er vant til en sosial arbeidsplass så er litt redd jeg kommer til å savne det mye om det er helt «ut». 

Anonymkode: 38f1e...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på en vidergående skole. Vi har litt sosialt arrangement. Turer for de som liker det. Tror det er forskjell fra avdeling til avdeling. Vi på avdeling for kantine/ renhold/ drift og kontor har kanskje litt flere arrangement enn de på studiespesialisering. Vi er mindre gruppe 

Anonymkode: 05928...444

Skrevet

Ja, men det varierer nok litt hvor mye og ofte. Noen er bare på jobb og ferdig med det. De vil ikke ha kontakt med kollegaer og er sjeldent med på julebord, sommerfest ol. Andre er veldig sosiale og arrangerer/er med på alt mulig, inkludert lønningspils, quiz-kvelder osv. Noen, som meg, har fått veldig gode venner i noen kollegaer og vi treffes på fritiden for å gå turer, spise lunsj, middager osv. sammen. Faktisk skal jeg møte en av dem i morgen for lunsj 😊

Anonymkode: ce369...ca7

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men det varierer nok litt hvor mye og ofte. Noen er bare på jobb og ferdig med det. De vil ikke ha kontakt med kollegaer og er sjeldent med på julebord, sommerfest ol. Andre er veldig sosiale og arrangerer/er med på alt mulig, inkludert lønningspils, quiz-kvelder osv. Noen, som meg, har fått veldig gode venner i noen kollegaer og vi treffes på fritiden for å gå turer, spise lunsj, middager osv. sammen. Faktisk skal jeg møte en av dem i morgen for lunsj 😊

Det må sies av jeg jobber på en skole med ca. 125 lærere, så det er mange ulike folk der.

Skrevet

Jobber i vgs. Vi har ca. tre-fire fester pr år, pluss oppfordring til lønningspils en gang i blant. Dette er noe alle, pedagogisk og service/merkantil, er invitert til. Ellers har ulike grupperinger sine mindre happenings sånn av og til. Noen er også venner, og deltar i hverandres private anledninger. 

Anonymkode: d756f...8bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jobber i vgs. Vi har ca. tre-fire fester pr år, pluss oppfordring til lønningspils en gang i blant. Dette er noe alle, pedagogisk og service/merkantil, er invitert til. Ellers har ulike grupperinger sine mindre happenings sånn av og til. Noen er også venner, og deltar i hverandres private anledninger. 

Relativt stor skole, med 140-150 ansatte. 

Skrevet

Jeg jobber på en svært sosial arbeidsplass. Fra skolens side arrangeres det julebord og sommerfest, ved siden av det er det alltid en eller to felles teaterbesøk. Hvert trinn har også fest en til to ganger i året. Ved siden av det er det jevnlig lønningspils, rebus, felles fester i regi av ansatte etc. Vi er også mange som finner på mye på fritiden. 

Har for øvrig kun jobbet på skoler med lignende praksis og miljø. 

Anonymkode: 83fa8...46b

Skrevet

Det er vel som andre plasser .. noen arbeisplasser er mer sosiale en andre. 
jeg jobber på 3. skole nå.  Den skolen jeg jobber på nå er det nesten ingen som ønsker å være sammen etter jobb. Men de to jobbene jeg jobbet i Oslo  var veldig sosiale , har enda venner  som jeg har ukentlig og kontakt med. 

Anonymkode: 51d67...1cb

Skrevet

På vår skole er vi veldig sosiale. Godt miljø, humør, og er en veldig festglad gjeng som både reiser på hytteturer i lag, møtes på pub etc utenom de felles arrangementene som arrangeres i regi av skolen. Har også reist på utenlandstur med en gjeng!

Anonymkode: 7fe04...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...