Gå til innhold

Jeg er ikke en del av gjengen på jobb

Anbefalte innlegg

Jobber i en liten bedrift. Vi er 13 ansatte. 12 menn og meg som er kvinne. Herregud, det er tøft 😰

Selvom jeg er med på spøker, har litt vulgær humor etc. så blir jeg allikevel ikke en del av gjengen. Jeg skjønner jo det også, men det er ikke lett! Mye tøffere å jobbe med kun menn enn jeg hadde trodd.

Har begynt å se etter ny jobb for føler veldig på det når jeg hører alle ler og har det gøy, men merker jo det blir en helt annen stemning når jeg kommer for da blir det brått ikke samme fjas ang. damer osv.

Noen med tips til jeg finner noe nytt? Hjelper ikke at jeg er mellomleder i bedriften også. Det gjør det bare vanskeligere

Anonymkode: d362d...ae1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror du bare må avfinne deg med det, og jeg tipper at det handler mer om at du er leder enn at du er dame. Som leder er man aldri helt en av gjengen. 

Anonymkode: 0586a...f47

Helt enig i denne. Det er ikke problem å være motsatt kjønn, men du er aldri en av gjengen om du er sjefen deres.

Anonymkode: 6ad4f...0ca

Jeg tror det har med kultur og sammensetningen i gruppen å gjøre. Gruppen deres er veldig liten og om de andre er veldig like kan det jo fort bli slik.

Jeg jobber også bare med menn. Det er et par damer til i selskapet, men de jobber ikke med det samme som meg så vi treffes ikke så ofte. Det aller meste av tiden er jeg bare sammen med menn. 

De jeg jobber med er veldig forskjellig. Det er dermed stor takhøyde og mye man kan snakke om og fleipe med. Det blir dermed ikke en guttesjargong i selskapet. Jeg tror rett og slett at gruppen din er for ensartet og at de som er litt annerledes kan føle seg litt på utsiden. Jeg vil tro at dette kan endre seg om dere senere ansetter noen som er litt anderledes enn de som er der nå selv om dette også er menn

Anonymkode: 30fd8...47e

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det har med kultur og sammensetningen i gruppen å gjøre. Gruppen deres er veldig liten og om de andre er veldig like kan det jo fort bli slik.

Jeg jobber også bare med menn. Det er et par damer til i selskapet, men de jobber ikke med det samme som meg så vi treffes ikke så ofte. Det aller meste av tiden er jeg bare sammen med menn. 

De jeg jobber med er veldig forskjellig. Det er dermed stor takhøyde og mye man kan snakke om og fleipe med. Det blir dermed ikke en guttesjargong i selskapet. Jeg tror rett og slett at gruppen din er for ensartet og at de som er litt annerledes kan føle seg litt på utsiden. Jeg vil tro at dette kan endre seg om dere senere ansetter noen som er litt anderledes enn de som er der nå selv om dette også er menn

Anonymkode: 30fd8...47e

Dette. Jeg jobber også kun med menn, men de kommer alle fra forskjellige bakgrunner og er i forskjellige aldre, derfor går vi godt sammen alle sammen (de er også allright som mennesker, det hjelper).

Hva som kan hjelpe til en evnt ny jobb er jeg litt usikker på, dessverre. 

Anonymkode: 00067...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...