Gå til innhold

Hva mener dere om godt voksne kvinner

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du skrev jo selv at hvis man oppfører seg dårlig, så er man et dårlig menneske. Så da er du et dårlig menneske, da. 

Anonymkode: cab54...2ce

Nei, det har jeg aldri skrevet. 

Anonymkode: b9326...6d5

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det er forskjell på å ikke støtte noen og å slenge dritt/trykke andre ned uten at de har gjort deg noe.

Du blir ikke trykket ned av at ikke alle støtter deg kun fordi du har innovertiss. Å ikke støtte deg på det premisset er heller ikke å slenge dritt. Du beviser jo fortløpende at du ikke fortjener støtte. 

Anonymkode: f8d93...761

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du blir ikke trykket ned av at ikke alle støtter deg kun fordi du har innovertiss. Å ikke støtte deg på det premisset er heller ikke å slenge dritt. Du beviser jo fortløpende at du ikke fortjener støtte. 

Jeg har aldri fisket etter støtte eller fortalt noe inngående om meg selv. Poenget er at man skal unngå å trykke hverandre ned med drittslenging og stygg prat. Ikke at man skal heie hverandre frem hele tiden.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg mener sånne holdninger er usunne. Alle disse damene som skryter av å bli bedt om leg, enda alle vet at det er et salgstriks fra de ansatte på polet overfor én bestemt type kvinne; de som utstråler at det betyr noe.

Skal barn virkelig vokse opp med at dette er viktig? 

Anonymkode: 153b5...58b

Ja de som skryter av det er som oftest se som har sett voksen ut i 20 år…

Anonymkode: af4de...691

Jeg har aldri fisket etter støtte eller fortalt noe inngående om meg selv. Poenget er at man skal unngå å trykke hverandre ned med drittslenging og stygg prat. Ikke at man skal heie hverandre frem hele tiden.

Men stemmene i hodet ditt har slengt dritt, som du kaller det, likevel? Det burde du jo få profesjonell hjelp med. 

Annonse

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Men stemmene i hodet ditt har slengt dritt, som du kaller det, likevel? Det burde du jo få profesjonell hjelp med. 

Jeg har ingen stemmen i hodet. Hvis du hører stemmer i hodet, bør du sjekke deg hos en psykolog eller psykiater. 

Jeg har ingen stemmen i hodet. Hvis du hører stemmer i hodet, bør du sjekke deg hos en psykolog eller psykiater. 

Siden det ikke er noen i tråden som kan sies å "slenge dritt" må du gå ut fra at dritten er din egen.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Siden det ikke er noen i tråden som kan sies å "slenge dritt" må du gå ut fra at dritten er din egen.

Jeg snakker ikke om det som sies akkurat i denne tråden, men om det som sies til kvinner som velger å endre sitt utseende. Men det skjønte du kanskje ikke?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg mener sånne holdninger er usunne. Alle disse damene som skryter av å bli bedt om leg, enda alle vet at det er et salgstriks fra de ansatte på polet overfor én bestemt type kvinne; de som utstråler at det betyr noe.

Skal barn virkelig vokse opp med at dette er viktig? 

Anonymkode: 153b5...58b

Tror du misforstår meg fullstendig her, leste du resten av innlegget? 

Anonymkode: 7e823...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...