Gå til innhold

Hvorfor må jeg alltid gå på samme blemme igjen og igjen! Kjøp og salg.....

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da kan du svare "jeg er dessverre for lat til gidde å sende varen beklager". Da har du hvertfall god oppdragelse som svarer alle.

Anonymkode: dcd0a...9ea

Det vitner i alle fall ikke om god oppdragelse… 

Anonymkode: 1d948...961

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Da kan du svare "jeg er dessverre for lat til gidde å sende varen beklager". Da har du hvertfall god oppdragelse som svarer alle.

Tenker du at du viser frem din gode oppdragelse nå? For jeg tenker du er frekk, stygg i munnen og mangler selvinnsikt. Altså ikke det jeg forbinder med god oppdragelse….

Anonymkode: 5ed1e...e9d

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Da er du lite smart,men snill som jeg er så skal gi det inn med teskje.

Normale folk med god oppdragelse svarer alle på finn.no uansett. Vil du ikke sende så bør du ha oppdragelse nok til å skjønne at du uansett må svare personen.

Og normale folk med oppdragelse spør ikke om sending når selger skriver varen må hentes. 

Ingen må svare folk som ikke vil forholde seg til det som står i annonsen. Det er privat salg, ikke i butikk. 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det folk tenker er at de gjør deg en tjeneste ved å ta over noe du ikke vil ha lenger og attpåtil gi deg penger for det.

Det høres baklengs ut, men svært mye av det som selges på Finn er ting som folk ville ha puttet i Fretexkontaineren eller gitt til et loppemarked for en generasjon siden.

Anonymkode: e5382...875

Så langt derifra. Varen er solgt til ei som klarte å lese annonsen riktig, og som var i stand til å komme og hente den selv. Hun fikk et flott plagg for en brøkdel av prisen i butikk, og jeg fikk litt igjen for å selge noe jeg ikke lenger kunne bruke. 

Synd du stort sett bare er kjent med ubrukelige varer. Du har nok vært for lite kritisk eller bare rett og slett uheldig. 

Anonymkode: eabb7...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...