Gå til innhold

Hvordan få kjæresten til min forelder til å gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Liker hen ikke . Hen har bestemte meninger om det meste og pirker hele tiden på meg. Nå skal de feire jul sammen og det ødelegger julen for meg. Hvordan kan jeg få hen til å ikke ville feire jul med oss likevel? 

Anonymkode: eef50...7a8

Fortsetter under...

Er du 8 år?

Om ikke må du la foreldrene dine leve sitt eget liv, du har ikke noe med hvem foreldrene dine er kjærester med så lenge de selv har det bra.

Du kan si ifra om de ikke behandler deg bra, en forelders nye kjæreste skal selvfølgelig behandle familien med respekt, men bortsett fra det er det ikke du som styrer hvem mamma/pappa skal være kjæreste med altså.

Anonymkode: 12050...80a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du 8 år?

Om ikke må du la foreldrene dine leve sitt eget liv, du har ikke noe med hvem foreldrene dine er kjærester med så lenge de selv har det bra.

Du kan si ifra om de ikke behandler deg bra, en forelders nye kjæreste skal selvfølgelig behandle familien med respekt, men bortsett fra det er det ikke du som styrer hvem mamma/pappa skal være kjæreste med altså.

Nei jeg er ikke det! De trenger uansett ikke feire jul sammen. Jeg anser ikke vedkommende som familie og julen for familie!

Liker hen ikke . Hen har bestemte meninger om det meste og pirker hele tiden på meg. Nå skal de feire jul sammen og det ødelegger julen for meg. Hvordan kan jeg få hen til å ikke ville feire jul med oss likevel? 

Faren din burde hive deg ut.

Anonymkode: 7315e...51f

Annonse

Hei! Det kan være vanskelig å forholde seg til at det kommer nye inn i familien, spesielt når du føler du blir kritisert og ikke kan være deg selv. Har du noen du kan snakke med? Helsesykepleier på skolen, en lærer, trener, nabo eller lignende? Har du prøvd å snakke direkte med forelderen din? Kanskje dere sammen skal ta en tur på familievernkontoret (de kan hjelpe i slike fastlåste situasjoner). Klem til deg❤️

Anonymkode: 77120...c01

Nei jeg er ikke det! De trenger uansett ikke feire jul sammen. Jeg anser ikke vedkommende som familie og julen for familie!

Om din forelder har funnet seg en ny kjæreste så har jo den personen blitt familie...

Ikke din familie, men din foreldres.

Helt naturlig det. Eller mener du at din partner, at dine barns fremtidige partnere osv ikke er/blir familie?

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvis voksne må pirke på deg hele tiden er det kanskje på høy tid at du begynner å endre adferd.

Anonymkode: 0a672...b98

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Kan vi få litt mer info, HI? Hvor gammel er du? Svarene du får avhenger nok litt av om du er 13 år, 18 år, 25 år eller 45 år...?

Anonymkode: 14567...938

Hva skal den informasjonen være avgjørende for? 

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Om graden av selvsentrering og selvopptatthet er akseptabel fordi du er et barn. 

Hvis du er kvinne og dette er faren din som har fått seg dame så er det hele enkelt; så lenge hun ikke ser på han som en mann så vil hun miste all lyst på han. Det oppnår du ved å ydmyke han foran henne. Da vil hun miste all lyst på han etter hvert, for da er han ikke en ekte mann i hennes øyne mer.

Anonymkode: 04796...e43

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du er kvinne og dette er faren din som har fått seg dame så er det hele enkelt; så lenge hun ikke ser på han som en mann så vil hun miste all lyst på han. Det oppnår du ved å ydmyke han foran henne. Da vil hun miste all lyst på han etter hvert, for da er han ikke en ekte mann i hennes øyne mer.

Sjarmerende......

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Ev så vil mannen lure på hva i helsikke hi driver med og sette henne grundig på plass. 

Anonymkode: 57f11...2ee

Det er faktisk veldig stor forskjell på om en 13 åring setter seg selv foran foreldrenes lykke og om en på 33 gjør det altså.

Du skal da ikke bo hjemme og holde foreldrene dine i hånden resten av ditt liv, og om de finner en partner de kan ha det fint med når barna forlater redet så vil de fleste voksne mennesker unne foreldrene sine det.

Min mamma er gift med en mann som overhodet ikke er min type menneske, men han er snill med henne og hun har det bra, det er jo det aller viktigste. Jeg skal ikke bo med den mannen, det er det mamma som skal....

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ev så vil mannen lure på hva i helsikke hi driver med og sette henne grundig på plass. 

Haha er ikke mange menn som klarer å motstå en kvinnes list. Som regel er fedre tvinnet rundt lillefingeren, er min erfaring. 😉

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Haha er ikke mange menn som klarer å motstå en kvinnes list. Som regel er fedre tvinnet rundt lillefingeren, er min erfaring. 😉

Ikke hvis han blir ydmyket.

gale damen skrev (1 time siden):

Om graden av selvsentrering og selvopptatthet er akseptabel fordi du er et barn. 

Jeg er ikke et barn flere spekulasjoner? 

Hun er som et lemen forrige gang. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke et barn flere spekulasjoner? 

Så hvorfor lar du ikke forelderen din leve sitt eget liv da?

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Sette meg på plass? Jeg har aldri ønsket vedkommende velkommen i familien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...