Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet å se etter andre eller tredje sesong pga dette. Når man lider all verdens kvaler om hvem man skal velge, da ville ikke jeg ha ‘vunnet’ i hvert fall. Jeg vil at min mann kun skal kunne tenke seg å være sammen med meg, ikke at han tenker elle-melle mellom flere. 

Så veldig enig, merkelig opplegg. 

Anonymkode: 8394d...432

Gjest NotNaomi

De vet hvem de skal velge. Ofte vet de det allerede etter speed-datingen

Men det ville jo blitt veldig dårlig TV om det sluttet der, og at det ikke "skjedde mer" De som er friere vet nok ikke alltid at bonden vil velge dem, men de vet nok det i de fleste tilfeller de også antar jeg. 

NotNaomi skrev (5 timer siden):

De vet hvem de skal velge. Ofte vet de det allerede etter speed-datingen

Men det ville jo blitt veldig dårlig TV om det sluttet der, og at det ikke "skjedde mer" De som er friere vet nok ikke alltid at bonden vil velge dem, men de vet nok det i de fleste tilfeller de også antar jeg. 

Snakk om å leke med andre sine følelser og midt i beste sendetid!  Fy søren!

Anonymkode: 74027...00e

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg sluttet å se etter andre eller tredje sesong pga dette. Når man lider all verdens kvaler om hvem man skal velge, da ville ikke jeg ha ‘vunnet’ i hvert fall. Jeg vil at min mann kun skal kunne tenke seg å være sammen med meg, ikke at han tenker elle-melle mellom flere. 

Så veldig enig, merkelig opplegg. 

Anonymkode: 8394d...432

Ja ikke sant! 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Snakk om å leke med andre sine følelser og midt i beste sendetid!  Fy søren!

Men man velger da selv å melde seg på. Begge parter. Det er jo ikke sånn at dette bare plutselig skjer. Man melder seg på en lek, og må enten stå i deg, eller melde seg ut.

Anonymkode: 52bba...f7e

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men man velger da selv å melde seg på. Begge parter. Det er jo ikke sånn at dette bare plutselig skjer. Man melder seg på en lek, og må enten stå i deg, eller melde seg ut.

Anonymkode: 52bba...f7e

Sant nok. Snakk om å legge seg på hoggestabben 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Men bøndene vet jo hvem de liker best.. hvorfor later de som noe annet?  Merkelig konsept

Selv om de allerede på speed-datingen sikkert vet hvem de mest sannsynlig vil satse på, så er jo dette som sagt TV. Det skjer jo det samme i alle sesonger, de sier det samme som å snakke pent om alle og uttrykke tvil. Samtidig er ikke akkurat settingen lett med flere interesserte over tid. Dette er reality, så de har instrukser og et manus å forholde seg til også, og så lenge det er et publikum, så må vi også tilfredsstilles. Det skal liksom engasjere og da må jo de rette virkemidlene til.

NotNaomi skrev (1 time siden):

Selv om de allerede på speed-datingen sikkert vet hvem de mest sannsynlig vil satse på, så er jo dette som sagt TV. Det skjer jo det samme i alle sesonger, de sier det samme som å snakke pent om alle og uttrykke tvil. Samtidig er ikke akkurat settingen lett med flere interesserte over tid. Dette er reality, så de har instrukser og et manus å forholde seg til også, og så lenge det er et publikum, så må vi også tilfredsstilles. Det skal liksom engasjere og da må jo de rette virkemidlene til.

Huff. Hadde aldri turt å melde meg på noe sånt. Brette ut sjela mi for en som man ikke vet om egentlig liker meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...