Gå til innhold

Er det mulig å være så talentløs som frisør??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Forstår ikke hvorfor hun betalte i utgangspunktet etter det resultatet. Jeg hadde nektet plent! 

Anonymkode: 3f239...50e

Jeg hadde heller ikke betalt noe som helst. 

Anonymkode: a1b32...fb6

Voksne folk gråter da ikke for noe så patetisk. Men ja, dårlig jobb. Hun som var eier burde ha gjort det hun kunne for å gjøre kunden fornøyd. Om så var, betale for frisørbesøk hos en annen frisør.

Fornøyde kunder er den beste reklame en kan få. Nå ser det i stedet ut til at hun får oppleve hva for slags reklame misfornøyde kunder bringer.

Anonymkode: 6ab3e...9a5

Oi, det var ille. For en utrolig dårlig kundebehandling, jeg hadde aldri klippet meg deretter å ha lest saken og sett hvordan de behandler kundene sine. 1,9 stjerner på google anmeldelser, nesten 30 anmeldelser det siste døgnet, det er drepende reklame det.

Anonymkode: a2040...bcc

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Voksne folk gråter da ikke for noe så patetisk. Men ja, dårlig jobb. Hun som var eier burde ha gjort det hun kunne for å gjøre kunden fornøyd. Om så var, betale for frisørbesøk hos en annen frisør.

Fornøyde kunder er den beste reklame en kan få. Nå ser det i stedet ut til at hun får oppleve hva for slags reklame misfornøyde kunder bringer.

Anonymkode: 6ab3e...9a5

Det er slett ikke patetisk, det er ødelagt hår! Bleking av hår er veldig skadelig, og kan ikke rettes opp i uten at det sliter noe veldig på håret. 

Til pass for salongen at jenta gikk ut med dette. 

Annonse

Snakk om talentløs sjef i tillegg til udugelig frisør.

Den jobben som er gjort er så dårlig at jeg mistenker at den som utførte jobben ikke er utdannet frisør - så jeg blir ikke overrasket om det blir avdekket mer hos den salongen...

Men det er jo grei skuring når daglig leder der i realiteten advarer alle nye potensielle kunder.

Det sjefen i realiteten sa til TV2 var egentlig dette:

"IKKE GÅ TIL COMBI FRISØR KILDEN I STAVANGER - for her ødelegger vi håret ditt og nekter å innrømme det i ettertid, og vi tar oss betalt flere tusen kroner for å ødelegge håret ditt, penger du selvfølgelig ikke får tilbake igjen, og vi skylder på kunden!"

Anonymkode: 82a95...547

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Oi, det var ille. For en utrolig dårlig kundebehandling, jeg hadde aldri klippet meg deretter å ha lest saken og sett hvordan de behandler kundene sine. 1,9 stjerner på google anmeldelser, nesten 30 anmeldelser det siste døgnet, det er drepende reklame det.

Nå er de nede på 1,7 stjerner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...