Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har altfor mange og er nødt til å kutte ut noen. Men klarer ikke å finne ut hvilke jeg skal kutte 🙈 Har Tv2play, Netflix, Viaplay, HBO, Discovery+ og Disney. I tillegg bruker jeg Spotify mye, så den er ikke aktuell å kutte. Vurderer i tillegg å kutte ut abonnement på «vanlige kanaler» da jeg omtrent utelukkende bruker appene. Anonymkode: c5efe...22d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har ingen!! Mann og barn har Spotify. Anonymkode: 288fa...4cf
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Om du har visse tv2play så kan du kutte ut Disney og få det der. Sjekk hvilket abonnement du har. Jeg har tv2play, Netflix, HBO, Disney. Anonymkode: 15a19...95b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Holder lenge med strim og disney + ,så er kun det jeg har. Kjæresten min og jeg deler prisen på begge deler selv om vi ikke bor sammen,så da blir det ikke så gale pris. Anonymkode: e4911...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå