Gå til innhold

Sykt ekkelt innlegg, men jeg er så glad!

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad! Har hatt en svææææær kvise/blodkvise på vulva i flere mnd. Den har sprukket litt av og til, der det har kommet litt gørr ut av den, men den har aldri sprukket helt og har egentlig bare vokst seg større. Men nå ikveld, så satt jeg på wc, og knep som vanlig litt på den, og DA sprakk den!! Jeg holdt rundt den og kjente seriøst hvordan strålen fra kvisa spruta opp i handa mi. Ene poppa så hardt at den landa på dusjkabinettet, 1,5 meter fra toalettet!

Det var sikkert 7-8 kviser inne i den svære kvisa, så jeg hørte 7-8 "knepp", etterfulgt av sprut. Jeg har sitti på wc nå i 20 minutter, bare tømt hele greia for blod og drit. 

Er nå nydusja og kvisa er tom!! ENDELIG!! Beklager ekkelt innlegg, men jeg har knepet på den hver eneste dag i flere mnd. Så akkurat nå er jeg veldig veldig glad!

Anonymkode: f9ab1...562

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er så glad! Har hatt en svææææær kvise/blodkvise på vulva i flere mnd. Den har sprukket litt av og til, der det har kommet litt gørr ut av den, men den har aldri sprukket helt og har egentlig bare vokst seg større. Men nå ikveld, så satt jeg på wc, og knep som vanlig litt på den, og DA sprakk den!! Jeg holdt rundt den og kjente seriøst hvordan strålen fra kvisa spruta opp i handa mi. Ene poppa så hardt at den landa på dusjkabinettet, 1,5 meter fra toalettet!

Det var sikkert 7-8 kviser inne i den svære kvisa, så jeg hørte 7-8 "knepp", etterfulgt av sprut. Jeg har sitti på wc nå i 20 minutter, bare tømt hele greia for blod og drit. 

Er nå nydusja og kvisa er tom!! ENDELIG!! Beklager ekkelt innlegg, men jeg har knepet på den hver eneste dag i flere mnd. Så akkurat nå er jeg veldig veldig glad!

Anonymkode: f9ab1...562

Nok en grunn til å ikke barbere seg. 

Anonymkode: 97602...b52

Den burde nok vært fjernet hos lege så du fikk det renset godt nok innvendig, men skjønner godt lettelsen din. Rens godt og smør godt med bakteriedrepende. Blir fort infeksjoner i slike sår så ha lav terskel for å oppsøke lege. Min mann fikk et uskyldig inngrodd hår akkurat der hvor strikken på bokseren er som endte med 10 dager antibiotika og et 3 cm langt arr. Han barberer heller ikke, til deg som brukte det som årsak. 

Anonymkode: e6f51...bad

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...