Gå til innhold

Er det noen som barberer armene?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har så mye hår på armene at dere ser dere nødt til å barbere? Grunnen til at jeg spør er at jeg ble litt opplyst på det i dag. Jeg har aldri tenkt på det før. Bare nysgjerrig på om det er veldig vanlig blandt voksne kvinner. 

Anonymkode: 4a2af...31b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144434682-er-det-noen-som-barberer-armene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er aldri nødvendig å barbere noe som helst. Hår er der av en grunn. Alt koppen produserer (foruten enkelte sykdommer) er ting vi trenger

Anonymkode: 1f6a1...7a7

Ja, det er jeg enig i. Men du vet jo hvordan det er i dag blandt mange. Men har aldri tenkt på at hårene på armene er noe noen fjerner. 

Hi

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg barberer armene om sommeren. Jeg har kraftig og mørk hårvekst. 

Anonymkode: d072d...83c

Det samme har jeg. Men det har aldri falt meg inn å barbere hårene bort. Selv barberer jeg bare armhuler og legger. 

Hi

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er jeg enig i. Men du vet jo hvordan det er i dag blandt mange. Men har aldri tenkt på at hårene på armene er noe noen fjerner. 

Hi

Nei, det vet jeg ikke. Hvordan er det blant mange?

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ikke skap deg! Hvis du ikke kan svare på hi er det bare å gå ut igjen.  

Men jeg har faktisk ikke peiling på «hvordan det er blant mange». Jeg har aldri vært borti at noe er så sånn eller slik når det er snakk om barbering

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

På mine yngre dager shavet jeg bort hårene på armene. Har helt lyse hår, men føltes deilig å ta det vekk.

Nå i en alder av 38 gjør jeg ikke det lenger. Slutta å shave lårene også. 

Anonymkode: d0c30...52b

Kanskje slutte si "shave" også? 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men jeg har faktisk ikke peiling på «hvordan det er blant mange». Jeg har aldri vært borti at noe er så sånn eller slik når det er snakk om barbering

Om du ikke vet hvordan samfunnet generelt ser på kvinnelig behåring så er du så på siden av alt at det ikke nytter å forklare deg noe. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Om du ikke vet hvordan samfunnet generelt ser på kvinnelig behåring så er du så på siden av alt at det ikke nytter å forklare deg noe. 

Tror det er forskjell på dette fra kvinne til kvinne. Har sjelden hørt at andre enn kvinnen selv som sier hun må barbere seg. Jeg har aldri barbert en eneste legg, og aldri fått kommentarer på det heller. Samfunnet generelt har sett på kvinnelig behåring forskjellig flere århundrer. Akkurat nå er det in å gjøre som man vil med hår her og der 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...