Gå til innhold

Hvordan står det til med den psykiske helsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har bipolar depresjon og har aldri hatt det verre. Hvordan har du det?

Anonymkode: cca9e...b0c

Jeg håper du får den oppfølgingen du trenger og at du vet hvor du eventuelt søker hjelp?

Annonse

PTSD kompleks, depresjon og angst. Har det ikke så bra for tiden. Alltid vært redd for døden. Nå er jeg usikker

Anonymkode: 84f58...f06

Så leit å høre. Vet du hvor du henvender deg for hjelp? 

Har PTSD, spiseforstyrrelse og mild depresjon. Går greit med meg om dagen.

Anonymkode: f70bc...374

Har du vært i hjelpeapparatet før og fått det bedre etterpå?

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Har du vært i hjelpeapparatet før og fått det bedre etterpå?

Har gått på DPS i 1,5 år før, og fått traume behandling. Fikk ikke hjelp med spiseforstyrrelsen. Det hjalp vel litt, men ikke mye. Jeg har og gått i TOO behandling, synes vel nesten det hjalp mer. Så holder jeg på med yoga, qi gong og meditasjon, det synes jeg hjelper en god del.

Anonymkode: f70bc...374

Har det igrunn veldig bra omdagen, selv om ting er litt humpete hjemme. Skiftet skkurat jobb og må si at ett godt arbeidsmiljø har veldig mye å si for både hvordan jeg hsr det på jobb og hjemme. Selv ned i lønn og igrunn kjedeligere arbeidsdag er som å komme til himmelen. 
Det siste året har vært tungt med en veldig syk unge, nå har hun kommet skikkelig inn i helsevesenet så hun er på ett vei til å få hjelp. Syk kommer hun til å være resten av livet, men nå har hun kommet over terskelen der er alt er mørkt og hun kan se for seg ett liv. Selv om det blir langt ifra slik hun hadde tenkt seg.

Sliter ikke mentalt, men det er en dump for tiden og den kommer jeg over med litt tid. 

Anonymkode: 8fd5d...e9a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...