Gå til innhold

Mor og bestemor som mener at moren til kjæresten min burde strikke til min datter ogSå

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Jeg føler meg super heldig som har fått 2 fine strikket genser av moren til kjæreste min :) jeg er ikke en person som liker å kreve eller spør feks, hun har spurt meg først og jeg sier soleklart ja til en fin strikket genser :) tror hun er litt strikkegal🤪

Moren min har sitt dem på meg og synes de er så fine og at hun må jo lage til datteren min også! Og at jeg skal si at hun kan lage en til min datter, nå har jo ikke moren til kjæresten min truffet min datter enda, kjæresten min treffer henne annen vær helg hos meg begynte for 1 måned siden.

Uansett!.. 

jeg vil heller vente eller til hun kanskje tilbyr seg selv isteden for og «mase», «kreve» da ull koster jo også, min bestemor kan jo også være veldig dømmende, at hun mente at hun må jo da lage til min datter også! Min datter får jo mye ull klær hos faren sin familie men de ligger jo der da. Jeg tenker kanskje hun tilbyr seg etter vert når hun er blitt kjent med min datter :) men vil ikke presse henne..  tillegg  til at en 3 åring vokser så fort fra klær.. 

Men om hun tilbyr seg så er jo det bare utrolig kjekt da de er så fine! Men vil ikke presse på… 

Anonymkode: 97817...68f

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...