Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg ville alltid ha en lederstilling. Målet hele veien har vært å bli leder og jeg har tatt lederutdannelse for å stille sterkt og ha kompetansen. Så ifjor ble jeg endelig leder. Jeg var så stolt og glad for endelig ha nådd målet mitt! Så nå etter ett år viser det seg at jeg misliker jobben så sinnsykt! Jeg vil ut av kontoret! Jeg vil tilbake til en fysisk jobb og kose meg på jobb. Jeg vil ikke lenger sitte bak pc-skjermen og holde på med papirer, personalsaker etc. hver eneste dag. Jeg føler jeg ikke kan klage på det og bytte jobb siden jeg endelig fikk det jeg ville ha og har brukt en del tusen på utdanning. Jeg har også såpass godt betalt jobb og mange goder i tillegg så er vanskelig å finne en jobb som kan måle seg på det nivået selvom ingen av godene har noen betydning for meg. Kun lønn og forsikring. Uff, føler meg så dum som trodde jeg ville noe i alle år og når jeg endelig oppnår det tok det bare et år før jeg mislikte det Anonymkode: 3d044...ecd
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Hvorfor skal du klage? Du hadde et mål du oppnådde og det er jo uansett en bra ting. At du finner ut at det ikke var noe for deg er en erfaring, og den kommer vel godt med på en eller annen måte som erfaringer stort sett gjør. Det er ikke noe nederlag å ombestemme seg, men blir du i en jobb du ikke liker, så er det jo ganske destruktivt, og der fører jo ikke noe godt med seg om du faktisk ikke *må avfinne deg med den. Endret 9. oktober 2022 av NotNaomi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå