Gå til innhold

Er det vanlig å gå med dressbukse i barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av en annen tråd her. Er det virkelig vanlig å gå med dressbukse i barnebursdag? Her er ungene 10 år å ingen har noensinne kommet i dressbukse. Ble bare nygjerrig på hva som er vanlig.

Anonymkode: c4055...a33

Fortsetter under...

Som regel en form for chinos er det som er vanlig her, men dressbukse forekommer også. Dongeri forekommer aldri. I selskap kler man seg opp, joggebukse og dongeri er uaktuelt så sant det ikke er aktivitetsbursdager. 

Anonymkode: e2b10...fc5

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Som regel en form for chinos er det som er vanlig her, men dressbukse forekommer også. Dongeri forekommer aldri. I selskap kler man seg opp, joggebukse og dongeri er uaktuelt så sant det ikke er aktivitetsbursdager. 

Ja hadde du fått sjokk her. Flere unger kommer i dongeribukse og hettegenser. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Er vel kun på 17.mai og i store lag jeg ser barn i dressbukse. 

Anonymkode: 94587...443

Ja samme her. Dressbukse bruker han 17.mai,julaften,komfirmasjon og nyttårsaften. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja hadde du fått sjokk her. Flere unger kommer i dongeribukse og hettegenser. 

Sjokk hadde jeg ikke fått, jeg har levd lenge nok til å skjønne at det er forskjell på nabolag. Så lenge barna har det gøy og føler seg vel er antrekket underordnet. 

Ja samme her. Dressbukse bruker han 17.mai,julaften,komfirmasjon og nyttårsaften. 

Men har man en dressbukse som passer er det vel bare bra å få brukt den flere ganger? De vokser jo som regel ut av klærne fra en 17. mai til en annen. 

Sjokk hadde jeg ikke fått, jeg har levd lenge nok til å skjønne at det er forskjell på nabolag. Så lenge barna har det gøy og føler seg vel er antrekket underordnet. 

Men har man en dressbukse som passer er det vel bare bra å få brukt den flere ganger? De vokser jo som regel ut av klærne fra en 17. mai til en annen. 

Dressbukse egner ikke seg så veldig godt til leking akkurat.

Dressbukse egner ikke seg så veldig godt til leking akkurat.

Det er ikke til hinder heller? Man kjøper jo store nok klær enten det er dressbukse i tynn bomull eller en chinos. 

Nei, ikke dressbukse. Her er det vanlig med chinos, eller «pene» dongeribukser, Men har også en i klassen som aldri har gått i annet enn pysjbukse, han kommer i bursdag i det også.

Anonymkode: f6afb...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...